Jump to content

Emmanuel Eboue


Imerslundinho

Recommended Posts

Syns vi burde ha en egen tråd om vår sterke, unge og talentfulle back, nemlig Emmanuel Eboue.

 

Syns nesten han burde få ta over plassen til Lauren etter den scoringen i går mot The Black Cats. Håper Wenger tar ham opp nå, for han er (nesten) allerede bedre enn Lauren. Visste ikke at han skøyt så hardt som han gjorde igår heller, men Eboue er helt klart et av mine favoritter blandt de unge spillerne!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 811
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Er ikke helt enig.

 

Eboue virker veldig lovende og kan bli et førstevalg om ikke så alt for lenge om kurven fortsetter samme vei. Men å bytte ut Lauren i skrivende stund synes jeg er en smule drastisk. Lauren er muligens den spilleren i Arsenal (og ligaen) som er mest undervurdert.

Link to comment
Share on other sites

Å bytte ut Lauren nå når vi har Cole ute virker uhyre drastisk.

Ikke kan jeg se at Lauren har spilt seg ut heller.

Etter min mening er Lauren bedre enn Eboue for øyeblikket, og

ikke minst rutinen hans er viktig i laget.

Link to comment
Share on other sites

Eboue er en talentfull spiller, men han er nok ikke klar ennå..

 

Og ett langskudd er ikke nok for en back å spille seg inn i laget.. Hvordan kan du si at han er bedre enn Lauren når han knapt har spilt kamper som vi supportere i Norge får sett?? Kampen igår ble jo ikke sendt?!

24892[/snapback]

 

Riktig det du skriver. Kunne vært spennende å sett Eboue på høyrekanten når ljungberg og hleb er ute.

Link to comment
Share on other sites

Guest kje_sim

Jeg har bare sett Eboue noen få ganger,

men har fått et kjempebra inntrykk av ham :D

 

Jeg synes allikevel at Lauren bør spille nå,

men det er ikke så lenge til Eboue kan ta over

Link to comment
Share on other sites

Et fantastisk mål, og plutselig er han bedre enn Premier League sin beste høgreback? Ein høgreback si primære oppgave er ikkje å score mål; det er kanskje heller det motsette: å hindre mål. Der er Lauren mange, mange, mange hakk bedre enn Manu (2) enno.

Link to comment
Share on other sites

Guest kanutten

Snodig at Eboue brått blir bedre enn Lauren, bare fordi han scoret et mål i Carling Cup mot Sunderland.

 

Vi har et kjempeungt lag nå, så vil sannelig folk bytte ut en av våre mest rutinerte spillere. Tror nok Wenger lar Lauren spille litt til jeg. Eboue er fin å ha i bakhånd i tilfelle skade på Lauren. Hvem vet, kanskje han tar plassen til Lauren en dag, men det blir nok en god stund til.

Link to comment
Share on other sites

Guest Thomaz1989

men viss lauren blir skadet så kan det vere at det skjer det samme med han som silvinho. han blei skadet og da tok cole plassens han. det kan skje med lauren også.

Link to comment
Share on other sites

Guest kanutten

Ingenting gleder meg mer enn at unggutter kommer opp på et nivå at det kan konkurere med/utkonkurere de etablerte spillerne. Jeg tror bare ikke Lauren blir utkonkurert med det første. Hvis Eboue av forskjellige grunner blir bedre, så får han gjerne spille for min del. Jeg vil bare at Arsenal skal være best mulig til enhver tid.

Link to comment
Share on other sites

Han er en lovende spiller som kommer til å få masse erfaring før han kommer inn på a-laget.

 

 

Han er en spennende spiller for fremtiden, for Emirates Stadium :huh:

Link to comment
Share on other sites

Eboue er god, men Lauren er fortsatt den beste backen i PL. har sett han spille to kamper live og da var han kanskje den beste spilleren begge gangene. det var kanskje bare Henry og Fabregas som var bedre.

 

Lauren løp hele kampen lang og han ligger som regel rett bak Ljungberg noe som TV-bildene ikke viser. har også fortsatt til gode å se Lauren gjøre en stor tabbe eller en helt mislykket kamp.

Link to comment
Share on other sites

Eboue er god, men Lauren er fortsatt den beste backen i PL. har sett han spille to kamper live og da var han kanskje den beste spilleren begge gangene. det var kanskje bare Henry og Fabregas som var bedre.

 

Lauren løp hele kampen lang og han ligger som regel rett bak Ljungberg noe som TV-bildene ikke viser. har også fortsatt til gode å se Lauren gjøre en stor tabbe eller en helt mislykket kamp.

24968[/snapback]

 

Hallo??????? Mener du virkelig at Lauern er den beste backen i PL, eller skrev du feil og mente Arsenal. Uansett hva du mener så tar du nok feil....

 

Men til saken: Eboue er et veldig talent som jeg mener at om ikke alt for lenge kan ta over for Lauren, men Lauren er god, og det er ikke lett og kunne spille over ham når du er såpass ung som Emmanuel er... Men vingen er også et valg, men da må han jo "spille ut" Freddie, og evt. Hleb og Cesc, noe som han sikkert ikke klarer med det første.

 

Konklusjonen er: Han kan prøve seg i dårlige Lauren-"øyeblikk" og Wenger må heller vurdere ham neste sesong mener jeg.

Link to comment
Share on other sites

det som er dårlig med lauren er at han bommer for mye på straffene han tar. jeg har sett at han har bommet på 2 og kanskje scoret på 1.

25090[/snapback]

Bomme på 2? Har berre sett han bomme på ei, og før det trudde eg han var sikkerheita sjølv.

Link to comment
Share on other sites

Ashley Cole er verdens beste venstre back, altså også PLs beste back.

Derimot synes jeg Lauren er PLs beste HØYRE back.

Synes faktisk han er en av de mest stabile på Arsenal. han var det iallefall i fjor!

 

 

Eboue derimot. Husker godtdebuten hans for Arsenal i PL... Mot Southampton borte i vår...

Han imponerte meg godt og hadde ett positivt bidrag fra høyre kant. Desverre blei Coles mål avblåst for offside på overtid, og min TV havnet nesten utenfor vinduet og på andre sia av glomma...

Eboue er for tiden ikke god nok til å ta over for Lauren, men er positivt for fratiden. Dessuten har vi en Justin Hoyte som gjør det veldig bra i Sunderland.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Har sett endel kamper med Elfenbenkysten og Arsenal, og Eboue har virkelig imponert meg. Får litt Thuram feeling... Han er sterk teknisk, har spilleforståelse (vanskelig å lure), er forholdsvis rask, og har bra taklinger. Lauren - pass deg... Eboue - Toure - Senderos (hvis han blir raskere) - Clichy/Cole. Er fremtidens forsvar...

 

Helt enig! Får sånn veldig Thuram feeling på Eboue, absolutt!

 

Lauren er desverre på vei ut nå, Eboue har kommet for å bli. Han kan ha hele høyre side på fotballbanen, akuratt som Cafu! Å så heldige vi er som har han.

 

Men hva med ryktene om Hatem Trabelsi? Jeg tror Wenger dropper de nå...

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...