Jump to content

Alexandre Song


fabregas14

Recommended Posts

  • Replies 770
  • Created
  • Last Reply

Er ikke Denilson sin feil at Wenger nekter å kjøpe inn en backup til defensiv midtbane, men det er helt klart at Denilson sliter i denne posisjonen. Som indreløper sammen med Fabregas og Song gjør han sakene sine veldig bra, men som ren DM er han altfor veik i kroppen.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

"Song watched the Hull encounter at home with his family. Like any Arsenal-supporting spectator, his celebrations for Bendtner's goal were something to behold."

 

“I was like a crazy man,” he said. “I jumped everywhere. I was watching it with my son and he did not know what was happening. But when Nicklas scored I just said ‘yeeeeeessssssss’.

 

http://www.arsenal.com/news/news-archive/s...late-late-goals

 

Det er godt å vite at vi har noen ekte arsenal supportere i stallen. Etter min mening spiller spillere bedre når de elsker et lag.

Link to comment
Share on other sites

Synes Song fortjener litt ros. Han gjorde en kjempe kamp idag.

Ikke nok med at han var suveren på midtbanen.

Når Vermaelen ble utvist, så ble han satt ned som stopper, og den utfordringen tok han på strak hånd med glans!

 

Wengers uttale om Song etter kampen:

 

"I think he was absolutely outstanding. It looked so easy to him to play in this position. I know he can play there, but he was outstanding in midfield earlier in the game. I have no fear to continue with him at centre-back."

:D

Link to comment
Share on other sites

Song var igjen svært god i dag. Både på midtbanen og som stopper. Vil tro at Wenger bruker han som stopper mot Birmingham om ei uke og setter Diaby inn sentralt sammen med Denilson og Cesc.

 

Ser Wenger uttalte at han må vurdere å gi Campbell en god pause denne uka og det tror jeg kan være lurt. Vi trenger han sårt både til helgen og i kampen mot Barca. Utrolig hvor viktig Campbell har blitt etter at vi signerte han. Trodde han skulle få noen muligheter, men så mange kamper som han har fått, så god som han har vært og så viktig som han har vist seg å være hadde jeg aldri trodd. Veldig klokt valg av Wenger, og med Song foran midtstopperne igjen så gir det oss mye større duellkraft defensivt og det har vi manglet en god stund.

Link to comment
Share on other sites

Synes Song fortjener litt ros. Han gjorde en kjempe kamp idag.

Ikke nok med at han var suveren på midtbanen.

Når Vermaelen ble utvist, så ble han satt ned som stopper, og den utfordringen tok han på strak hånd med glans!

 

Wengers uttale om Song etter kampen:

 

"I think he was absolutely outstanding. It looked so easy to him to play in this position. I know he can play there, but he was outstanding in midfield earlier in the game. I have no fear to continue with him at centre-back."

:D

 

Song er rett og slett briljant.

 

Selv om jeg virkelig ønsker at Song fortsetter på midtbanen, så må jeg virkelig si at jeg heller vil se han ved siden av Sol, enn å ha Silvestre bak der. Dog må heldigvis Vermaelen bare stå over en kamp ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns Song var banens gigant idag. Tar ballen fra motstanderen med den største enkelhet.

Er sterk i dueller og har en eminent teknikk.

Oser klasse av Song fra topp til tå. Hvem andre kan gå ned fra midtbane til midtstopper og bekle rollen med top score.

Herlig spillertype.

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns Song var banens gigant idag. Tar ballen fra motstanderen med den største enkelhet.

Er sterk i dueller og har en eminent teknikk.

Oser klasse av Song fra topp til tå. Hvem andre kan gå ned fra midtbane til midtstopper og bekle rollen med top score.

Herlig spillertype.

 

Jeg har tenkt en del rundt hvilken spiller jeg ville unngått salg av Song eller Fabregas.

Litt kinkig om det var jeg som måtte velge.

 

Syntes de ballvinnende egenskapene til Song er avgjørende.

I mine øyne utgjør han sammen med Fabregas og Vermaelen årets trio.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

"But I didn't believe him. For me, Arsenal was THE team. Everyone at Bastia wanted to play for Arsenal. Not Barcelona, not Real Madrid, not Manchester United."

 

Denne kommentaren varmet! Virkelig godt å høre at han har et ordentlig hjerte for klubben, ikke bare et profensjonelt forhold.. Ser for meg Song som en spiller som kommer til å bli hos oss og gi alt for klubben så lenge som mulig

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Håper Wenger lar Song få studere Cambiasso i aksjon i kveldens kamp nøye. Her kan han lære mykje om løp og posisjonering/sikring. Eg ser på Song som eit godt mitbaneanker, men i dag fekk man sjå korleis ein i verdsklasse spelar. Song har enda litt å gå på, men er enda ung og har nok fortsatt potensiale å utfylle.

 

Eg veit ikkje heilt kor eg vil med innlegget, men eit eller anna form for meining er det :D

Link to comment
Share on other sites

Håper Wenger lar Song få studere Cambiasso i aksjon i kveldens kamp nøye. Her kan han lære mykje om løp og posisjonering/sikring. Eg ser på Song som eit godt mitbaneanker, men i dag fekk man sjå korleis ein i verdsklasse spelar. Song har enda litt å gå på, men er enda ung og har nok fortsatt potensiale å utfylle.

 

Eg veit ikkje heilt kor eg vil med innlegget, men eit eller anna form for meining er det :D

Song kan gjerne lære av Cambiasso han, men det er to midtbanespillere i dagens lag jeg mener virkelig burde sette seg ned og studere hvordan Esteban beveger seg både når motstander og vi har ball. De to er en viss brasilianer som er elendig på å jobbe hundre prosent hjem, og en viss franskmann som heller ikke har sin styrke i det defensive...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Vil tro treneren sparer han i denne kampen, siden han nok ser på denne kampen som den letteste av de tre...

 

Mye mulig det, da syns jeg i såfall det er en dårlig vurdering av treneren. I denne kampen bør det ikke tas noen sjanser, det er åpningskampen og alt kan skje. Vanskelig å vite hvor lagene står før mesterskapet, selv for trenerne.

Link to comment
Share on other sites

Mye mulig det, da syns jeg i såfall det er en dårlig vurdering av treneren. I denne kampen bør det ikke tas noen sjanser, det er åpningskampen og alt kan skje. Vanskelig å vite hvor lagene står før mesterskapet, selv for trenerne.

Helt enig i det. De bør satse på 3p mot Japan, 1p mot Danmark, pluss uavgjort eller lite tap mot Nederland

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...