Jump to content

Wojciech Szczęsny


1Bergkamp0

Recommended Posts

  • Replies 668
  • Created
  • Last Reply
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Kjenner at jeg blir mer og mer irritert hver gang kommentatorene kaller Szczęsny for <StenchNy> En annen variant jeg hørte under CL kampen mot Dortmund, var hvor han ble kalt <Che-ses-ny>.

 

I England blir han kalt <Chezny> Og mener ganske så bestemt at jeg har sett et intervju med han hvor han selv uttaler det som <Chezny>!

 

Så det må da være en mulighet å få informert de godeste på Tv2 PL og deres kommentatorer at navnet uttales som <Chezny>?! For vi skal vel ikke måtte høre <StenchNy> i hele evigheten?

Link to comment
Share on other sites

Så det må da være en mulighet å få informert de godeste på Tv2 PL og deres kommentatorer at navnet uttales som <Chezny>?! For vi skal vel ikke måtte høre <StenchNy> i hele evigheten?

Blir så irritert på idioten Schau som skal ha all skyld for at de kaller han "Stenzhy". Han som fant på en historie der han hadde spurt en polsk vaskehjelp om hvordan det uttales. Yeah right liksom...

Link to comment
Share on other sites

Kjenner at jeg blir mer og mer irritert hver gang kommentatorene kaller Szczęsny for <StenchNy> En annen variant jeg hørte under CL kampen mot Dortmund, var hvor han ble kalt <Che-ses-ny>.

 

I England blir han kalt <Chezny> Og mener ganske så bestemt at jeg har sett et intervju med han hvor han selv uttaler det som <Chezny>!

 

Så det må da være en mulighet å få informert de godeste på Tv2 PL og deres kommentatorer at navnet uttales som <Chezny>?! For vi skal vel ikke måtte høre <StenchNy> i hele evigheten?

 

Og den engelske uttalen er korrekt. Jeg har fått det bekreftet av to polakker. Jeg tror hun vaskedame til Schau prøvde å fortelle at jobben hennes stinka på dårlig engelsk, så trodde han at hun snakket om vår keeper.

Link to comment
Share on other sites

Blir så irritert på idioten Schau som skal ha all skyld for at de kaller han "Stenzhy". Han som fant på en historie der han hadde spurt en polsk vaskehjelp om hvordan det uttales. Yeah right liksom...

 

Det er ingen tvil om at det gjøres dårlig research i tv2. Det snodige er jo at de som faktisk er over i England og kommenterer arsenal kamper, ikke har en eneste gang snakket med kollegaer om uttalelsen?!

 

Vi snakker nå om en av Europas beste keepere, og det er vel bare snakk om tid før han er i en klasse for seg selv. Da er det utrolig sturselig at folk som jobber med Premier League her i Norge kaller han for <StenchNy>

 

Men hva kan vi gjøre? Husker nå at de godeste i Viasat pleide å kalle Henry for <Harry>, Cygan ble <Cygga>. Lauren ble <Lauræææ>

Det må da være en mail adresse, eller er facebook stedet å få oppmerksomheten fra?

 

Edit: Sende denne til tv2?

 

 

Edit 2; Nettopp tvitret den godeste Aleksander Schau, så får vi vente i spenning..

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Szczesny: “Of course I looked good on the ball – that’s why they called me the young Zinedine when I was five years old! You could see from the Marseille game that I’d like to have been an outfield player."

 

Szczesny gjør dagen komplett! :D

 

Jeg priser meg hvertfall lykkelig over at han endte opp som keeper! For en helt fantastisk følelse det er å kunne stole på sitt eget lags keeper. Det tror jeg jeg aldri tidligere har gjort som Arsenal supporter. Var for ung til å virkelig kunne oppleve Seaman, selv om jeg så noen kamper av han. Lehmann var ofte en tikkende bombe når det kom til tabber og Almunia sier seg selv. Har enda til gode til å oppleve en skikkelig brøler fra Szczesny (sett bort fra carling cup finalen, som han må dele baklengsmålet med Kos). Selv når han tar fram cruyff-finta føler jeg meg trygg i godstolen!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...