Jump to content

Alexandre Song


fabregas14

Recommended Posts

17. Alex Song

 

gun__1312791408_player1112_song.jpg

 

Fullt navn: Alexandre Dimitri Song Billong

Kallenavn: -

Nasjonalitet: Kamerunsk

Født: 9. september 1987

Fødested: Douala, Kamerun

Posisjon: Midtbane, sentral

Høyde: 183 4cm

Overgang: 12. august, 2005 fra Bastia

Arsenal-debut: Premier League i september 2005, mot Everton

Klubber:

2004–2006 Bastia

2005– Arsenal

 

Ungdomsklubber:

2001–2004 Bastia

 

Wikipedia link

 

 

Tråden er laget av Fabregas14 og Orakelet

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 770
  • Created
  • Last Reply

Komentatorene omtalte han som "Lille Ronaldhino" han spiller som Ronaldhino og beveger seg som Ronaldhino. Dette lover bra for han, men spørs om han blir like god. Tror han blir i Arsenal jeg, han får nok sjangsen når han blir litt eldre. Han må jo overbevise på treninger. Hvem vet, kanskje han får starte i PL om ikke så lenge :D

Link to comment
Share on other sites

Komentatorene omtalte han som "Lille Ronaldhino" han spiller som Ronaldhino og beveger seg som Ronaldhino. Dette lover bra for han, men spørs om han blir like god. Tror han blir i Arsenal jeg, han får nok sjangsen når han blir litt eldre. Han må jo overbevise på treninger. Hvem vet, kanskje han får starte i PL om ikke så lenge :D

 

Haha. "Song har det samme steget som Ronaldinho" sitat: Thor Eggen. Eg ler enno.

Link to comment
Share on other sites

Ingen tvil om potensiale hans.. Kan kanskje bli den nye Gilberto Silva?? Har mye som skal til. Vi trenger egentlig en fysisk sentral midtbane-spiller som kan spille ved siden av Fabregas.. Fabregas er en fantastisk god spiller, men han er ikke den mest fysiske spilleren.. Blir Fabregas litt "sterkere" blir han garantert verdens beste midtbane spiller om noen år!!

TRor jeg hvert fall..

Link to comment
Share on other sites

Har helt sikkert et talent, men han blir nok aldri noe Ronaldinho. Han er 19 og det er Fabregas også, og viss han hadde hatt et enormt talent hadde han sikkert klart og spilt seg til en rotasjonsplass i denne alderen.

 

Kan godt være at han kommer til å slå igjennom, men da må han begynne og imponere nå ganske kjapt.

Link to comment
Share on other sites

Synes denne Karen her fortjener en egen spalte

 

Alexander Song:

Født September 09, 1987

Ble født i Douala

Cameroon

Deffensiv Midtbane

 

Spilte sin første premier leauge med Arsenal kamp mot Everton 19 september 2005.

Han har spilt hos Bastia..

Denne Unggutten har et vanvittig potensiale. Har en unik styrke til å være 19 år..

Problemet er at vi har for mange sentrale midtbanespillere. Tror dere han kommer til å slå gjennom som Arsenal spiller, eller drar han fra Arsenal???

 

Hvis du hadde brukt søkefunksjonen ville du funnet en egen Song-topic på 6 sider som ble startet før han kom til klubben. Kanskje mod kan lime disse sammen?

Link to comment
Share on other sites

Alexandre Song har vel så og si ingen likhetstrekk med Ronaldinho. Song er defansiv midtbane og først og fremst en ballvinner. Ronaldinho er ving/spiss og en enorm offansiv kraft.

 

Men Song har utvilsomt potensialet. Vi må gi han tid, så tror jeg han kommer til å utvikle seg, etter en litt treg start i Arsenal.....

Link to comment
Share on other sites

Alexandre Song har vel så og si ingen likhetstrekk med Ronaldinho.

 

Joda, nå må du ikke glemme å se det store bildet her. Begge er fargede, begge spiller fotball for toppklubber som begge var i CL-finalen i fjor, begge er menn, begge har et par hender og føtter o.s.v.

 

De er mer like enn ulike :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror Song kommer til å bli en fast Arsenal spiller om ikke så mange år. Han har ivertfall potensialet, og han gjør en bra jobb der han spiller. Men dette er jo opp til Wenger! Arsenal laget akkuratt, er helt fantastisk (Medregnet de skadede)

:blink: :D :huh: Song forsvinner snart...

Og spør du meg; de få kampene han har spilt, har han vært anonym, bør heller satse på Neves, Cesc og Diaby...

Link to comment
Share on other sites

Alex kan være på vei ut på lån. Chalton ryktes som aktuell klubb. Ikkje dumt å gi gutten litt machtrening. Virker i artikkelen som om Wenger rater både Diaby og Denilson foran Song.

 

Song på lån til Charlton?

Dette er klart nå, "Song er klar for utlån til Charlton for resten av sesongen."

Link to comment
Share on other sites

Alex kan være på vei ut på lån. Chalton ryktes som aktuell klubb. Ikkje dumt å gi gutten litt machtrening. Virker i artikkelen som om Wenger rater både Diaby og Denilson foran Song.

 

Song på lån til Charlton?

Dette er klart nå, "Song er klar for utlån til Charlton for resten av sesongen."

 

Link

 

Dette tror jeg er utrolig positivt for han, gitt at han faktisk får spilletid da selvfølgelig. En hardt kjempende klubb, som underpresterer stort. Her tror jeg Song har alt å vinne. Forventningspresset er nok heller ikke like stort som det har vært i Arsenal til tider. Håper han kan venne seg til seniorfotball i Charlton, så tror jeg han kan komme tilbake som en langt bedre spiller.

Link to comment
Share on other sites

Song kommer ikke tilbake. Hvor mange av talentene er det som egentlig kommer tilbake etter slike utlånsperioder? Uten at jeg har noen som helst oversikt akkurat nå så virker det som om de aller fleste forsvinner for godt. I hvert fall få som kommer tilbake for så å etablere seg i elleveren!

Link to comment
Share on other sites

Nei, ikkje mange kjem attende, men det hender. Eg kan nemne Justin Hoyte, for å ta det ferskaste dømet.

Situasjonen på høgre back er framleis uavklart, men eg kan ikkje sjå for meg at Hoyte forlet klubben med det fyrste. Til det har han gjort sine saker for bra.

Elles var Ashley Cole i si tid på utlån til Crystal Palace.

Eg vil ikkje gå så langt som å avskrive Song alt no, men han har ein jobb å gjere i Charlton. Ingen tvil om det. Eg ynskjer lukke til.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...