Jump to content

Emmanuel Eboue


Imerslundinho

Recommended Posts

Han beviste senest i går hvorfor han er så viktig. Kommer inn fra benken en kamp, spiller bra, scorer et fint mål, med andre ord så leverer han varene. Jeg tror Eboue kom meget styrket fra den uheldige buingen. Anvennlig som en potet og en spilloppmaker er han. Gledelig nyhet :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 811
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Eboue har virkelig reist seg etter han ble buet ut av sine egne.

Eboue har utviklet seg som både spiller og person over lang tid nå.

Han er litt uortodoks og ikke lett å vite hva han finner på framover.

At han også har utviklet dette med å utfordre og ta med seg ballen i godt klyv framover, gjør han til en spennende spiller offensivt.

Nå ser vi fruktene av Wengers tillitt til Eboue og ikke minst Eboue sin gode arbeidsmoral.

Link to comment
Share on other sites

Ja, er blitt imponert av Eboue og at han har løfta seg etter den tunge fjorårssesongen, har spilt veldig godt i år og kommet inn og gjort noen fine innhopp. Han viser definitivt at han er en god spiller som vi har bruk for. Glimrende å ha slike spillere som kan gå inn og gjøre en god jobb flere steder på banen!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Føler at det er på sin plass å gi Eboue skryt. I dag hadde han er god kamp igjen. Spiller ofte godt uansett(denne sesongen). Han er full av initiativ glede og sprudler alltid. Noe jeg liker veldig godt. Men ikke minst han har et hjerte, et hjerte for klubben og sine medmennesker. I fjorårssesongen ble han buet av banen av egne fans, og han har virkelig kommet tilbake sterkere og for min egen del har han gått fra å være en jeg ser på som stallfyll til å bli en veldig godt likt personlighet i arsenal. Han klager ikke mye på lite spilletid, og vil alltid. Har aldri sett at Eboue ikke vil, men han har desverre ikke lykkes med alt. Men jeg håper han kan fortsette fremgangen så vil han få mye spilletid, og hvis han forsetter fremgangen som person og vil jeg tro han kan opparbeide seg i hjertet til fansen. Wenger skryter også av Eboue på hjemmesiden.

 

Edit: fant en liten sak.

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport...eaven-sent.html

 

Vi kan ikke miste Eboue vi trenger spillere med følelse for klubben

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

"... and he is a free agent at the end of the season. "

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport...l#ixzz0eYu2yuNS

 

Ettersom dette kommer fra the sun vet jeg ikke om det er helt troverdig, men om det stemmer at Eboues kontrakt går ut etter sesongen er det på tide forhandle seg frem til en forlengelse...

Link to comment
Share on other sites

Håper virkelig ikke at det stemmer at Eboue sin kontrakt går ut i sommer, men han er en viktig spiller å beholde i laget, en humørspreder samtidig som han er en veldig god spiller som kan bekle flere roller i laget vårt.

 

Syntes det forresten er litt rart at The Sun plutselig finner ut at Eboue blir free agent ved slutten av sesongen, har ikke vært snakk om det i det hele tatt såvidt jeg har fått med meg..

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper uansett at Eboue blir. Vi husker vel at hvordan han spilte for noen sesonger siden? Men som høyre-back da? Jeg har egentlig lyst til at Eboue skal erstatte Sagna, ihvertfall han kan slå oordentlige innlegg. Bendter kommer sikkert til å starte mot Chelsea, hadde vært lurt å slå innlegg mot han.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Mener en litt skryt i Eboue tråden er på høyttid etter en meget god kamp mot Sunderland. Eboue viser fram ting jeg mener har manglet i de seneste kampene, med sin innsats og vilje til å gå fremover på banen. Skaper flere ganger overtall og farlige situasjoner med sine offensive bidrag. I øyeblikket ser jeg på han som en bedre alternativ på høyreback en Sagna. Med godt offensivt spill viser også Eboue at han kan være en høyrekant rolle verdig! Håper og tror Eboue vil bli en svært viktig mann i sesongavslutningen.

Link to comment
Share on other sites

Mener en litt skryt i Eboue tråden er på høyttid etter en meget god kamp mot Sunderland. Eboue viser fram ting jeg mener har manglet i de seneste kampene, med sin innsats og vilje til å gå fremover på banen. Skaper flere ganger overtall og farlige situasjoner med sine offensive bidrag. I øyeblikket ser jeg på han som en bedre alternativ på høyreback en Sagna. Med godt offensivt spill viser også Eboue at han kan være en høyrekant rolle verdig! Håper og tror Eboue vil bli en svært viktig mann i sesongavslutningen.

 

Meget velfortjent, absolutt! Manu har vært et skikkelig friskt pust i det siste og det virker som han har bedret sine valg og vurderinger fremover på banen. -Herlig! Love this player, hadde vært nitrist om han skulle forlate oss. Gi han spilletid Wenger!

Link to comment
Share on other sites

Eboue var uten tvil en av våre beste i den kampen.

Forskjellen på Eboue og Sagna er at Eboue utfordrer og har tildels bra innlegg.

 

Men Sagna er en bedre back deffensivt enn Eboue, og er bedre i hodedueller. Så mot Stoke håper jeg han er tilbake på banen, da vi trenger hans deffensive kvaliteter da vi kommer til å få mange dødballsituasjoner mot oss.

 

Kan gjerne spille med Eboue på høyre kant, men Sagna må spille back i neste kamp slik jeg ser det

Link to comment
Share on other sites

Men Sagna er en bedre back deffensivt enn Eboue, og er bedre i hodedueller. Så mot Stoke håper jeg han er tilbake på banen, da vi trenger hans deffensive kvaliteter da vi kommer til å få mange dødballsituasjoner mot oss.

 

Kan gjerne spille med Eboue på høyre kant, men Sagna må spille back i neste kamp slik jeg ser det

 

Enig med deg i at Sagna er bedre på enkelte områder defensivt en hva Eboue er, blant annet i hodedueller, men Eboue er i meget god form, og syns han også rydder godt unna defensivt, han har enorm fysikk og vinner faktisk ganske mange dueller.

Når vi møter Stoke syns jeg også det blir feil å prioritere deffensive kvaliteter, mot Stoke skal vi angripe og score mål. Ser derfor helst Eboue fra start og satser på nok en knall kamp fra ivorianeren.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...