Jump to content

Emmanuel Eboue


Imerslundinho

Recommended Posts

Guest Gunnersforever

Selg Lauren, vi har Eboue og Gilbert så cash inn mens vi kan få max for Ralph.

 

Helt enig med deg Gjermund.

 

Enig med dere.. Lauren virker usikker synes jeg og jeg synes Eboue skal spille på høyre back, samspiller bra med Kolo i forsvaret.. Åså har vi en veldig fin ertsatter i Gilbert..

 

Er forbauset over at Eboue fikk en 4'er i vg mot real sist kamp.. Men siden det står i vg så sier det kanskje alt :-|

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 811
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Selg Lauren, vi har Eboue og Gilbert så cash inn mens vi kan få max for Ralph.

 

Helt enig med deg Gjermund.

 

Enig med dere.. Lauren virker usikker synes jeg og jeg synes Eboue skal spille på høyre back, samspiller bra med Kolo i forsvaret.. Åså har vi en veldig fin ertsatter i Gilbert..

 

Er forbauset over at Eboue fikk en 4'er i vg mot real sist kamp.. Men siden det står i vg så sier det kanskje alt :o

 

Jeg sier ikke at Ralph er dårlig, langt derifra, men fortsetter Eboue den fantastiske utviklingen han har hatt dette året så kan vi godt kvitte oss med Lauren. Jeg tror at et salg av Lauren vil gi oss en pen slump med pund, og disse vil da kunne brukes på andre lagdeler.

Link to comment
Share on other sites

Personleg tykkjer eg Lauren er ein utrulig fin type å ha i laget.

 

Han er ein fighter, ein som kan piske opp stemninga samstundes som han er ein "moromann" (trass i steinansiktet), og godt likt av alle - verkar det som. I tillegg er han lojal, rett og slett ein gooner.

 

Sjølvsagt positivt at Eboue og Gilbert har vist seg såpass gode, men dei er framleis litt usikre, i forhold til mr.stable Lauren.

Link to comment
Share on other sites

Emmanuel Eboue har uansett 10-12 kamper igjen av årets sesong å vise seg frem på (Gitt at han ikke blir skadet. Knock on wood). Jeg vil i det minste se at han presterer jevnt godt de to siste månedene av sesongen før jeg vil si noe om han er klar til å ta over høyrebackplassen på permanent basis.

 

Årets sesong har uansett vist oss at man må ha (minst) dobbel dekning på alle plasser. Skader, suspensjoner, Afrika-cuper, you name it. Jeg tror vi vil få god nytte av både Lauren og Eboue neste år og enda et par sesonger etter det.

Link to comment
Share on other sites

Men Hoytes fremtid i Arsenal er vel så godt som over.. Måtte isåfall bli som backup.

 

Med tanke på at Hoyte kan bekle alle posisjonene i forsvaret, så skal du ikke se bortifra at Hoyte faktisk kan ha en fremtid i Arsenal. Hoyte har fått mye skryt for sine prestasjoner på venstrebacken i Sunderland. Sunderland er en klubb som må forsvare seg mye iløpet av en sesong, så han har virkelig fått muligheten til å bryne seg skikkelig

Link to comment
Share on other sites

Eboue har virkelig imponert i det siste. Han gjør en strålende jobb og er veldig flink til å skape ting offensivt også. Lauren kan fort så problemer med å vinne tilbake plassen på høyrebacken hvis Eboue fortsetter på denne måten.

 

Vi begynner å få bra med alternativer i forsvaret og det er veldig positivt. :) Når man har en tung sesong og får mange skader, så er det i det minste positivt at de yngre spillerne får sjansen til å slå igjennom.

Link to comment
Share on other sites

Eller skyve Eboue opp på banen?Virker som vi er solid på begge backplassene nå og

jeg er sikker på at denne konkurransen gjør Lauren ennå mer skjerpet.

Men jeg savner råskapen til Lauren :)

Link to comment
Share on other sites

Eller skyve Eboue opp på banen?Virker som vi er solid på begge backplassene nå og

jeg er sikker på at denne konkurransen gjør Lauren ennå mer skjerpet.

Men jeg savner råskapen til Lauren :)

 

Eboue har ein liten djevel inni seg han også. Han hadde fleire killertaklingar i ACN.

Link to comment
Share on other sites

Jeg må si at Eboue stadig vokser inn i rollen som en stabil og god høyreback, og han er også veldig dyktig på å komme på løp når sjansen byr seg.

Nei, dette er nok et bevis på Wenger sine kunnskaper om spillere som virkelig vokser og utvikler seg i Arsenal systemet....

 

Kanskje vi vil få luksusproblemer på backene neste sesong? (uten skader)

Lauren, Eboue, Hoyte, Gilbert, Cole og Glichy, det er ikke mange lag som har bedre bredde enn dette?

Link to comment
Share on other sites

Guest Tobias

Kanskje vi vil få luksusproblemer på backene neste sesong? (uten skader)

Lauren, Eboue, Hoyte, Gilbert, Cole og Glichy, det er ikke mange lag som har bedre bredde enn dette?

 

.... og Cygan, så er vi der :-"

Link to comment
Share on other sites

Selg Lauren, vi har Eboue og Gilbert så cash inn mens vi kan få max for Ralph.

 

Helt enig med deg Gjermund.

 

Enig med dere.. Lauren virker usikker synes jeg og jeg synes Eboue skal spille på høyre back, samspiller bra med Kolo i forsvaret.. Åså har vi en veldig fin ertsatter i Gilbert..

 

 

 

Jeg sier ikke at Ralph er dårlig, langt derifra, men fortsetter Eboue den fantastiske utviklingen han har hatt dette året så kan vi godt kvitte oss med Lauren. Jeg tror at et salg av Lauren vil gi oss en pen slump med pund, og disse vil da kunne brukes på andre lagdeler.

 

Eboue har vært fantastisk den siste tiden og forsvarer i høy grad en plass i første XI, men Lauren er en kar jeg absolutt ikke vil miste. Jeg synes det hadde vært meget interessant å prøve Ralph på sentral midtbaneplass sammen med Cesc. Da vil kanskje Fabregas få den ekstra beskyttelsen han trenger for å slå enda flere av de geniale pasningene sine. Lauren er hardtkjempende og mental!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Emmanuel Eboue må etterhvert begynne å ligne på et røverkjøp. En lovende og dyktig back, uten annet å skilte med enn et par sesonger for et høyst middelmådig belgisk lag.

 

Det er smått utrolig hvordan Eboue har utviklet seg og vokst med oppgavene den siste tiden. Fortsetter han fremgangen i samme tempo frem mot sommeren, er backplassen i VM garantert hans - og snart også backplassen i Arsenal, selv når Lauren er tilbake.

 

En høyreback med alle de ferdighetene en back skal ha. Sterk i kroppen, god basisteknikk, dyktig til å takle, god offensiv, gode innlegg. At han til tider "selger seg" offensivt klarer han som regel å gjøre godt igjen med en ekstrem hurtighet.

 

At han i tillegg virker ytterst profesjonell og blottet for alt som heter 'playboy'-fakter er noe jeg liker veldig godt. Dette er verken en spiller som vil klage utad, komme for sent på trening eller finne på tull utenfor banen. Det er nok mange engelske spillere som har litt å lære av EE27, navn ikke nevnt.

Link to comment
Share on other sites

Han er helt fantastisk. Fortsetter han sånn ser jeg på ingen måte hvordan Lauren skal greie å ta plassen tilbake igjen. Lauren er god, men Eboue er bedre både fremover og bakover etter min mening. Nå har han holdt spillere som Robinho og Mutu rolige og det er ekstremt sterkt. Drister meg til å si at han har potensialet til å bli verdens beste høyreback...

Link to comment
Share on other sites

Han er helt fantastisk. Fortsetter han sånn ser jeg på ingen måte hvordan Lauren skal greie å ta plassen tilbake igjen. Lauren er god, men Eboue er bedre både fremover og bakover etter min mening. Nå har han holdt spillere som Robinho og Mutu rolige og det er ekstremt sterkt. Drister meg til å si at han har potensialet til å bli verdens beste høyreback...

 

Potensiale hans er der, men for å bevise det er noe annet. Han må få spille tid og tillit, det har han fått og overbevisst meg ihvertfall. Lauren kommer til å få måtte kjempe om plassen. :D

Om han kommer til å bli verdens beste gjenstår å se...

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunnersforever

Herregud.... Eboue er da blant de 5-6 beste høyre backene i verden. Han er allerede en mer komlett spiller enn Lauren.

 

Den mannen blir ikke stor, han ER det allerede. :D

 

 

Enig med deg der. Han hadde noen feilplasseringer under juventus kampen, men håper wenger ser hva han må gjøre på høyre backen. Etter min mening så kan vi selfe Lauren, vi har gode nok reserver i Eboue, Gilbert og Hoyte.

 

HVis wenger bestemmer seg for at Eboue blir førstevalget på høyrebacken så håper jeg han casher inn på salg av Lauren fordi det ikke er noe vits i å ha Lauren som blir stallfyll med så høy lønn..

 

Lauren virker nesten nervøs når han spiller og Eboue komuniserer godt med Kolo..

Link to comment
Share on other sites

Litt drøyt å selge Lauren. Vi etterlyser erfaring og folk som tar tak. Lauren er i aller høgaste grad ein av desse. I tillegg har Lauren vert ein stabilt god, ikkje fantastisk, men god, spelar over lang, lang tid. Eboue har vore god i nokre månadar.

 

Kamerunaren skal slite for å vinne plassen tilbake, men personlig håper eg han blir i troppen - sjølv om det ikkje er noko krise om han drar heller.

Link to comment
Share on other sites

Guest northbank

Litt drøyt å selge Lauren. Vi etterlyser erfaring og folk som tar tak. Lauren er i aller høgaste grad ein av desse. I tillegg har Lauren vert ein stabilt god, ikkje fantastisk, men god, spelar over lang, lang tid. Eboue har vore god i nokre månadar.

 

Kamerunaren skal slite for å vinne plassen tilbake, men personlig håper eg han blir i troppen - sjølv om det ikkje er noko krise om han drar heller.

 

 

Kanskje til og med en av de mest stabile i Arsenal de siste 2-3 åra..

Link to comment
Share on other sites

Tviler på at lauren mister plassen ved det første,tviler iværtfall på at han blir solgt.

Tror lauren er en av wengers favoritt spillere å han har vært en av di mest pålitelige spillerene vi har hatt di siste årene.

At eboue har gjort sine saker bra er jo bare en fordel,det vil jo legge litt press på lauren slik at han må prestere høyt i vær eneste kamp+at gilbert ligger å lurer i bakgrunnen :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunnersforever

Han har vært veldig stabil, det er jeg enig i. Men hvis Eboue får spille førstelagsfotball så tror jeg han kan spille ut Lauren.

 

Men hvis han velger Eboue som førstevalg så tror jeg Lauren drar. Innrømmer at jeg ikke er kamerunerens største fan, men føler meg tryggere med Eboue..

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...