Jump to content

Alexandre Song


fabregas14

Recommended Posts

Song er udugelig! Hva i all verden gjorde denne fyren utpå banen i 70 minutter? Skjønner ikke hva Wenger ser i Song. Fyttigrisen...

 

Måtte bare komme med et usaklig innlegg for å få ut litt damp.

 

Da får du heller ta det ut i klagemuren, vi har en egen tråd for det. Song gjorde det absolutt godkjent. Brøt

Fellaini flere ganger, og gjorde en langt bedre innsats en Denilson og Diaby.

 

Hmm... Fikk aldri meg at "Alexander Song" tråden skulle bare inneholde ros. My bad. :-|

Mulig jeg så på en annen kanal enn dere, men Song var min "crap of the match" i går.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 770
  • Created
  • Last Reply

Song er udugelig! Hva i all verden gjorde denne fyren utpå banen i 70 minutter? Skjønner ikke hva Wenger ser i Song. Fyttigrisen...

 

Måtte bare komme med et usaklig innlegg for å få ut litt damp.

 

Da får du heller ta det ut i klagemuren, vi har en egen tråd for det. Song gjorde det absolutt godkjent. Brøt

Fellaini flere ganger, og gjorde en langt bedre innsats en Denilson og Diaby.

 

Hmm... Fikk aldri meg at "Alexander Song" tråden skulle bare inneholde ros. My bad. :-|

Mulig jeg så på en annen kanal enn dere, men Song var min "crap of the match" i går.

Hvis du skal komme med usaklige innlegg, bare for å få ut aggresjon, så er det nok best å bruke "Klagemuren".

Link to comment
Share on other sites

Song er udugelig! Hva i all verden gjorde denne fyren utpå banen i 70 minutter? Skjønner ikke hva Wenger ser i Song. Fyttigrisen...

 

Måtte bare komme med et usaklig innlegg for å få ut litt damp.

 

Da får du heller ta det ut i klagemuren, vi har en egen tråd for det. Song gjorde det absolutt godkjent. Brøt

Fellaini flere ganger, og gjorde en langt bedre innsats en Denilson og Diaby.

 

Hmm... Fikk aldri meg at "Alexander Song" tråden skulle bare inneholde ros. My bad. :-|

Mulig jeg så på en annen kanal enn dere, men Song var min "crap of the match" i går.

Hvis du skal komme med usaklige innlegg, bare for å få ut aggresjon, så er det nok best å bruke "Klagemuren".

 

Som oppretteren av "klagemuren" tråden, så vet jeg hva den er til.

Syntes det var på sin plass å klage på Song i "Song" tråden.

Uansett, ferdig med Song nå.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Jeg synes song begynner å komme seg betraktelig,og vist han klarer å fortsette framgangen resten av sesongen så tror jeg han kan bli en nyttig spiller for oss.

 

Kommer seg? Må være fra scratch det da.

Song er noe av det svakeste jeg har sett i Arsenal når det gjelder å spille sentralt på midtbanen.

Grimandi var elendig, Hillier enda verre, men verstingen er foreløpig Song (foreløpig pga at han fortsatt har sjansen til å vise noe annet en entakters sirupfart med innlagte feilpasninger).

 

Så langt er Song min favoritt til player of the month for mars. Han startet helt ok mot WBA hvor han spilte midtstopper i andre omgang. Mot Burnley og Blackburn er han BB eller tett oppunder. Litt underlig å skrive dette, men rett skal være rett. Utrolig god ballvinner har han alltid vært, nå begynner pasningene å sitte også. I tillegg gjør han enkelte positive ting framover på banen. Way to go, Alex!

Link to comment
Share on other sites

Uansett hva mange her inne mener. Det som for meg er helt sikkert er at spillere som var dømt nord og ned av mange er i ferd med å fine sine naturlige plasser i fremtidens Arsenallag. La meg nevne:

Almunia, Denilson, Song, Eboue, Bendtner og Diaby.

Dette gleder meg og noen av disse begynner også å få litt kjæledeggepreg.

 

Men helt klart er det at med mange av de skadde tilbake, pluss gjengen nevnt over stadig for oppadgående, har vi en kjempeframtid.

Link to comment
Share on other sites

Helt enig med ben lakris ovenfor, og jeg må legge til at det er sykt hvor mye Wenger ser i enkelte spillere. Hvem hadde trodd at Song skulle blitt i ferd med å bli fast? Vi får håpe at han ikke bare har en "oppå skyene form" nå, og at han klarer å i det minste opprettholde denne formen han har hatt i det siste.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes song begynner å komme seg betraktelig,og vist han klarer å fortsette framgangen resten av sesongen så tror jeg han kan bli en nyttig spiller for oss.

 

Kommer seg? Må være fra scratch det da.

Song er noe av det svakeste jeg har sett i Arsenal når det gjelder å spille sentralt på midtbanen.

Grimandi var elendig, Hillier enda verre, men verstingen er foreløpig Song (foreløpig pga at han fortsatt har sjansen til å vise noe annet en entakters sirupfart med innlagte feilpasninger).

 

Så langt er Song min favoritt til player of the month for mars. Han startet helt ok mot WBA hvor han spilte midtstopper i andre omgang. Mot Burnley og Blackburn er han BB eller tett oppunder. Litt underlig å skrive dette, men rett skal være rett. Utrolig god ballvinner har han alltid vært, nå begynner pasningene å sitte også. I tillegg gjør han enkelte positive ting framover på banen. Way to go, Alex!

Link to comment
Share on other sites

Stor pluss i margen til Song for innsattsen de siste kampene. Han har startet å vise seg som en passningslegger av virkelig klasse. Detter har gitt oss et ekstra diminsjon i angrepet. Itillegg er han som vanlig god bakover på banen. Med mange viktige taklinger og vinner en mye i lufta.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes song begynner å komme seg betraktelig,og vist han klarer å fortsette framgangen resten av sesongen så tror jeg han kan bli en nyttig spiller for oss.

 

Kommer seg? Må være fra scratch det da.

Song er noe av det svakeste jeg har sett i Arsenal når det gjelder å spille sentralt på midtbanen.

Grimandi var elendig, Hillier enda verre, men verstingen er foreløpig Song (foreløpig pga at han fortsatt har sjansen til å vise noe annet en entakters sirupfart med innlagte feilpasninger).

 

Så langt er Song min favoritt til player of the month for mars. Han startet helt ok mot WBA hvor han spilte midtstopper i andre omgang. Mot Burnley og Blackburn er han BB eller tett oppunder. Litt underlig å skrive dette, men rett skal være rett. Utrolig god ballvinner har han alltid vært, nå begynner pasningene å sitte også. I tillegg gjør han enkelte positive ting framover på banen. Way to go, Alex!

 

Nok en god kamp av Song. Vår beste i 1. omgang?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest kellex

Song var konge igår, hvis han er stabil på dette nivået trenger vi bare kjøpe inn en backup for Song som defensiv midtbanespiller...! Imponerende ballgjennvinninger og skjermer jo ballen bedre enn Vieira, teknikken hans er også av høy klasse!

 

Og jaggu vinner han som oftest i lufta også :D Det beste med han per dags dato er at han som med Flameni jobber som besatt og er å finne over alt på banen, en sann plage for motstanderen. Han kan bli en av de aller viktigste spillere for oss i slutten av sesongen. Vi er alle smertefullt klar over behovet for en ballvinner på midtbanen!

Link to comment
Share on other sites

Song var konge igår, hvis han er stabil på dette nivået trenger vi bare kjøpe inn en backup for Song som defensiv midtbanespiller...! Imponerende ballgjennvinninger og skjermer jo ballen bedre enn Vieira, teknikken hans er også av høy klasse!

 

Jeg gjentar denne etter kampen mot pool, for en spiller Song har blitt, fantastisk!

Link to comment
Share on other sites

Helt enig, og klarer han å opprettholde denne formen på lang sikt, kan han & Cesc bli en drømmeduo på midtbanen.

 

Det ser stygt ut for blant annet Denilson...

 

Denilson blir bare en backup, tenkte før på at Denilson ville vært bra mot lag som ManU som ikke bruker en defensiv midtbane, men Song er jo tross alt bedre offensivt enn det Denilson er også!

 

Husker at Denilson var ganske kreativ i CC, men nå virker det som om han er helt clueless når det gjelder det offensive. Så dermed kan han heller ikke være en backup for Cesc, men det er jo selvfølgelig en stor sjanse for at han kan forbedre seg betydelig på disse områdene, han er jo tross alt fortsatt bare 21 år gammel!

Link to comment
Share on other sites

Helt enig, og klarer han å opprettholde denne formen på lang sikt, kan han & Cesc bli en drømmeduo på midtbanen.

 

Det ser stygt ut for blant annet Denilson...

 

 

....og Diaby. Jeg har fortsatt lite tro på at han kan bli en spiller vi kan belage oss på i uke etter uke.

Link to comment
Share on other sites

Helt enig, og klarer han å opprettholde denne formen på lang sikt, kan han & Cesc bli en drømmeduo på midtbanen.

 

Det ser stygt ut for blant annet Denilson...

 

 

....og Diaby. Jeg har fortsatt lite tro på at han kan bli en spiller vi kan belage oss på i uke etter uke.

 

Han var litt på gang for noen uker siden, men i og med at Cesc er fast inventar (selvfølgelig) og Wenger vil ha en litt mer defensiv ved siden av, f.eks. Song, så tror jeg ikke Diaby blir mer enn en squadspiller. Gjenstår å se om Song klarer å holde dette nivået over lenger tid eller om han får noen downperioder, da er det nok mulig at Diaby får spilletid, og han er en helt grei back-up. Spørs også om han takler å være det.....

Link to comment
Share on other sites

For et par uker siden hadde Denilson tatt enorme steg og var på god vei til å bli en klasse-spiller. Nå er han helt plutslig dårlig? Vi har en bra sentral linje med Fabregas, Song, Denilson og Diaby. Og hvis det er noe vi har lært av å se på Arsenal de siste sesongene er det at det ikke er noe som heter backup i Arsenal! En av disse fire er alltid skadet og med det kamp-programet Arsenal har vil det alltid være nok kamper for å holde disse fornøyde. Skulle vi evt. fått inn en sentral midtbane mann til vil ting se veldig annerledes ut.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Alex fortsetter der han slapp forrige sesong. Han storspilte på vårparten, og mot Everton i går var han banens gigant i mine øyne.

 

Litt artig å lese bakover i denne tråden. Sammenligningen med Hillier og Grimandi får meg til å trekke litt på smilebåndet, og komme med et kvalmende "hva var det jeg sa" :lol:

 

Essien og Mascherano: eat your shorts!

Link to comment
Share on other sites

Alex fortsetter der han slapp forrige sesong. Han storspilte på vårparten, og mot Everton i går var han banens gigant i mine øyne.

 

Litt artig å lese bakover i denne tråden. Sammenligningen med Hillier og Grimandi får meg til å trekke litt på smilebåndet, og komme med et kvalmende "hva var det jeg sa" :)

 

Essien og Mascherano: eat your shorts!

Det er i slike tilfeller at det er deilig å ta feil!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har hatt trua på Song siden Afrika-mesterskapet for to år siden, og det er deilig å se at han virkelig begynner å få ut potensialet sitt. Han gjorde det meget bra mot slutten av forrige sesongen og har fortsatt på samme nivå gjennom pre-season og selvfølgelig i gårsdagens kamp mot Everton. Det blir en nok en Song-drakt på meg i år :)

Link to comment
Share on other sites

En kjempe kamp av Song igår også, begynne virkelig å vise seg som en habil def. midtbanespiller. Forsetter denne utvilklinga kan han bli en av PL beste i denne posisjonen.

Han likner veldig på Adebayor når du ser han på litt avstand.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...