Jump to content

Emmanuel Eboue


Imerslundinho

Recommended Posts

 

Helt uenig.I Jenkinson har vi fått en back veldig etter min smak. Jeg likte han umiddelbart, selvom han slet stort i flere kamper og syns egentlig litt synd på gutten som ble kastet rett ut i storkamper når laget i perioder var i oppløsing.

Kutta litt på teksten din, det er der vi er uenige, jeg mener Jenkinson har talentet, men er langt unna å holde nivået. Eboue stagnerte litt, men han kunne fortsatt spille jevnt godt i så og si alle posisjoner. Mener ethvert lag trenger en slik "utilityman", se på hvordan Hassan Salihamidzic og Hamit Altintop har skapt karrierene sine på det, de har aldri vært noen kjempegode fotballspillere, men de har tjent millioner på å være helt okei og kunne bekle mange posisjoner.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Replies 811
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Eboue på twitter:

 

"Has anybody noticed the greedy man called Samir Nasir since he left arsenal for Man city for cash? what a tragedy. a good player turned bad"

"@Charlie26Adam Yeah great draw, you can wear some suarez shirt yeh. Ignorant people."

"@ColeenRoo You need to stop taking rooney out. it just gets him fined and clash with his boss fergie. wait till the season is over."

"Am sorry, but I have to say this : Premier League Referees are not consistent . They need to stop spending too much time in the pub."

"Just heard about #DavidVilla injury. Get well soon . Spain needs you, Torress is more or less a defender now, not a striker. Get well David"

"fergie trying to play champions lge with kids. he is trying to copy my former boss."

Edited by Umlaut
Link to comment
Share on other sites

Husker en gang i tiden da Eboue spilte fast på høyrebacken,han hadde et voldsomt til offensivt løp og slo ballen forbi en motspiller og løp et stykke utenfor linjen slik att han måtte skubbe ned linjemannen for å komme seg videre.Noen som vet av klipp av denne hendelsen?

Link to comment
Share on other sites

Husker en gang i tiden da Eboue spilte fast på høyrebacken,han hadde et voldsomt til offensivt løp og slo ballen forbi en motspiller og løp et stykke utenfor linjen slik att han måtte skubbe ned linjemannen for å komme seg videre.Noen som vet av klipp av denne hendelsen?

Savner denne karen. Alltid blid og morsom. Ga alt, men var noe hodeløs et par ganger. Arsenal har mange høydepunkter, det største kanskje i forrige uke, og det største lavpunktet (kan man si det sånn?) handler om hedersmanne Eboue, Det var et av historiens tristeste høydepunkt. Kunne hendelsen være ugjort om Tottenham kom foran oss, Ja så værsågod. Men hendelsen vil være der for alltid og vi får St.Tday i år også.

Link to comment
Share on other sites

Vi kan heller si det var for dumt å ikke hente inn en ny høyreback. Jeg liker Jenkinson, men han er en del år unna standarden som kreves i Arsenal. Det var derimot på høy tid at Eboue ble solgt i sommer, til tider helt håpløs spiller de siste sesongene dessverre.

Link to comment
Share on other sites

Vi kan heller si det var for dumt å ikke hente inn en ny høyreback. Jeg liker Jenkinson, men han er en del år unna standarden som kreves i Arsenal. Det var derimot på høy tid at Eboue ble solgt i sommer, til tider helt håpløs spiller de siste sesongene dessverre.

Være enn det vi ser av Djourou på høyreback?

Link to comment
Share on other sites

En ting er dere hvertfall enige om. Og det er at vi skulle hatt en bedre backup for Sagna da Jenkinson ikke holder den standarden man burde forvente av en spiller som skal ha en del spilletid. Dog etter det siste året så er vel kanskje dette den standarden vi må bli mer og mer vant til å se i vårt kjære Arsenal?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Eboue føles fremdeles som en Arsenalspiller. Blir fortsatt utrolig glad når han gjør det bra, og temmelig deppa om han gjør det dårlig. Hadde virkelig ikke gjort noe som helst om han en dag, på en eller annen måte, returnerte til klubben. Omså det kom til å være som heltids-humørspreder.

Link to comment
Share on other sites

Kunne trengt han den siste måneden.

 

Er ikke så sikker på at fotballspilleren Eboue ville gjort noen forskjell, men det er ingen tvil om at laget hadde hatt godt av å ha personen Eboue i troppen

Link to comment
Share on other sites

 

Er ikke så sikker på at fotballspilleren Eboue ville gjort noen forskjell, men det er ingen tvil om at laget hadde hatt godt av å ha personen Eboue i troppen

 

Jeg er 100% sikker på at Eboué ville gjort en jævlig mye bedre jobb enn Djourou, Koscielny og Jenkinson på høyreback i Sagna's fravær.

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg er 100% sikker på at Eboué ville gjort en jævlig mye bedre jobb enn Djourou, Koscielny og Jenkinson på høyreback i Sagna's fravær.

 

Jenkinson har slitt i perioder, ellers har han vært imponerende god. Jeg skjønner virkelig ikke hva du har så mye i mot dette kjempetalentet? En ekte gooner er han også. Jeg mener det var helt rett å la Eboue gå, han kunne umulig vite at alle våre backer skulle bli skadet til samme tid.

Link to comment
Share on other sites

 

Jenkinson har slitt i perioder, ellers har han vært imponerende god. Jeg skjønner virkelig ikke hva du har så mye i mot dette kjempetalentet? En ekte gooner er han også. Jeg mener det var helt rett å la Eboue gå, han kunne umulig vite at alle våre backer skulle bli skadet til samme tid.

 

Som sagt: Jeg skjønner ikke hvor du klarer å få han til å fremstå som imponerende god? En mindre teknisk spiller enn Jenkinson sliter jeg virkelig med å finne. At gutten er Arsenal supporter er selvfølgelig et pluss, men herregud så mye du overromantiserer Jenkinson. Han har hatt en god kamp med en del flotte innlegg, men generelt sett har han vært ufattelig mye feilposisjonert og altfor villig til å presse fremover (akkurat som Gibbs) og etterlater seg tonnevis med rom.

 

Av våre to unge høyrebacker så har Yennaris klart seg langt bedre de sjansene han har fått.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

×
×
  • Create New...