Jump to content

Emmanuel Eboue


Imerslundinho

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • Replies 811
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jaja, Eboue fortsetter med å oppføre seg som ein drittsekk på bana. Oppførselen i dag var kvalmande. Håper Wenger tar seg ein alvorsprat med Eboue.

 

Heilt enig. Han har fått beskjed fra Wenger tidlegare og. Ser ikkje ut som han tar det til seg. Få Lauren i form no.

Link to comment
Share on other sites

Meget bra av Wenger at han bytter ut Eboue i dag. Han hadde ingenting utpå der å gjøre lenger, plutselig begynte han å sutre, og samtidig spille dårlig. Bra signaler av Wenger. Egentlig synes jeg vel Hoyte burde fått muligheten fra start.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

er det noen som vet om Eboue er skadet?? snakket med en sveneke i sted og han sa at de svenske tv kommentatorene sa at Eboue fikk en liten skade da han la inn til Henry, men om det stemmer vet eg simpelthen ikke...

Link to comment
Share on other sites

er det noen som vet om Eboue er skadet?? snakket med en sveneke i sted og han sa at de svenske tv kommentatorene sa at Eboue fikk en liten skade da han la inn til Henry, men om det stemmer vet eg simpelthen ikke...

 

Neimen ikkje godt å seie med denne karen. Oftast er det falsk alarm, men etter det eg har høyrt skal han denne gongen ha levert inn sjukemelding, etter fyrst å ha rådført seg med Jens Lehmann.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Eboue signerer ny kontrakt

 

Vet ikke om jeg vil juble for dette... Fantastisk spiller på sitt beste, men du verden for en ufyselig og uprofesjonell resten av tiden... Håper han blir flyttet opp på midtbanen, og at han skjerper holdningene sine, så kan ha bli en yndling han også.

Link to comment
Share on other sites

Eboue signerer ny kontrakt

 

Vet ikke om jeg vil juble for dette... Fantastisk spiller på sitt beste, men du verden for en ufyselig og uprofesjonell resten av tiden... Håper han blir flyttet opp på midtbanen, og at han skjerper holdningene sine, så kan ha bli en yndling han også.

Helt enig,noen ting jeg ikke liker med han!

Men som du sier: Han kan fort bli en yndling :D

Så er positiv til ny kontrakt...

Link to comment
Share on other sites

Eboue signerer ny kontrakt

 

Vet ikke om jeg vil juble for dette... Fantastisk spiller på sitt beste, men du verden for en ufyselig og uprofesjonell resten av tiden... Håper han blir flyttet opp på midtbanen, og at han skjerper holdningene sine, så kan ha bli en yndling han også.

 

En høyreback som har sine negative sider på måten han opptrer på banen (slik som mange andre....), men tenker man på kvaliteter som høyreback så vil jeg påstå at det er få som er bedre i PL og europeisk liga generelt.

God hurtighet, flink til å presse sine motspillere, har god forståelse for spillet både defensivt og offensivt, og har absolutt kvaliteter fremover som en moderne back type i Arsenal sitt spillemønster. Mangler litt på avslutningsfasen, hvor han kan virke litt usikker. Ser ut som om han aldri får bestemt seg for å skyte eller passe, og det ender noenganger med noe midt i mellom (eller et dårlig skudd).

Fortsatt meget ung, og har mye å lære. En spiller som har bevisst sine kvaliteter, og som jeg tror kan luke ut enkelte trekk som hemmer han fra å bli respektert som en viktig brikke i Arsenal.

 

Synes det er betryggende at Arsenal forlenger kontrakter med slike spillere, for da er man uansett sikret en salgssum OM han ikke blir å satse på i fremtiden. Jeg tror Eboue har det som skal til for å nå høyt, men blir spennende å se om han jobber seg vekk fra det usportslige han har en tendens til å falle på.

Eboue, Hoyte, og evt Kerrea Gilbert, vil gi oss god kvalitet og en god bredde på høyre back de neste sesongene.

Link to comment
Share on other sites

Eboue signerer ny kontrakt

 

Vet ikke om jeg vil juble for dette... Fantastisk spiller på sitt beste, men du verden for en ufyselig og uprofesjonell resten av tiden... Håper han blir flyttet opp på midtbanen, og at han skjerper holdningene sine, så kan ha bli en yndling han også.

 

Kanskje vi kunne fått det vi trenger på høyrekanten; en som løper i lengderetningen og som skorer mål!

Å nei, det skjer nok ikke. Han er vår høyreback de neste årene.

Link to comment
Share on other sites

Jeg likte å høre at han har fått ny kontrakt. Han har en del usportslige fakter, men jeg greier virkelig ikke å hate ham. Jeg tror Wenger greier å få skikk på ham. Han er jo så absolutt en veldig god høyreback, og han er en spiller vi trenger. Vi har Hoyte, men Eboue er rett og slett bedre.

Link to comment
Share on other sites

En grei spiller, men tror nok ikke han har en GOD framtid i Arsenal .. kansje i et par år, men ikke mer.. Han kan fort rote det til å få helt panikk i ganske mange dueller .. Men som sakt han kan viss han vil !

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror på d motsatte,N1ck. B)

Han vil bli en kjempe back.

Trengs ikke si hvorfor,Arsenal har Wenger.

Og han er en kjempespiller,i en meget ung alder,og har nettopp også fornyet en langtidskontrakt,noe som tyder på at Wenger satser på han? :D

Link to comment
Share on other sites

Veldig positivt at han har skrevet under ny kontrakt.

Jeg syns han er en fantastisk spiller, selv om han har en del negative sider ved seg som han bør bli kvitt, men det er så gøy å se han storme fremover på kanten og smelle inn noen fantastiske innlegg.

 

Tror nok han med mer rutine og enda en sesong eller to til vil gjøre han til en kjempegod høyreback.

Link to comment
Share on other sites

Som alle sier, han har en dårlig side som han bør jobbe med, når det gjelder oppførsel på banen.

Men hvilken bra høyreback han er. Er bedre offensivt enn defensivt, og kan også brukes som høyre ving. Vi har også sett tendenser på hvor bra han og Hleb kan fungere sammen, hvis de to får stabilitet og kontinuitet med et fast lag, er jeg sikker på vi har en giftig høyre flanke. Han vet også at han må prestere, fordi Hoyte puster han i nakken..

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Dette sier jeg ikke i sinne. Jeg har aldri likt Eboue siden han filmet i CL-finalen.

Eboue er en spiller som er alt for dårlig for Arsenal. Han er lat, slapp, altfor dårlig defensivt og altfor ustabil offensivt. I tillegg til dette så filmer han, han overdriver og i tillegg er han utrolig usportslig.

 

Eboue er en spiller som jeg blir flau over, siden han bærer Arsenals drakt og dermed representerer klubben. Slike folk burde ikke bli nevnt i sammenheng med Arsenal.

 

Kast ham ut av klubben. Om vi så må betale for det er det verdt det.

Link to comment
Share on other sites

Jeg liker virkelig ikke å snakke drit om Arsenal-spillere, men nå har jeg ikke mer tålmodighet med denne fyren. Alt fra diving til fryktelig uprofesjonell oppførsel. Evnene varierer, men det er sjelden vi ser han på topp.

Håper han forsvinner, han fortjener ,etter min mening, ikke å kle seg i våre stolte farger.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...