Jump to content

Alexandre Song


fabregas14

Recommended Posts

  • Replies 770
  • Created
  • Last Reply

Essien er og blir, en veldig mye bedre spiller enn Song.

 

Da har du ikke fulgt mye med på Essien denne sesongen. Etter den skaden han hadde i fjor så har han vært en helt annen spiller enn hva han pleide å være.

 

I en midtbanetrio av Lampard, Ramires og Essien så har faktisk Essien vært det svake leddet for Chelsea denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Essien er og blir, en veldig mye bedre spiller enn Song.

 

 

Totalt uenig. Midtbanen til Arsenal er 2 forskjellige verdener med og uten Song, en av våre desidert viktigste spillere som sammen med Diaby, etter min personlige mening, får ufortjent mye kritikk her inne.

Link to comment
Share on other sites

;)-->

QUOTE(Stefan B @ May 31 2011, 05:46 PM) 226088[/snapback]

Da har du ikke fulgt mye med på Essien denne sesongen. Etter den skaden han hadde i fjor så har han vært en helt annen spiller enn hva han pleide å være.

 

I en midtbanetrio av Lampard, Ramires og Essien så har faktisk Essien vært det svake leddet for Chelsea denne sesongen.

 

Har fulgt med både på Essien og Song denne sesongen. Selv om ingen av de har imponert, er Essien en spiller med vanvittig mye større kapasitet og ferdigheter enn hva Song innehar. Denne sesongen har de vel prestert på omtrent samme ustabile nivå. Essien pga av skader, men jeg vet ikke hva grunnen er for at Song har tillatt seg å variere så alt for mye i prestasjonene...

Link to comment
Share on other sites

Bra for oss om Song slutter for Kamerun, vil bli en byrde mindre i løpet av sesogen å la han spille Afrika-mesterskap..

 

Helt enig. Håper virkelig han tar seg en pause fra internasjonal fotball.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Vil Song fungere i en eventuell 442 tro? Han hadde jo en del problemer før når vi spilte 442(Vet han for det meste spilte stopper, men likevel bekymringsverdig om vi skal endre formasjon.)

 

I 08/09 sesongen så spilte han meget godt i 4-4-2 etter han tok over plassen for Denilson etter andre halvparten av sesongen.

 

Såfremt han holder seg til det defensive vil ikke Song ha noe problemer med å spille i 4-4-2 og det samme gjelder i alle formasjonene vi spiller. Song må få streng beskjed om at han først og fremst er en defensiv spiller og at jobben hans er å skjerme forsvaret mens de kreative offensive spillerene våre får utfolde seg.

Link to comment
Share on other sites

Syns ikke han spilte så veldig bra i 08/09, var først når vi endret formasjon at han virkelig slo til.

 

Han hadde en bedre 09/10 sesong enn 08/09, men han var meget god når han fikk sjansen fra januar og ut sesongen.

 

Når jeg tenker på hvordan Song vil fungere i en 4-4-2 er det i utgangspunktet egentlig en 4-1-3-2 hvor Song ligger klart plassert som anker bak midtbanetrioen. Der kunne han virkelig gjort jobben sin som han gjorde i 09/10 sesongen.

Link to comment
Share on other sites

"Arsenal midfielder Alex Song has been accused of beating up a student in a bar in Cameroon - and could face jail." Leste denne på Skysports.com med The Sun som kilde. Noen som har sett historien på en mer troverdig plass? Litt merkelig om de bruker tid på å finne opp en slik historie midt i silly season?

 

 

http://www.skysports.com/football/papertalk/0,21673,12709,00.html

Link to comment
Share on other sites

UFF, dette kommer jeg til å få høre i evigheter.. Spillerne må ta seg sammen og unngå det forstyrrende. Jeg forventer nesten at de lever ukn for fotballen i den korte aktive karrieren man har. Da tjener man jo så mye penger at man kan være pensjonist resten av livet.

Link to comment
Share on other sites

Den saken med Song som kom nå, virker fabrikkert. Ingen konkrete uttalelser, bortsett fra en "talsmann for Arsenal". Ikke noe nytt at pressen elsker å strø salt i såret på Arsenal-supporterne.

 

Ikke akkurat noe sjokk at denne saken hadde opphav fra Daily Mail. Den avisa der er så bedriten og sprer så fantastisk mye dritt rykter om Arsenal som aldri har noe opphav eller ordentlige sitater.

 

Rett og slett en skikkelig møkka avis.

Link to comment
Share on other sites

Ikke akkurat noe sjokk at denne saken hadde opphav fra Daily Mail. Den avisa der er så bedriten og sprer så fantastisk mye dritt rykter om Arsenal som aldri har noe opphav eller ordentlige sitater.

 

Rett og slett en skikkelig møkka avis.

Dette tviler jeg på. Song er for lat til slike sprell. B)

Eller har han virkelig temperament og guts tross alt. Det var vel bare dette som manglet i dark silly season.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Meanwhile Arsenal’s Alex Song has been charged separately by The FA with violent conduct following an incident earlier in the same fixture.

 

Both clubs have until 4pm on 18 August to respond to the charge, whilst Song must reply by 6pm on 16 August.

 

 

http://www.arsenal.com/news/news-archive/fa-statement-arsenal-and-newcastle-charged

 

 

 

Ikke veldig keen på å miste han i noen kamper merker jeg....

Link to comment
Share on other sites

Utrolig frustrerende i ettertid at han ikke klarte å holde seg i skinnet. Kan koste oss poeng mot Liverpool og Man Utd - to kamper der Wenger og laget virkelig får sjansen til å vise hva de er gode for denne sesongen, men i stedet så må vi klare oss uten Song som var en viktig brikke i storkampene forrige sesong. Håpløst gjort av Song både ovenfor laget og Wenger. Fortjener en bot fra klubben i mine øyne.

Link to comment
Share on other sites

We will learn from this and that. Det har vi hørt lenge nå, men skjer det? Song kommer til å få karantene, spørsmålet er bare hvor mange kamper. Liverpool, United og Swansea er 1, 2 og 3. Forventer at han aksepterer fakta og at klubben trekker han i lønn for perioden han er utilgjengelig.

Link to comment
Share on other sites

We will learn from this and that. Det har vi hørt lenge nå, men skjer det? Song kommer til å få karantene, spørsmålet er bare hvor mange kamper. Liverpool, United og Swansea er 1, 2 og 3. Forventer at han aksepterer fakta og at klubben trekker han i lønn for perioden han er utilgjengelig.

Er vel automatisk tre kamper hvis han blir funnet skyldig. Selv er jeg ikke i tvil om at det vil skje. Det som irriterer meg aller mest er hvor utrolig urettferdig dette rammer også i ettertid: Bartons overfall får ingen konsekvenser, vi blir snytt for straffe og mister to viktige spillere i 3 kamper. Hvorfor blir ikke Barton straffet for filmingen? Hvorfor får han kun gult når han har hendene sine opp i ansiktet/halsen på motspiller? Bare de tre enkeltingene Barton gjør kvalifiserer til et direkte rødt og to gule i følge reglene. Hvorfor får ikke Taylor straff for bevisst å påvirke/lyve til dommeren (noe som skal straffes) når Szcz får gult for å blande seg? Håper virkelig Arsenal kjører denne saken helt ut i alle ankeinstanser som finnes. Barton har innrømmet at han ikke skulle ha provoser, han har innrømmet at Gervinho blir felt, han har innrømmet at han overspiller. Alt dette lar de falle til jorden uten å bry seg. Jeg blir dårlig av å tenke på det

 

Blir enda dårligere av å tenke på albuen Rooney slapp unna med på slutten av sesongen i fjor. Husker ikke hvilken kamp (Bolton?), men han løper forbi en spiller og helt uprovosert setter han albuen i fjeset på han. FA så på saken og lot han slippe. Det er bare å finne frem videoene Wenger, dette må virkelig testes for alt det er verdt

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...