Jump to content

Emmanuel Eboue


Imerslundinho

Recommended Posts

  • Replies 811
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Er det blitt en sånn språkanalyse-tråd dette eller....? skal vi snart ha en økt med diktat...?

Språkanalysetråd i ett ord, og husk stor bokstav etter spørsmålstegn. :)

 

For å ikkje gløyme at det kun skal vere eit punktum etter endt setning, og ingen punktum før tegn som f.eks ? og !.

Link to comment
Share on other sites

Er det blitt en sånn språkanalyse-tråd dette eller....? skal vi snart ha en økt med diktat...?

Språkanalysetråd i ett ord, og husk stor bokstav etter spørsmålstegn. :)

 

For å ikkje gløyme at det kun skal vere eit punktum etter endt setning, og ingen punktum før tegn som f.eks ? og !.

Skal det være flere punktum etter endt setning, skal det være tre... Så det er lov med flere enn ett punktum...

Link to comment
Share on other sites

Er det blitt en sånn språkanalyse-tråd dette eller....? skal vi snart ha en økt med diktat...?

Språkanalysetråd i ett ord, og husk stor bokstav etter spørsmålstegn. :P

 

For å ikkje gløyme at det kun skal vere eit punktum etter endt setning, og ingen punktum før tegn som f.eks ? og !.

Skal det være flere punktum etter endt setning, skal det være tre... Så det er lov med flere enn ett punktum...

 

Eg legg meg heilt flat der Simbad. Du har heilt rett.

 

Tre punktum markerer nøling eller uavsluttet periode eller ord

Sitat Norsk språkråd.

 

Trudde faktisk ikkje at det var lovleg i normal rettskriving, men då har eg lært noko idag og.

Link to comment
Share on other sites

Rart ingen har linket denne statistikken om vår kjære Eboue før? :)

 

 

Hmm, det der blir litt som å si at for eksempel hvis Gibbs hadde kommet inn som inbytter i 5 kamper og Arsenal hadde vunnet 4 av dem, så hadde han vært Arsenals viktigste spiller, det er ikke så enkelt, så nei den der må du mer ut på landet med... :(

Link to comment
Share on other sites

Rart ingen har linket denne statistikken om vår kjære Eboue før? :(

 

 

Hmm, det der blir litt som å si at for eksempel hvis Gibbs hadde kommet inn som inbytter i 5 kamper og Arsenal hadde vunnet 4 av dem, så hadde han vært Arsenals viktigste spiller, det er ikke så enkelt, så nei den der må du mer ut på landet med... ;)

 

Eg trudde Stord var på landet, men det finst vel enda dummare folk andre stader da... :)

Link to comment
Share on other sites

Man skal ikke se bort ifra at det er litt taktisk å takle Eboue mye. Han er en spiller som kan miste hodet, noe vi så mot Spurs. Jeg husker tidligere hvordan midtstoppere gjorde det mot van Persie eller Rooney for å terge dem. Det funker iblant, så mange synes nok det er verdt å prøve.

 

Det skal dog sies at Eboue legger seg lettere ned enn gjennomsnittet for at han skal få frispark. I toppfart er det helt greit, for da er det vanskeligere å holde balansen, men jeg synes for eksempel det var unødvendige å "dette" da den ene Roma-spillere hindret han i å kaste. Å få et rykte på seg for å dette lett er ikke noe man vil ha. Eboue har selv blitt snytt for mange straffer fordi dommere tenker seg om en del ganger før de gir han straffe.

 

Uansett var gårsdagens en meget god kamp for Eboue. Legg også merke til hvor mye mer Sagna kommer med i spillet når Eboue spiller foran han. Snart kommer nok målene også :)

Link to comment
Share on other sites

pacman, kan du ikke holde de idiotiske kommentarene for deg selv.

Slikt synes jeg ikke en virkelig Arsenalfan skal holde på.

 

Regner med at Eboue får en flott avslutning på sesongen, og mange sesonger til i den flotte drakta våres...

 

sorry.. hater og se han i arsenal drakten, og mener han brukte opp sjansene sine da han filmen og la seg ned som en dritunge hver gang han ble taklet i fjor år sesongen..

 

meget pinlig og se på, og jeg mener at han ikke burde fått hvert i klubben om han hadde betalt for det selv..

 

men at han har spilt seg opp denne sesongen er greit, men ser fortsatt tendenser til klovnefakter

Link to comment
Share on other sites

pacman, kan du ikke holde de idiotiske kommentarene for deg selv.

Slikt synes jeg ikke en virkelig Arsenalfan skal holde på.

 

Regner med at Eboue får en flott avslutning på sesongen, og mange sesonger til i den flotte drakta våres...

 

sorry.. hater og se han i arsenal drakten, og mener han brukte opp sjansene sine da han filmen og la seg ned som en dritunge hver gang han ble taklet i fjor år sesongen..

 

meget pinlig og se på, og jeg mener at han ikke burde fått hvert i klubben om han hadde betalt for det selv..

 

men at han har spilt seg opp denne sesongen er greit, men ser fortsatt tendenser til klovnefakter

Ser tendenser til klovnefakter hos RvP også jeg. Også hos Nasri innimellom. Lehmann var jo den største klovnen vi har hatt i klubben på mange år også...

Link to comment
Share on other sites

pacman, kan du ikke holde de idiotiske kommentarene for deg selv.

Slikt synes jeg ikke en virkelig Arsenalfan skal holde på.

 

Regner med at Eboue får en flott avslutning på sesongen, og mange sesonger til i den flotte drakta våres...

 

sorry.. hater og se han i arsenal drakten, og mener han brukte opp sjansene sine da han filmen og la seg ned som en dritunge hver gang han ble taklet i fjor år sesongen..

 

meget pinlig og se på, og jeg mener at han ikke burde fått hvert i klubben om han hadde betalt for det selv..

 

men at han har spilt seg opp denne sesongen er greit, men ser fortsatt tendenser til klovnefakter

Ser tendenser til klovnefakter hos RvP også jeg. Også hos Nasri innimellom. Lehmann var jo den største klovnen vi har hatt i klubben på mange år også...

 

Må ikke glemme at Touré også har tendenser til tusen i noen kamper :huh:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 5 weeks later...

Jeg regner med at Sagna er tilbake i startoppstillingen når han er frisk igjen, men Eboue gjorde en meget god kamp igår, fine raid framover og virker sikker med ballen! Han er en god back-up!

Klarer Eboue å fortsette å spille slik han gjorde i går, så tror jeg neppe at Sagna går foran ham.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...