Jump to content

Wojciech Szczęsny


1Bergkamp0

Recommended Posts

Hvis det skulle være tilfelle så tror jeg Fabianski og Almunia stikker.

 

Jeg er i tvil om Fabianski stikker. De to er keepere på det polske landslaget sammen og visst nok gode venner ved siden av fotballen. Jeg tror at dette fort kan gjøre at han blir i klubben og innser at han bare må kjempe for plassen sin.

 

Når det gjelder Almunia.. jaja.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 668
  • Created
  • Last Reply

http://www.arsenal.com/news/news-archive/a...-for-fa-cup-tie

 

Hvis Almunia blir valgt foran Szczesny, kommer jeg til å kaste meg utfor et stup.

 

Som en annen har sagt så kan det hende at siden Wenger nå ser på Szczesny som sin førstekeeper at han velger å gjøre Almunia til sin cup keeper siden Fabianski er skadet, men jeg mener at Szczesny burde spille så mange kamper som mulig. Tror (og håper) at han starter på søndag.

Link to comment
Share on other sites

Er vel ikke så ille å la Almunia få spille i slike kamper? Synes har er nokså undervurdert her...

 

Jeg vil heller se en 20 år gammel keeper få spille mest mulig slik at han blir bedre og bedre, enn at en 33 år gammel keeper som meget mulig forsvinner til sommeren skal få spille.

 

Når Fabianski er tilbake fra skade kommer Almunia til å være vår tredjekeeper uansett.

Link to comment
Share on other sites

Og da er vel Szczesny i avisene snart også.

 

Han twittrer: It is hard to make any comments on today's game without using the magic word "referee"... Thought he was brilliant today...

 

For den heksejakten det drives mot Arsenal, så er vel det katastrofe når det kommers slikt fra Wilshere og Szczesny. Det vil ikke bli MÅTE på hvor mye det kommer til å stå i avisene vil jeg tro.

Link to comment
Share on other sites

Og da er vel Szczesny i avisene snart også.

 

Han twittrer: It is hard to make any comments on today's game without using the magic word "referee"... Thought he was brilliant today...

 

For den heksejakten det drives mot Arsenal, så er vel det katastrofe når det kommers slikt fra Wilshere og Szczesny. Det vil ikke bli MÅTE på hvor mye det kommer til å stå i avisene vil jeg tro.

 

Szczesny gjør likevel noe smart :P Han bruker sarkasme så på en måte kan jo ingen si noe på det, for han klager jo faktisk ikke på dommeren ;)

Link to comment
Share on other sites

Szczesny gjør likevel noe smart :P Han bruker sarkasme så på en måte kan jo ingen si noe på det, for han klager jo faktisk ikke på dommeren ;)

 

Jepp. Hvis noen prøver å si noe på det kan han jo bare si at han var helt seriøs. Har virkelig sansen for Wojciech! En utrolig rå fyr.

Link to comment
Share on other sites

Tror nok ikke at Szcecsny kan bli bøtelagt for denne situasjonen fordi det har litt å si på hvordan du ser på det for vist du syntes dommeren var dårlig så antar du dette som sarkasme og at du kritiserer dommeren, men vist du syntes dommeren var bra så er du enig med det Szcesny sier.

Link to comment
Share on other sites

Men jeg må si jeg elsker denne guttens hjerte og "råhet". Det er ikke mange keepere som ville stått frivillig med ballen i henda slik med Nolan og Barton komme løpende etter den.

 

Det beste ved det hele er at han faktisk holder på ballen når han går i bakken og reiser seg opp igjen, for så å "loope" den rundt med venstrehånda og kaste den bak ryggen på høyresida :(

Link to comment
Share on other sites

:P-->

QUOTE(Stefan B @ Feb 6 2011, 11:11 AM) 216789[/snapback]

Det beste ved det hele er at han faktisk holder på ballen når han går i bakken og reiser seg opp igjen, for så å "loope" den rundt med venstrehånda og kaste den bak ryggen på høyresida :P

Hehe det er egenskaper som trengs i dagens stall. Likte godt det blikket hans etter nevnte episode. Det lyste faenskap og vinnervilje!

Link to comment
Share on other sites

Mulig jeg ikke er noen ekspert, men Szczesny er et av de største keepertalentene jeg noen gang har sett. Suveren fysikk (god rekkevidde), gode reflekser, høy selvtillit og gode holdninger (han er SJEF i egen boks), god både på strek og i felt. Han har alle muligheter til å bli Arsenals nr 1 de neste 15 årene! På et halvt år har keepersituasjonen i klubben forandret seg fra en katastrofe til positiv, selv om Fabianski er skadet.

Link to comment
Share on other sites

Mulig jeg ikke er noen ekspert, men Szczesny er et av de største keepertalentene jeg noen gang har sett. Suveren fysikk (god rekkevidde), gode reflekser, høy selvtillit og gode holdninger (han er SJEF i egen boks), god både på strek og i felt. Han har alle muligheter til å bli Arsenals nr 1 de neste 15 årene! På et halvt år har keepersituasjonen i klubben forandret seg fra en katastrofe til positiv, selv om Fabianski er skadet.

 

Enig i hovedtrekkene, men jeg syns du er for pessimistisk. I tillegg til Szczesny, som har alt jeg ønsker av en keeper, og Fabianksi som har vist sitt ubestridte talent så har vi en Mannone som etter det jeg har lest har vært særs god for Hull.

 

Vi har en fantastisk dekning på keeperplassen nå :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg er stor tilhenger av å la Szczesny modne i buret denne sesongen. Han virker som et eksepsjonellt keepertalent. Fysisk og psykisk. Etter å ha vært mange år i klubben, sitter jeg også med følelsen av at han har klubbfølelse og er en ekte gooner.

 

Allikevel har jeg lyst til å banne litt i kjerka: Er det andre enn meg som tror Almunia hadde sluppet inn færre mot Newcastle?

Link to comment
Share on other sites

Jeg er stor tilhenger av å la Szczesny modne i buret denne sesongen. Han virker som et eksepsjonellt keepertalent. Fysisk og psykisk. Etter å ha vært mange år i klubben, sitter jeg også med følelsen av at han har klubbfølelse og er en ekte gooner.

 

Allikevel har jeg lyst til å banne litt i kjerka: Er det andre enn meg som tror Almunia hadde sluppet inn færre mot Newcastle?

Det kan godt tenkes at Almunia hadde reddet en straffe. Han er jo ganske dyktig på det området. Allikevel tror jeg han hadde sluppet inn mål ved flere anledninger der Szczesny reddet mesterlig.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...