Jump to content

Emmanuel Eboue


Imerslundinho

Recommended Posts

Eboue er en spiller i stadig utvikling selv om han ikke er så veldig ung enda. Likevel har han hatt en fin fremgang som høyreving den siste tiden. Han er blitt flinkere til å sette fart med ball i beina, og går på mange løp for å skape rom for andre spillere. I tillegg er han veldig mye med hjem og hjelper midtbanen og forsvaret vårt i det defensive arbeidet, og er blitt en viktig spiller for oss.

 

Det som derimot ikke er bra fra Eboues side er selvfølgelig at han fort blir litt for heit i toppen. Men dette har bedret seg noe, og jeg tror han kommer sterkere tilbake etter suspensjonen han nå får.

Han skal få min fulle støtte. Jeg liker han. Han vil bare så fryktelig mye og fornuften henger ikke alltid helt med.

Mange kunne ha mye å lære av hans trøkk og pågangsmot.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 811
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Eboue har to ansikter:

 

a ) Idiot, og brukbar fotballspiller

b ) Dårlig fotballspiller, uten å gjøre noe dumt

 

Det kan ikke være SÅ vanskelig å kombinere det gode fra de to??

Link to comment
Share on other sites

Ebouè

 

+:

- Fart

- Teknikk

- Utholdenhet

- Arbeidsmoral

- Spilleforståelse

 

-:

- Pasninger

- Skudd

- Usportslig

 

Har stor tro på fotballspilleren Ebouè i framtiden. Har som flere har sagt vist stor framgang til tross for at han ikke er så ung lenger. Når det gjelder det sportslige er jeg mindre sikker på hvordan det vil gå. Her må Wenger gjøre som han gjorde med Van Persie; få det unge og barnslige ut av han. Det er greit at Ebouè blir sint etter ting som mot Modric, men han må lære å ta ut sinne i form av godt spill og hard jobbing :huh:

 

Og når det er sagt så har jeg tilgitt Ebouè for det idag. Han framstår riktignok som en total idiot når det som skjedde skjer. Men jeg følte jeg roet meg ned etter unnskyldningen hans på Arsenal.com ;)

Link to comment
Share on other sites

Hva er det egentlig som har skjedde med Eboue?

For noen år siden var han jo en av Europas beste høyrebacker (når han spilte det)

Det var tider det...

Det som har skjedde er at Wenger omskolerte Eboue til en høyrekant, noe som viser seg at han ikke er.

Men han kan jo selvfølgelig forbedre seg og vise seg å bli en god høyrekant

Link to comment
Share on other sites

Det overasker meg virkelig at såpass mange er så negative til Eboue. Jeg syns han har gjort et par finfine kamper nå, der han har fått ansvar litt mer sentralt i banen, noe han har klart på en veldig fin måte! Han har ihvertfall vist meg sider av seg selv som jeg ikke har sett før. Som tekniske kvaliteter som vi sjeldent har sett, noe jeg sa at jeg trudde han hadde inne tidligere i tråden. Så jeg er overbevist om at Eboue kan takle en slags Ljungberg rolle. I dag var han i overkant hissig i de situasjonene han var innblandet i, men han skal forsvares med at dommer Dean garantert hadde uka si. Så noen hvordan han sto å gestikulerte før en corner? Så jo ut som mannen var tullerusk, og det var han. Ingen tvil om at det var grunnlag for Eboues røde kort, men i en normal kampsituasjon hadde han ikke fått det røde, det er jeg overbervist om. Derfor syns jeg vi skal se litt over det, og gi han en sjangse til. Er ihvertfall ikke det spor tvil om hvem jeg vil satse på om jeg må velge imellom Eboue og Diaby!

 

Som sagt, jeg syns Eboue har gjort et par gode kamper. Og denne kampen mot Spurs startet han veldig bra!

Link to comment
Share on other sites

I sånne kamper ER DET LOV Å BRUKE HUE!!!!!!! vi har rett og slett ikke råd til slike utrolig dumme utvisninger, først klarer han å prate seg på et kort, dermed (når han vet han har gult fra før) klarer han det kunststykke å sparke etter den minste spilleren på bana så han snubler litt. Det er helt fantastisk godt gjort! Skulle hatt trekk i ukelønna!

Link to comment
Share on other sites

eboue gjør meg flau av og være arsenal suporter, og har gjort det i flere år no..

 

at han kansje har spilt seg opp litt sier vel mest om de andre, få klovnen til helvete vekk..

 

som noen her sa, at folk kan være så negative til eboue..

 

jeg skjønner med handen på hjertet ikke hvordan noen kan være positiv til en sånn idiot

Link to comment
Share on other sites

Eboue var faktisk en av våre bedre spillere før idiotien tok overhånd.

Begge kortene er et utslag av ren og skjær dumhet og det

er positivt at Eboue ber om unnskyldning i media idag.

Men dette kan ikke fortsette Eboue.

Link to comment
Share on other sites

At han har gått ut i media og bedt om unnskyldning, holder ikke. Det er for sent til å få tilgivelse fra meg iallefall.

 

Hans latterlige oppførsel i kampen mot Tottenham, føyer seg inn i rekken av mengder av usportslige hendelser og annet tull.

 

Tiden er inne for å selge. Enten får Wenger selge Eboue, eller så er det på tide å la Wenger ta sin hatt og gå, slik at vi kan få inn en manager som er villig til å selge Eboue

Link to comment
Share on other sites

At han har gått ut i media og bedt om unnskyldning, holder ikke. Det er for sent til å få tilgivelse fra meg iallefall.

 

Hans latterlige oppførsel i kampen mot Tottenham, føyer seg inn i rekken av mengder av usportslige hendelser og annet tull.

 

Tiden er inne for å selge. Enten får Wenger selge Eboue, eller så er det på tide å la Wenger ta sin hatt og gå, slik at vi kan få inn en manager som er villig til å selge Eboue

 

I motsetning til deg, så ser jeg for meg en lysende framtid for Arsenal med Wenger og Eboue på laget. Eboue spilte meget godt så lenge han var på banen. Enig i at utvisningen hans var idiotisk.

Link to comment
Share on other sites

At han har gått ut i media og bedt om unnskyldning, holder ikke. Det er for sent til å få tilgivelse fra meg iallefall.

 

Hans latterlige oppførsel i kampen mot Tottenham, føyer seg inn i rekken av mengder av usportslige hendelser og annet tull.

 

Tiden er inne for å selge. Enten får Wenger selge Eboue, eller så er det på tide å la Wenger ta sin hatt og gå, slik at vi kan få inn en manager som er villig til å selge Eboue

 

I motsetning til deg, så ser jeg for meg en lysende framtid for Arsenal med Wenger og Eboue på laget. Eboue spilte meget godt så lenge han var på banen. Enig i at utvisningen hans var idiotisk.

 

Poenget her er at han har gjort sånne ting mange ganger og ødelegger med det for resten av laget.

Link to comment
Share on other sites

At han har gått ut i media og bedt om unnskyldning, holder ikke. Det er for sent til å få tilgivelse fra meg iallefall.

 

Hans latterlige oppførsel i kampen mot Tottenham, føyer seg inn i rekken av mengder av usportslige hendelser og annet tull.

 

Tiden er inne for å selge. Enten får Wenger selge Eboue, eller så er det på tide å la Wenger ta sin hatt og gå, slik at vi kan få inn en manager som er villig til å selge Eboue

 

I motsetning til deg, så ser jeg for meg en lysende framtid for Arsenal med Wenger og Eboue på laget. Eboue spilte meget godt så lenge han var på banen. Enig i at utvisningen hans var idiotisk.

 

Poenget her er at han har gjort sånne ting mange ganger og ødelegger med det for resten av laget.

 

Hva syns du om Kims påstand om at enten må Eboue selges eller så må Wenger gå?

 

Ps, jeg er enig at Eboue gjør en del idiotiske ting fra tid til annen, men han er også per i dag vår beste høyre midtbanespiller. Etter mitt syn er han en bedre spiller en manges yndling, Theo Walcott.

Link to comment
Share on other sites

At han har gått ut i media og bedt om unnskyldning, holder ikke. Det er for sent til å få tilgivelse fra meg iallefall.

 

Hans latterlige oppførsel i kampen mot Tottenham, føyer seg inn i rekken av mengder av usportslige hendelser og annet tull.

 

Tiden er inne for å selge. Enten får Wenger selge Eboue, eller så er det på tide å la Wenger ta sin hatt og gå, slik at vi kan få inn en manager som er villig til å selge Eboue

 

I motsetning til deg, så ser jeg for meg en lysende framtid for Arsenal med Wenger og Eboue på laget. Eboue spilte meget godt så lenge han var på banen. Enig i at utvisningen hans var idiotisk.

 

Poenget her er at han har gjort sånne ting mange ganger og ødelegger med det for resten av laget.

 

Hva syns du om Kims påstand om at enten må Eboue selges eller så må Wenger gå?

 

Ps, jeg er enig at Eboue gjør en del idiotiske ting fra tid til annen, men han er også per i dag vår beste høyre midtbanespiller. Etter mitt syn er han en bedre spiller en manges yndling, Theo Walcott.

 

Walcott er 19 år, Eboué er 26 år. Jeg synes også Eboué gjør mye bra, men også mye dårlig, det samme som Walcott. Wenger skal ikke selges, se hva han har gjort med Arsenal. Men Eboué er en grisespiller og som får utrolig mange unødvendige kort på grunn av for eksempel kjeftbruk. Siden Wenger ennå ikke har klart å få han til å bedre seg, er jeg redd det er for seint. Temperament er vanskelig å kvitte seg med.

Link to comment
Share on other sites

Syns det er feil å se på alder her når det gjelder forskjellige spillere. Ingen utvikler seg etter alder. Husk det. Hvor gammel var feks Henry da han slo igjennom skikkelig for oss? Pires? Hvor gammel var Cesc?

 

Det er noe som kalles "modning" i idrett. Cesc var en moden fotballspiller i en veldig ung alder. Det samme var henholdsvis Adams og Torres.

 

Eboue er fortsatt en umoden spiller, men han har vist bedre takter både på temperament og spillemessig. Han har fortsatt en del rusk når det gjelder først og fremst temperament, men spillemessig har han hatt en veldig god utvikling med tanke på at han har måttet utvikle seg i en ny posisjon i en ikke altfor ung alder.

 

Eboue har min støtte fortsatt, selv om jeg hater at han gjør slikt som mot Tottene. Det har blitt mindre og mindre av det og enda tror jeg han kan bli en nøkkelspiller for oss.

Link to comment
Share on other sites

Syns ikke Eboue er noen grisespiller.

Men definitivt ikke den skarpeste kniven i skuffen.

Spillemessig syns jeg Eboue har vist bedre takter enn feks Diaby.

 

Enig, dessuten ar Eboues pinlige øyeblikk på ingen måte av samme kaliber som VP sine. Han ble siktet for voldtekt, anklaget for rasisme, i tillegg hadde han store temperaments problemer. Wenger har fått skikk på han, han klarer helt sikkert å få skikk på Eboue også.

 

Det er ingen som ber Wenger om å kvitte seg med VP nå, faktisk så er han et kapteinsemne, en ambassadør for klubben.

 

Å antyde at enten må Wenger gå eller Eboue er jo rett og slett tåpelig.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Grisespiller var kanskje ikke det rette ordet, men temperament har han i bøttevis. Noen som tror at Wenger finner plass til Eboué i startelleveren, når alle er skadefrie?

 

Nå vet jeg ikke hvor god Arshavin er og hvordan han passer inn i laget, mulig han fortjener en plass før Eboue.

 

Hvis jeg glemmer Arshavin for et øyeblikk og forutsetter at Walcott og Rosicky kommer tilbake så mener jeg det fortsatt er plass til Eboue i laget. Mulig han ikke skal spille hver eneste kamp, men i tøffe bortekamper så tror jeg Eboues kvaliteter er veldig nyttige for oss.

 

Walcott ser jeg mer på som en impact player som kan settes inn i siste del av kampen når motstanderene er slitne.

Link to comment
Share on other sites

Enig, dessuten ar Eboues pinlige øyeblikk på ingen måte av samme kaliber som VP sine. Han ble siktet for voldtekt, anklaget for rasisme, i tillegg hadde han store temperaments problemer. .

BE

 

Dette stemmer vel ikkje heilt. Van Persie sat eit par veker i fengsel mistenkt for valdtekt, og altså ikkje sikta for noko som helst. Berre tull å trekkje fram denne historia som det tydelegvis ikkje var noko hald i.

Link to comment
Share on other sites

Enig, dessuten ar Eboues pinlige øyeblikk på ingen måte av samme kaliber som VP sine. Han ble siktet for voldtekt, anklaget for rasisme, i tillegg hadde han store temperaments problemer. .

BE

 

Dette stemmer vel ikke heilt. Van Persie sat eit par veker i fengsel mistenkt for valdtekt, og altså ikkje sikta for noko som helst. Berre tull å trekkje fram denne historia som det tydelegvis ikkje var noko hald i.

 

Jeg husker ikke helt om han var siktet eller mistenkt, men jeg mente at han ble siktet. Uansett så var han på feil sted til feil tid og gjorde ingen god reklame for Arsenal. Vi fikk mye negativ omtale grunnet denne saken, så det er ikke tull å trekke fram denne saken.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Skremende å se hvor mange som forsvarer Eboue! Vi snakker om en spiller som hadde en sesong hvor han var grei nok og det er nå et par år siden. Han syter og klager, han filmer, skårer ikke, ingen assist lenger, roter bort ballen, krangler med dommer og motspillere og nå i den mest kritiske sesongen til arsenal på mange år så går han ut og ødelegger for seg selv, klubben og fansen! Alt det her mens spillere som Vela, Wilshere og Ramsey for å nevne noen som sitter på benken mens han ikke presterer på banen. Dette har gått for langt nå synes jeg! Han er en fotball spiller for en av de største i verden(og jaggu tjener han millioner som vi selv er med på å finansiere) og hvor lenge skal vi være barnevakt for denne voksne mannen?! Hvis vi skal bevege oss fremover så må vi kvitte oss med de som ikke viser frremskritt og spesielt hvis de er godt voksne og viser så mye tull som denne fyren faktisk gjør og heller bruke mer energi på spillere som viser bedre vilje og med litt mer respekt for den jobben de faktisk har! Skal vi fortsette med denne super tolleransen for spillere som ikke presterer og driver med slik tull når klubben og fansen trenger dem så vil vi fortsette å gå bakover!

Nok er nok!

 

Come on arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Atter engang ser jeg at folk forsvarer Eboue, at han han har utviklet seg osv osv. Er det mulig? Jeg har gjenntatte ganger sagt at han ikke dueger for oss, og får det atter engang bekreftet med den idiotiske oppførselen hans. Er tross alt ikke første gangen han pådrar seg kort forbindelse med munnbruk og idiotiske taklinger. Jada, han er ikke alene om å miste hodet, men med eboue så skjer det jo veldig ofte. I tillegg så er den filmingen hans en skam, det fikk vi jo sett i en kamp for ikke lenge siden at har fått konsekvenser, der han faktisk blir felt i straffefeltet, men pådrar seg kort pga filming. Jeg er ganske så sikker på at han fikkk det kortet pga hans rykte som diver og juksemaker.

 

At Kim forlanger Wengers hatt er jeg ikke helt enig i, men samtidig ikke uenig. Han sliter med å se det de fleste andre gjør, at vi trenger forsterkninger, og vil tross for det, fortsatt bruke eboue, diaby, song og denilson. Dette er spillere som på tross av mye spilletid, fortsatt ikke klarer å forsvare en plass på laget.

 

jeg bare måtte komme med mine sure oppstøt nå , da jeg sliter med å se på laget vårt, og hvilke spillere som brukes. Er nesten som å skru tiden tilbake og se Mcldrick, hillier, ciwomya osv. . .

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...