Jump to content

Emmanuel Eboue


Imerslundinho

Recommended Posts

.. å selge han blir feil, er nok flere som har gjort være ting en han...

 

Ikke f***. Ikke i Arsenal i hvertfall. Og, i tillegg, Christiano Ronaldo er rene, skjære engelen i forhold. Og det mener jeg dønn seriøst. Jeg vil ti ganger heller ha en fyr som Ronaldo i Arsenal, fremfor den vandrende vandalen og ødeleggelsesmaskinen som går under navnet Eboue. For en gris...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 811
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

SELG! SELG! SELG!

 

(Sorry for spam)

 

 

Han har vert god på høyrebacken i flere sesonger nå. Selv om det har kommet noe usportslig fra tid til aen.

Men nå vett vi ingeting om Wenger har snakket med han eller hva han har. Men synes vertfall at han burde få en siste advarsel og beskjed om å skjerpe seg. Før vi skal sparke han rett ut døren!

Link to comment
Share on other sites

Hvis det skulle være nødvendig så kan vi godt gi en medgift i tillegg for å bli kvitt fyren. Tviler nemlig på at noen vil betale en eneste pence for dette neket. Vent litt; hva med spudz? ;)

 

Forøvrig, og til moderatorene; hiv disse innleggene inn i den andre Eboue tråden. Jeg var så frustrert, irritert og forbannet da jeg skrev innlegget at jeg rett og slett glemte spillertråden. MEN SAMME F***; BLI KVITT NEKET!

 

De fleste nek ryker til rett over jul!!

Link to comment
Share on other sites

SELG! SELG! SELG!

 

(Sorry for spam)

 

 

Han har vert god på høyrebacken i flere sesonger nå. Selv om det har kommet noe usportslig fra tid til aen.

Men nå vett vi ingeting om Wenger har snakket med han eller hva han har. Men synes vertfall at han burde få en siste advarsel og beskjed om å skjerpe seg. Før vi skal sparke han rett ut døren!

 

 

Hvor mange siste sjanser skal man få? Han gjør usportslige ting gang på gang i form av filming, stygge taklinger og etterslengere. Det er et mirakel at han ikke har fått rødt kort i år. Dette er ikke et nytt fenomen, se bare på Carling Cup finalen i fjpr, da han slo Bridge i bakhodet. Han er ikke et positivt tilskudd til laget på noen måte, for han tar bare plassen fra Walcott som er mye bedre uansett!

Link to comment
Share on other sites

.. å selge han blir feil, er nok flere som har gjort være ting en han...

 

Ikke f***. Ikke i Arsenal i hvertfall. Og, i tillegg, Christiano Ronaldo er rene, skjære engelen i forhold. Og det mener jeg dønn seriøst. Jeg vil ti ganger heller ha en fyr som Ronaldo i Arsenal, fremfor den vandrende vandalen og ødeleggelsesmaskinen som går under navnet Eboue. For en gris...

 

 

Eg synes Eboue burde blitt solgt nå ja, mye ufint spill og litt juksing ( vi husker CL finalen da han fikk frisparket som Sol scoret på). Men Ronaldo er IKKE en engel, han jukser like mye som Eboue, bare ta å se dette han gjorde i går og det er ikke første gangen, men Eboue er mer ufin i sitt spill ja, enig i den, så selg han i Januar, vi har backup i Hoyte på høyrebacken og Walcott eller Hleb som eg mener er bedre i den høyre midtbane rollen som Eboue har kledd i 07\08 sesongen sålangt, det har også blitt mange feilpasninger fra han også, ikke bare i dag, men også i de tidligere kampene vår i år! ;)

Link to comment
Share on other sites

Om Wenger skal selge noen etter jul, er det ikke Eboue som står først i køen. Det er jeg fullstendig uenig i, Chaz! Der tar du fryktelig feil!

 

Mennene som kan spasere ut porten er Gilberto (takk for noen flotte år) og Bendtner på lån! Jeg mener Eboue kan være god å ha, på tross av hans irriterende egenskaper (fall, hender og armer...).

 

Nei Chaz, Gilberto er rett og slett skikkelig feil mann for et Arsenal-lag som skriker etter savnet av Flamini og en kriger på midtbanen. Til og med Eboue hadde prestert bra om bare det sentrale midtbaneleddet kunne ta tak i kampen! Gilberto evner ikke det mot bunnlaget. Da er løpet kjørt for ham. Basta!

Link to comment
Share on other sites

Siden jeg ble Gooner i 2001, har jeg "hatet" tre spillere mens de var i Arsenal:

 

1. Ashley Cole, phone up his arse and a gay... Kom med alle ville uttalelser i sin "berømte" bok, og det ble bare verre og verre. Takk og lov han gikk til Chelski til slutt, for å få mer penger, han og Sheryl Greedy hadde nok ikke fått mat uten de pengene... Skal vel drepes på søndag? ;)

 

2. Jose Reyes, usportslig var han, i tillegg å klage på været og alt mulig annet. Så han var ikke særlig populær da han enda var Arsenalspiller i utlånet til Madrid...

 

3. Manu Eboue, nå kom han også. Jeg tør ikke å tenke på hvor mye ondt jeg hadde ønsket denne fyren om han hadde vært i Tottenham, hvor han på en måte hører hjemme. Wenger har nok gitt han flere advarsler, men de kan tydeligvis ikke ha hjulpet. Så om han forsetter slik, vil han være en skam for laget. Nå må hvertfall FA gi han karantene! Jeg håper, men tviler sterkt, på at han kan få omvendt seg, så han bør gå i januar. Som sagt, han er aldeles ikke så viktig for klubben, en overgang som også gir større muligheter for en ren ving! Det er tungt å si det Manu, men du må forlate Arsenal om du fortsetter slik :'(

Link to comment
Share on other sites

Slike scener som vi i dag så fra Eboue burde vi vært forskånet fra å se av en fotballspiller og iaf en Arsenal-spiller.Jeg husker godt da Eboue imponerte voldsomt i Arsenal i CL når vi gikk hele veien til finalen. Håper Wenger får sett situasjonene og enten selger eller gir Eboue en skikkelig hårtørker. Det er til tider en skam at Eboue spiller for Arsenal. Jeg synes også det er veldig rart at Eboue skal få så elstremt mye tillit på høyrekanten når Walcott flere ganger har gjort det kanonbra når han har fått sjansen.

Link to comment
Share on other sites

Håper Senderos, Gilberto og Eboue går i januar.

 

Av disse 3 står nok allikevel Manu nederst av disse på Wengers salgsliste og tror nok også det er større sjanse for at Lehmann går før Eboue, desverre. Og det er ikke fordi jeg liker Lehmann noe spesielt for tiden at jeg sier desverre, det er rett og slett forsi jeg ikke kan fordra å se Eboue ikle seg den drakta han ikke fortjener å se på en gang..

 

HAN DRAR I JANUAR, men desverre tviler jeg på at det er til andre steder enn afrikamesterskapet, MEN det skal bli deilig å bli kvitt ham, selv om det kanskje bare blir for en kort periode.

Link to comment
Share on other sites

tror Wenger skal ta seg en prat med gutten. Hvis ikke det hjelper så kan vi godt selge han. Jeg klarer bare ikke like spillere som oppfører seg sånn, rettere sagt hater jeg det når spillere på motstanderlag oppfører seg slik, og jeg blir ikke akkurat glad av å se Eboue oppføre seg sånn.

Link to comment
Share on other sites

Om Wenger skal selge noen etter jul, er det ikke Eboue som står først i køen. Det er jeg fullstendig uenig i, Chaz! Der tar du fryktelig feil!

 

Mennene som kan spasere ut porten er Gilberto (takk for noen flotte år) og Bendtner på lån! Jeg mener Eboue kan være god å ha, på tross av hans irriterende egenskaper (fall, hender og armer...).

 

Nei Chaz, Gilberto er rett og slett skikkelig feil mann for et Arsenal-lag som skriker etter savnet av Flamini og en kriger på midtbanen. Til og med Eboue hadde prestert bra om bare det sentrale midtbaneleddet kunne ta tak i kampen! Gilberto evner ikke det mot bunnlaget. Da er løpet kjørt for ham. Basta!

 

La Gilberto få en annen tråd. Gilberto er i det minste ikke en gjennomført drittsekk. Det er Eboue. La denne tråden være Gilberto-fri. Selg Eboue. Nå. Straks, Umiddelbart. At once. Give peace a chance. And love. Ut med Eboue!!!!

Link to comment
Share on other sites

Om Wenger skal selge noen etter jul, er det ikke Eboue som står først i køen. Det er jeg fullstendig uenig i, Chaz! Der tar du fryktelig feil!

 

Mennene som kan spasere ut porten er Gilberto (takk for noen flotte år) og Bendtner på lån! Jeg mener Eboue kan være god å ha, på tross av hans irriterende egenskaper (fall, hender og armer...).

 

Nei Chaz, Gilberto er rett og slett skikkelig feil mann for et Arsenal-lag som skriker etter savnet av Flamini og en kriger på midtbanen. Til og med Eboue hadde prestert bra om bare det sentrale midtbaneleddet kunne ta tak i kampen! Gilberto evner ikke det mot bunnlaget. Da er løpet kjørt for ham. Basta!

 

La Gilberto få en annen tråd. Gilberto er i det minste ikke en gjennomført drittsekk. Det er Eboue. La denne tråden være Gilberto-fri. Selg Eboue. Nå. Straks, Umiddelbart. At once. Give peace a chance. And love. Ut med Eboue!!!!

 

Du sniker deg unna, Chaz! Eboues oppførsel må ikke nødvendigvis føre til at han må slutte i klubben. Og drittsekk er han ikke. Du må nok leve med frustrasjonen. For Eboue forlater ikke klubben. Det er iallefall helt sikkert!

Link to comment
Share on other sites

Om Wenger skal selge noen etter jul, er det ikke Eboue som står først i køen. Det er jeg fullstendig uenig i, Chaz! Der tar du fryktelig feil!

 

Mennene som kan spasere ut porten er Gilberto (takk for noen flotte år) og Bendtner på lån! Jeg mener Eboue kan være god å ha, på tross av hans irriterende egenskaper (fall, hender og armer...).

 

Nei Chaz, Gilberto er rett og slett skikkelig feil mann for et Arsenal-lag som skriker etter savnet av Flamini og en kriger på midtbanen. Til og med Eboue hadde prestert bra om bare det sentrale midtbaneleddet kunne ta tak i kampen! Gilberto evner ikke det mot bunnlaget. Da er løpet kjørt for ham. Basta!

 

La Gilberto få en annen tråd. Gilberto er i det minste ikke en gjennomført drittsekk. Det er Eboue. La denne tråden være Gilberto-fri. Selg Eboue. Nå. Straks, Umiddelbart. At once. Give peace a chance. And love. Ut med Eboue!!!!

 

 

 

Lenge mellom hver gang jeg er litt enig med Chaz, men denne gangen har du min FULLE støtte. Skjemtes som faen idag over Eboue.!!!

Link to comment
Share on other sites

Siden jeg ble Gooner i 2001, har jeg "hatet" tre spillere mens de var i Arsenal:

 

1. Ashley Cole, phone up his arse and a gay... Kom med alle ville uttalelser i sin "berømte" bok, og det ble bare verre og verre. Takk og lov han gikk til Chelski til slutt, for å få mer penger, han og Sheryl Greedy hadde nok ikke fått mat uten de pengene... Skal vel drepes på søndag? ;)

 

2. Jose Reyes, usportslig var han, i tillegg å klage på været og alt mulig annet. Så han var ikke særlig populær da han enda var Arsenalspiller i utlånet til Madrid...

 

3. Manu Eboue, nå kom han også. Jeg tør ikke å tenke på hvor mye ondt jeg hadde ønsket denne fyren om han hadde vært i Tottenham, hvor han på en måte hører hjemme. Wenger har nok gitt han flere advarsler, men de kan tydeligvis ikke ha hjulpet. Så om han forsetter slik, vil han være en skam for laget. Nå må hvertfall FA gi han karantene! Jeg håper, men tviler sterkt, på at han kan få omvendt seg, så han bør gå i januar. Som sagt, han er aldeles ikke så viktig for klubben, en overgang som også gir større muligheter for en ren ving! Det er tungt å si det Manu, men du må forlate Arsenal om du fortsetter slik :'(

 

Reyes hører ikke hjemme på den listen. Min gamle favorittspiller, og jeg har ingen "hard feelings" for ham nå. Men det er da min mening!

 

Synes forøvrig du glemmer Jensemann.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...