Jump to content

Emmanuel Eboue


Imerslundinho

Recommended Posts

Det håpar og trur eg faktisk at Wenger innehar nok integritet til å gjere...

 

På lik linje med alle andre fotballspillere/managere som deres supportere har håpt og trodd på...

 

Jeg tror faktisk at Wenger ikke går før styret gir et hint. Da kommer han til å "trekke seg". Arsenal som klubb vil aldri gi han sparken, men jeg er helt sikker på at den dagen han gir seg, så har han fått beskjed om å gjøre nettopp det.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 811
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

eboue-the-joker_o_GIFSoup.com.gif

 

Takk for alt :(

 

Herregud, jeg lo meg halvt forderva! :lol:

 

Eboue kommer til å bli savnet i klubben, kanskje ikke fordi han var en utrolig fotbalspiller, men på grunn av hans rolle som gledesspreder. Kjenner en sånn type selv, og har spilt litt sammen med ham selv om han er ett år eldre, og vet akkurat hvor mye sånne personligheter betyr for et fotballag.

Takk for alt og lykke til videre, Eboue!

Edited by Theo Gibbs Wilshere
Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår at Eboue vil prøve nye utfordringer. Eboue er en spiller som man rett og slett ikke kan la være å like. Til tross for at han aldri har vært fast inventar, så har det blitt over 200 kamper siden 2005. Dette til tross så har det vel ikke kommet noen sure oppgulp fra denne karen. Ellers står det respekt av at han kom tilbake etter "supporteraksjonen" for noen år tilbake. Det er trolig ikke mange som hadde tatt det like fint.

 

Lykke til!

Link to comment
Share on other sites

Nåja. Erfaring/klokt hode er ikke akkurat hva jeg forbinder med Eboue. Synes han har opptrådt uerfarent i alle år.

 

Likevel: Når erstatteren heter Jenkinson og er uprøvd på alle nivåer, ja da går det gale veien. På venstreback er Clichy erstattet av Gibbs og Traore. I midtforsvaret gjøres det ingenting. Det er ikke rart fans og spillere mister trua!

 

Amen to that.. Det er ikke til å begripe. Skal vente med å male fanden på veggen til 1 september, men det her ser bekkmørkt ut..

Link to comment
Share on other sites

Eboue har ikke vært god nok for Arsenal de siste årene, så skjønner sånn sett at de lar ham gå.

Problemet er bare at han er langt bedre enn Jenkinson som tar plassen hans. Bakvendtland!!

 

Backparene i fjor var Sagna - Eboue og Clichy - Gibbs. I år sitter vi igjen med Sagna - Jenkinson og Gibbs - Traore. Forstå det den som kan.

Link to comment
Share on other sites

Spilleren Eboue har vært en spiller som har gitt oss så uendelig mye...

 

Fra å være en fantastisk høyre back, til å bli en flott squadplayer på høyre back/ving. Deretter å bli buet ut, men kommer tilbake og blir klubbens kjæledegge i den forstand at han er en real klovn som får alle til å le. Samtidig er han en spillertype jeg liker - No Nonsense rett frem - og det har reddet oss noen ganger.

 

JEg ønsker han lykke til - han fortjener fast førstelagsfotball - og slik stallen er nå så hadde han hatt det, er det ikke fordi han spiller på høyre side a banen....

Link to comment
Share on other sites

Spilleren Eboue har vært en spiller som har gitt oss så uendelig mye...

 

Fra å være en fantastisk høyre back, til å bli en flott squadplayer på høyre back/ving. Deretter å bli buet ut, men kommer tilbake og blir klubbens kjæledegge i den forstand at han er en real klovn som får alle til å le. Samtidig er han en spillertype jeg liker - No Nonsense rett frem - og det har reddet oss noen ganger.

 

JEg ønsker han lykke til - han fortjener fast førstelagsfotball - og slik stallen er nå så hadde han hatt det, er det ikke fordi han spiller på høyre side a banen....

Møter vi Galatasaray blir han godt mottatt på Emirates.

Han ble pepet ut, men tilga alle. Stort.

Link to comment
Share on other sites

Eboue har ikke vært god nok for Arsenal de siste årene, så skjønner sånn sett at de lar ham gå.

Problemet er bare at han er langt bedre enn Jenkinson som tar plassen hans. Bakvendtland!!

 

Backparene i fjor var Sagna - Eboue og Clichy - Gibbs. I år sitter vi igjen med Sagna - Jenkinson og Gibbs - Traore. Forstå det den som kan.

 

Er vel bare en mann som forstår dette.

 

Uansett, en stor takk til Eboue. Både for gode prestasjoner på banen og et kjempebidrag utenfor banen.

Når Sagna ble hentet sommeren 2008 så var det mange som ble overrasket. Vi hadde allerede en høyreback av høy PL-klasse i stallen i form av EE27. Spesielt våren 2006 så viste Eboue hva han kunne, og var en viktig del av den fireren som tok oss til CL-finalen. Også en svært anvendelig spiller som kunne vært svært nyttig med alle skadeproblemene og suspensjonene vi nå opplever.

 

Siterer meg selv på twitter: RvP got the armband when Cesc left, and Arshavin probably got the clown costume when Eboue left. The clown is dead, long live the clown

Link to comment
Share on other sites

Eboue var aldri min kopp med te. For mye ablegøyer, for mye skuespill, for lite god og effektiv fotball efter min smak. Den skandaløse pipekonserten gjorde likevel at salg av ham ble et slags tabu. Måten han kom tilbake efter dette står det uansett stor respekt av!

 

Lykke til videre, Eboue. Nå er virkelig Emirates på alle måter et alvorstynget sted!

Link to comment
Share on other sites

Mulig, men i så fall på helt gale premisser. Gus Caesar er også en legende på lik linje med Jeff Blockley, John Hawley, Jimmy Carter, Glenn Helder med flere.

Kalte han aldri en legende, men sa meg enig i at han var nærmere en heltestatus enn Fabregas, som jeg for øyeblikket har like lite respekt for som Adebayor, Hleb, Flamini, Nasri også videre.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Helt latterlig å se på,elendig oppførsel av supporterne,flaut rett og slett.

Men det skal sies at dette er Besiktas-supportere på deres egen hjemmebane,og de har et sterkt hat mot Galatasaray, så noe overraskelse er det ikke ettersom mange av dem er kjent for å være lettere mentalt tilbaketrukket.

Uansett,trist å se på,Eboue fortjener bedre!!

Link to comment
Share on other sites

Nå har han ikke alltid fått så pen behandling av oss heller, men det var nå grunnet en mer eller mindre hjelpeløs forestillig og ikke rasisme. Hvis det var det dette var da? Det er liksom ikke første gang slikt skjer i disse kampene ...... forhåpentligvis blir det en eller annen gang en siste - hvis slikt har konsekvenser vel å merke. Vi får se hva etterspillet blir - om noe.

Link to comment
Share on other sites

Fy fan for noen rasshøl. Jeg tenkte så sent som i går på at jeg måtte finne ut hvordan det går med Eboue. Svaret er at det ikke går så veldig bra. Tomme tribuner i en del kamper og livslang utestengelse for gjerningsmennene hadde vært på sin plass.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...