Jump to content

Emmanuel Eboue


Imerslundinho

Recommended Posts

http://www.arsenal.com/news/news-archive/eboue-contract

 

Gode nyheter! :) Makan til herlig spiller skal du lete lenge etter, tror ikke det er mange spillere som ikke liker denne karen!

 

Bra, det har jeg ventet lenge på. En fantastisk squad-player og en herlig humørspreder. Det nye året har startet bra til nå, men den virkelige indikatoren på hvordan dette året blir for en gooner får vi om noen timer.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 811
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Bra, det har jeg ventet lenge på. En fantastisk squad-player og en herlig humørspreder. Det nye året har startet bra til nå, men den virkelige indikatoren på hvordan dette året blir for en gooner får vi om noen timer.

 

En ting jeg syntes er veldig rart er at dette ikke har blitt annonsert av klubben tidligere? Er jo visstnok et par måneder siden og vi har jo ikke hørt noen verdens ting om dette.

 

Uansett veldig gledelig. Digger Eboué og det gjør hver eneste spiller i klubben også. Trolig den spilleren i klubben som er best likt :)

Link to comment
Share on other sites

Må innrømme jeg ikke helt deler entusiasmen til mange her angående Eboues kontraktsignering.

 

Joda, grei squadplayer, men får han ny kontrakt fordi han er så god? nei, det er fordi han er klovnen i laget mener jeg. Sikkert viktig å ha en sånn i troppen, men prestasjonene hans har jo ikke vært overbevisende når han har fått sjansen denne sesongen og det er vel strengt tatt det som teller mest?

 

Fansen liker han og jeg har heller ikke noe imot Eboue (med unntak av filming i enkelte kamper), men jeg har vanskelig å tro populariteten er pga. hans fotballferdigheter.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 1 month later...

http://www.arsenal.com/news/news-archive/arsenal-s-first-team-squad-numbers-announced

 

Noterer at Eboue ikke har fått draktnummer. Regner med at han ikke bare gir ifra seg nummer 27 for å tenke over deadlinen for å finne nytt nummer. Er klovnen i laget gone?

Han kan jo ikke være glemt.

Tar vel ikke bare nummeret hans om han ikke er ute.

Link to comment
Share on other sites

Tar dette som et signal på at Eboué forsvinner. Har jo vært snakk om Galatasaray nå i minst en måned og han har vært utelatt fra troppen i de siste treningskampene.

 

Dog kan han plutselig "poppe" opp med et nytt draktnummer og si seg fornøyd med å være en benksliter/reserve, men er temmelig sikker på at han blir borte før 1 september.

Link to comment
Share on other sites

http://www.skysports.com/story/0,,11670_7105712,00.html

 

Då ser det ut som om det er bankers..

Syns dette er litt trist, Eboue har alltid vore ein favoritt i mi bok - alle lag treng ein klovn og Eboue ser ut til å ha vore Arsenal sin..

Samtidig så unner eg Eboue fast førstelagsfotball.. Takk for alt Emmanuel, eg er stolt av måten du reiste deg på etter at Boo-boys prøvde å øydeleggje karriera di..

Link to comment
Share on other sites

Å selge Eboue i disse dager når vi ikke eier bredde i stallen er idiotisk. Selger vi Bendtner i tillegg driver med helt hasardiøs ledelse av klubben.

 

Wenger, nå lever du på lånt tid. Er vi utenfor topp 4 i desember så tror jeg din tid er ferdig!

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Wenger, nå lever du på lånt tid. Er vi utenfor topp 4 i desember så tror jeg din tid er ferdig!

 

ikke usannsynlig. Det spørs vel hvor lenge Wenger selv er motivert for å holde det gående nå. Han har nok fått en knekk av Cesc-sagaen, selv om han selv aldri så mye er ansvarlig.

Link to comment
Share on other sites

ikke usannsynlig. Det spørs vel hvor lenge Wenger selv er motivert for å holde det gående nå. Han har nok fått en knekk av Cesc-sagaen, selv om han selv aldri så mye er ansvarlig.

 

Wengers lønnsslipp motiverer vel nok til at han må få beskjed om at han ikke lenger er ønsket.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Å? Tror du at Arsene Wengers hovedmotivasjon er lønnen?

Der våknet du fra dvalen din igjen for å finne noe å ta meg på.

 

Mitt poeng var at med lønnen han sitter på tviler jeg på at han selv sier at "øy dø Stan, jeg tror ikke jeg er rett mann for denne jobben lenger. Jeg sier opp"

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Der forsvinner enda mer erfaring...

 

Nåja. Erfaring/klokt hode er ikke akkurat hva jeg forbinder med Eboue. Synes han har opptrådt uerfarent i alle år.

 

Likevel: Når erstatteren heter Jenkinson og er uprøvd på alle nivåer, ja da går det gale veien. På venstreback er Clichy erstattet av Gibbs og Traore. I midtforsvaret gjøres det ingenting. Det er ikke rart fans og spillere mister trua!

Link to comment
Share on other sites

Da forsvinner en stor personlighet fra klubben, en ekte Arsenal supporter og en gledesspreder! Eboue var alltid først ut på matta da pause eller sluttsignalet gikk, for å enten gratulere, oppmuntre eller trøste spillerne.. Måten han kom tilbake på etter å ha blitt hetsa av egne fans står det stor respekt av.

Jeg så alltid på Eboue som et godt 2. valg på høyreback bak Sagna, men han kunne jo også bekle alle andre roller på høyresiden.. Nå er vel Carl Jenkinson, med noen kamper fra League 2 bak seg, sett på som erstatter.

 

Lykke til videre Manu! Du vil bli husket! Og da forsvant forresten siste spilleren som startet Champions League finalen mot Barca i 2006..

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...