Jump to content

Emmanuel Eboue


Imerslundinho

Recommended Posts

  • Replies 811
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Eboue var bare uheldig i den episoden..

Han prøvde å blokkere ballen, og det er fort gjort å glemme å trekke inn foten i sånne situasjoner.

Det skal sies at Eboue er en spiller som spiller på grensen.

Men jeg synes folk på dette forumet hakker litt får mye på han, opp te flere spillere som gjør akkurat det samme.

Bare se på det Terry gjorde i går mot Fabregas, han kunne ha skadet Cesc alvorlig i den situasjonen. Og han var bare heldig at han ikkje gjorde det, rett å slett håpløst det han gjorde der...

Å det første han gjør etterpå er å gi Eboue tror e en ettersleng....

Link to comment
Share on other sites

Eboue er så og si en spiller jeg ikke vil se på banen.. Beklager men må bare få det ut !

Link to comment
Share on other sites

Eboue er så og si en spiller jeg ikke vil se på banen.. Beklager men må bare få det ut !

 

Eboue spilte en bra kamp igår. Blør for drakta og legger ikke noe imellom. Me trenger slike spillere også. Eboue har vertfall min støtte, så lenge han ikke filmer eller slår etter motspillerne.

Link to comment
Share on other sites

synes ikke det var noe stygg takling på terry i det hele tatt jeg.. at han måtte av banen gjore meg heller ingen ting.. taklet jo cesc stygt mens han lå på bakken..

 

ikke noe gale av eboue i dag

 

Så du taklinga fra Ebouè på Terry?!?!

han går inn med strak fot og går etter å skade han!

jeg synes jeg også så at Ebouè filma da Fat Frank kom bakfra og takla han, noen som kan bekrefte? :angry:

FILMET???????????

NEi.

 

At han hopper når Lampard kommer med knottene inn baken i fra er temlig logisk, Hoppe eller knekke leggen HMMMMM??? Vanskelig å velge

 

Hvis du ikke hadde vært så inkompetent, hadde du vel kanskje tatt deg tiden til å lese gjennom tråden!

Det står der at jeg tok feil med henhold til den situasjonen, og jeg beklager det!

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror også at Eboue var uheldig angående skaden til Terry. Det ser helt klart ut som om han prøver å blokkere ball. Det som derimot uroer meg er hans tydelige problemer med å holde seg rolig og holde styr på temperamentet sitt. Han har ved flere episoder vist seg fra en meget dårlig side. Jeg personlig tar avstand fra usportslighetene hans, men mener han er en meget god spiller, som tilfører Arsenal mye. Det er essensielt for Eboue's fremtid i Arsenal at han får tukt med dette sinnet, og alle usportslighetene sine. Ellers tror jeg rett og slett jeg ikke ønsker han i Arsenal sin første-11er.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Det sier desverre mye om dagens innsats av alle hvis Eboue var en av de beste. For makan til fotball forståelse har jeg sjeldent sett.

 

Noen som legger merke til at han i stedet for å bruke motorveien til venstre, så går han alltid til høyre, der det som oftest står en spiller og blokker? Det skjer gang på gang..

Link to comment
Share on other sites

Noen som har prosenten på drible forsøkene til Eboue? føler han prøver for mye og mister ballen kver gang.

 

tror ikke den er så værst, prosent mesig. Problemet er som oftes at han skal drible videre og så mister ballen...

 

Slik jeg ser det bynner han å bli bedre og bedre. Jeg så riktignok ikke kampen i dag, men trådene over sier han var bra. Så han brukte et halvt år på å tilvenne seg sin nye rolle i laget, skulle vi kjøpt en ny ving ville det sikkert tatt enda lengre tid. Hleb brukte nesten 2...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

at vi er uten toure i en mnd no kan koste oss litt, men vi har ikke de vanskelikste kampene fremover så det burde gå greit..

 

at vi er uten eboue gjør meg derimot ingen verdens ting, liker rett og slett ikke den mannen selv om han har bra potensial..

skulle heller likt og sett ka walcott hadde klart og gjøre med all den spilletiden eboue får, da jeg tror med en gang han hadde fått seg en god del kamper på rad og rukket og spilt på seg litt selvtillit så tror jeg han hadde blitt jævlig bra..

 

håper på en god del spilletid for walcott fremover

Link to comment
Share on other sites

Eboue har vært bedre de siste kampene enn va han har vist tidligere i sesongen. Men han har en del uting han gjør, som det å fyre av elendige skudd når han har medspillere som står mye bedre plassert enn han selv. Jeg ville heller sett Walcott spille mere enn Eboue, men det kommer vell etter hvert.

når han nå reiser til Ghana for å spille i ACN får vi se om vi virkelig trenger Eboue. er litt spennende. hvis det funker uten han så ser jeg, personlig ingen grunn til at vi skal beholde han. Wenger mener sikkert noe helt annet dog.

Link to comment
Share on other sites

Var det noen som fikk med seg Roar Stokkes beskrivelse av Eboue mot Burnley? Han sa: "god som sideback, STOR som kantspiller." Det sier vel

mest om Roar Stokke :withstupid:

 

Ikke at Eboue er ubrukelig, men jeg er lei og vil heller se Theo.

Link to comment
Share on other sites

Var det noen som fikk med seg Roar Stokkes beskrivelse av Eboue mot Burnley? Han sa: "god som sideback, STOR som kantspiller." Det sier vel

mest om Roar Stokke ;)

 

 

Eg lo godt av den kommentaren. Mr. Stokke har ut av seg veldig rart.

Var ikkje det i same kampen han presterte å uttale at fotball var ein kampsport også?

Link to comment
Share on other sites

Eboue har vært bedre de siste kampene enn va han har vist tidligere i sesongen. Men han har en del uting han gjør, som det å fyre av elendige skudd når han har medspillere som står mye bedre plassert enn han selv. Jeg ville heller sett Walcott spille mere enn Eboue, men det kommer vell etter hvert.

når han nå reiser til Ghana for å spille i ACN får vi se om vi virkelig trenger Eboue. er litt spennende. hvis det funker uten han så ser jeg, personlig ingen grunn til at vi skal beholde han. Wenger mener sikkert noe helt annet dog.

 

Ser absolutt ingen grunn til å kvitte oss med Eboue. Han har vært ok han.

Jobber godt,men velger litt feil løsninger framme. Men det kommer med

rutine.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

http://www.fotballtips.no/default.asp?u_ac...play&u_log=8488

 

Mulig han er på vei vekk. Personlig så hr jeg mistet veldig mye for han nå, spesielt etter Chelsea kampen, men når det er sagt så har han tatt seg noenlunde sammen.

 

Håper bare han kommer tilbake fra ACN mesterskapet på samme måte som for noen år siden da han slo igjenom, for talentet er det ikke tvil om, får bare håpe han legger av seg alle ufinhetan og filmingen, så kan han bli bra. Hvis ikke så er det bare og gå ut døra for han...

Link to comment
Share on other sites

Eboue er per i dag det beste alternativet vi har til høyre sammen med Hleb. Han kan bidra både fremover og bakover. Gjør Sagna veldig god siden de hele tiden kan veksle på oppgavene. Ville være på grensen til idioti å selge ham nå.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...