Jump to content

Emmanuel Eboue


Imerslundinho

Recommended Posts

  • Replies 811
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

har snakket med et par kamerater som også er gunners supportere, og vi var seriøst inn på tanken om å starte en underskriftskampanje mot eboue, eller nr 27 som jeg kommer til å kalle han fra nå av. folk som holder på som han, fortjener ikke å bli tiltalt med navn!

Link to comment
Share on other sites

Finnes ikke unnskyldning for det han gjorde idag.

Eboue må ta seg kraftig isammen. Idag mista han hue

fullstendig.

Og...Eboue i form er en helt grei spiller han.

Wenger må luke vekk disse usportslighetene hans.

Link to comment
Share on other sites

Selg denne spilleren!!!!!!!!!

 

Er flau over å ha ham i klubben. Gjør ikke annet enn å spille rævva og være usportslig. Akkurat som Ronaldo når det gjelder diving. Kaster seg ned så fort noen er nær ham, men skal alltid være stygg tilbake.

 

Jeg blir glatt med på en underskriftskampanje for å få ham ut av klubben.

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke bli mer enig med dere her. Det er rett og slett ikke en dritt positivt med Eboue.

 

*Han er for dårlig som back, for dårlig som ving.

 

*Han er afrikaner og drar til ANC, men når jeg tenker meg godt om er det faktisk det mest posetive med hele Eboue...

 

*At han spiller gjør at Walcott og Hoyte ikke spiller, og da hemmer utviklingen deres, som fortjener å spille.

 

*Han er mister Bollywood himself, filmer og overspiller hele tida. Jeg er sikker på at han filmer på treninga og.

 

*Han er usporslig, albuer og slag, til og med spark. Krangler med alt og alle, og skaffer seg uvenner i hver eneste kamp

 

Jeg håper et drittlag som bolton henter ham, han hadde passet greit inn der, og dannet tidenes høyreflange med Eboue som back og Diouf som ving. De hadde nok blitt bestevenner.

Link to comment
Share on other sites

*Han er afrikaner og drar til ANC, men når jeg tenker meg godt om er det faktisk det mest posetive med hele Eboue...

 

Hehe, helt enig. Har faktisk sagt det en god stund nå at jeg gleder meg til Afrikamesterskapet siden vi slipper å se Eboue på banen. Maken til idiot har jeg aldri sett i en Arsenaldrakt. Selvsagt svekker det laget at Toure stikker av, men når vi samtidig slipper å se Eboue på banen så er jeg i bunn og grunn fornøyd.

Link to comment
Share on other sites

så har vi en manager som ikke gjør noe med problemet, enten så er Wenger blind eller så støtter han grisespillet til Eboue. Eboue har jo alltid spilt sånn for oss. Wenger må sette ned foten for slikt, Eboue ødelegger fullstendig Arsenals rykte. Flaut. Hvor er du Wenger?

Link to comment
Share on other sites

Eboue bør få skikkelig refs av Wenger. Sjefen burde stille et ultimatum for han, hvis han ikke skjerper seg så er det på hodet ut av Arsenal. Personlig så syns eg han burde bli solgt, og det ganske fort. Han ser ikke ut til å forandre seg i det hele tatt. Og han er som regel superegoistisk når han går på sine offensive løp. Hva skal vi med en slik spiller? Han står jo i vegen for Walcott.

 

Flaut å sitte ute med andre suportere når spillere oppfører seg slik som Eboue gjør. At dommeren ikke gir han rødt i dag er meget svakt. Slaget og sparket var meget stygt, og det var også gjort uprovosert :P

Link to comment
Share on other sites

Eboue må kanskje sies å være den eneste spilleren ved siden av Jens Lehmann som ikke har levert som forventet denne sesongen. At Wenger foretrekker ham og Eduardo foran Walcott er for meg uforklarlig og en av mange grunner til at Arsenal spiller sin dårligste seriekamp på LANG tid.

 

Eboue er umoden og gjør feil valg gang på gang, og til tross for dette har Wenger latt ham starte de siste 7 kampene. Blir frustrert av å se på at han ødelegger hver overgangsmulighet han involveres i. Desuten er han en av de hissigste vi har hatt på laget lenge, og dette viser han ved å ta igjen på andre spillere og takle og slå dem. Filmingen hans er en skam for Arsenal og Wengers ultrasportslige ideologi. Hvis Eboue i klubben betyr mindre spilletid for andre, bedre spillere sier jeg : UT!

Link to comment
Share on other sites

Hvis det skulle være nødvendig så kan vi godt gi en medgift i tillegg for å bli kvitt fyren. Tviler nemlig på at noen vil betale en eneste pence for dette neket. Vent litt; hva med spudz? :P

 

Forøvrig, og til moderatorene; hiv disse innleggene inn i den andre Eboue tråden. Jeg var så frustrert, irritert og forbannet da jeg skrev innlegget at jeg rett og slett glemte spillertråden. MEN SAMME F***; BLI KVITT NEKET!

Link to comment
Share on other sites

Kan garantere Wenger syns han gjør en god jobb på banen. Forstå det den som kan..

Det virker jo som han har et klippekort så lenge Hleb er ute.

Flesteparten av oss er derimot er langt i fra imponert over spillet hans og det topper seg med usportsligheter og fjas vi ikke vil ha i klubben.

Nå drar han til Afrikamesterskapet i januar og han vil nok ikke bli savnet.

 

Kjenner jeg Wenger rett har han ingen planer om å hente en ny ving denne sesongen.

Blir nok Hleb og Walcott som spiller på høyrekant i Eboues fravær.

 

Jeg er enig med flertallet. Han må ut.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...