Jump to content

Wojciech Szczęsny


1Bergkamp0

Recommended Posts

Syns det begynner å bli på grensa til drøyt fra Szczesny nå. Husker han hadde en tirade mot Ashley Cole tidligere i sesongen også. Håper bare han passer seg litt.

 

Hva nøyaktig skal han passe seg for? Så lenge det ikke går på hets mot dommere eller liknende er det ingen fare.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 668
  • Created
  • Last Reply

Hva nøyaktig skal han passe seg for? Så lenge det ikke går på hets mot dommere eller liknende er det ingen fare.

Syns ikke det er helt på sin plass at en tjueåring med to-tre måneders erfaring i Premier League skal komme med flere (barnslige) stikk mot spillere som Ashley Cole (eller andre). Dette kommer garantert til å slå knallhardt tilbake på Szczesny den dagen han gjør sin første virkelige tabbe for oss. Dessuten, under hans turer til Stamford Bridge framover må han nok være forberedt på grov hets fra Chelseas supportere.

Link to comment
Share on other sites

Syns ikke det er helt på sin plass at en tjueåring med to-tre måneders erfaring i Premier League skal komme med flere (barnslige) stikk mot spillere som Ashley Cole (eller andre). Dette kommer garantert til å slå knallhardt tilbake på Szczesny den dagen han gjør sin første virkelige tabbe for oss. Dessuten, under hans turer til Stamford Bridge framover må han nok være forberedt på grov hets fra Chelseas supportere.

 

Tror nok Szczesny hater Cashley som de fleste av oss andre supportere gjør og det er ikke uten grunn til at han allerede er fansens yndling.

 

Og det at han blir hetset av Chelsea fansen har jeg egentlig ikke så stor tro på pga. det utsagnet. Og hvis han blir hetset så er ikke akkurat Wojciech den typen som lar seg knekke av det. Mest sannsynlig vil det kun føre til at han er mer fokusert.

 

Szczesny - I want to be No 1 for a decade

Link to comment
Share on other sites

Det har skjedd mue i det siste og det har skjedd fort.

Fra at vi har hatt det mange har kalt en skikkelig keeperkrise til at vi er så godt skodd at ingen roper etter en ny keeper.

Og jeg er enig med alle som hyller denne unge keeper fra Polen.

Han har det han trenger; ferdigheter, tøffhet, både på og utenfor banen, henfallenhet til Arsenal, maken til feiring som mot Barcelona og ikke minst; han tør å vise seg fram og lage seg utfordringer.

Link to comment
Share on other sites

Siden vi stadig driver med diskusjonen av hvordan dette fantastiske navnet skal uttales - har jeg idag sendt en hendvendelse til den polske ambassaden i norge og england, for å få en uttalelse av navnet.

 

Så slipper vi å stole på alle disse polske vennene vi har. Limer inn svaret her når det kommer. (Hvis det kommer)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ser det ryktes at WS har revet av en sene i fingeren og han kan være ute en god stund, da er det vel duket for Almunia som vår nr.1 i en del kamper fremover, la oss håpe han kan fortsette i samme spor som mot Barca i går.

Er vel også mulig Mannone må hentes tilbake fra lån for å ha en OK backup.

Link to comment
Share on other sites

Ser det ryktes at WS har revet av en sene i fingeren og han kan være ute en god stund, da er det vel duket for Almunia som vår nr.1 i en del kamper fremover, la oss håpe han kan fortsette i samme spor som mot Barca i går.

Er vel også mulig Mannone må hentes tilbake fra lån for å ha en OK backup.

 

Er snakk om at det kan være en avrevet scene, men det ble også meldt om en finger som var ute av ledd. Mannone hadde vært grei å ha ja, men han har slitt med et lårproblem de siste månedene og har nesten ikke spilt for Hull.

Link to comment
Share on other sites

Med andre ord har vi skader på tre av fire keepere. Og hjerneskade på den siste. Får vi nå sett Shea på benken?

 

Er ikke Shea også lånt ut? :wacko:

Eller har han kommet tilbake?

Link to comment
Share on other sites

Er ikke Shea også lånt ut? :wacko:

Eller har han kommet tilbake?

 

Mener å ha hørt at Shea har rundt 2 uker igjen i Soton, men kanskje vi allikevel får se en nordmann i aksjon for Arsenal denne sesongen i McDermott, eller kanskje velger Wenger Martinez som backup for Almunia?

Link to comment
Share on other sites

Mener å ha hørt at Shea har rundt 2 uker igjen i Soton, men kanskje vi allikevel får se en nordmann i aksjon for Arsenal denne sesongen i McDermott, eller kanskje velger Wenger Martinez som backup for Almunia?

 

Martinez blir helt klart valgt fremfor McDermott hvis det kommer til det, men Shea blir nok å finne på benken hvis Wojciech blir ute resten av sesongen. Mannone tror jeg kun blir hentet tilbake hvis noe skjer med Almunia også..

Link to comment
Share on other sites

Wojciech har hvertfall vært aktiv på twitter så skal det sies å være et godt tegn? Dessverre så er alt på polsk og han har ikke svart på spørsmål fra fans som lurer på hvordan det går med skaden, men visstnok så skal det bare dreie seg om en finger som gikk ut av ledd.

 

Hvertfall så krysser jeg fingrene og håper at han blir klar mot WBA! :)

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Mar 10 2011, 01:58 PM) 219809[/snapback]
Hvertfall så krysser jeg fingrene og håper at han blir klar mot WBA! :)

 

Forsiktig nå Stefan, du må ikke risikere å få fingeren ut av ledd ved å krysse dem. Vi trenger ikke flere skader nå ;)

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Mar 10 2011, 01:58 PM) 219809[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->Hvertfall så krysser jeg fingrene og håper at han blir klar mot WBA! :)

 

Forsiktig nå Stefan, du må ikke risikere å få fingeren ut av ledd ved å krysse dem. Vi trenger ikke flere skader nå ;)

 

Er heldigvis så dreven på tastaturet at jeg nesten fungerer optimalt (kun nesten) med kun en lillefinger. Hoho! B)

Link to comment
Share on other sites

Så sitter vi igjen med Almunia i sesongens avgjørende fase, igjen!

 

Dette kunne bare skje med Arsenal.

 

Ja skrekk og gru - han var jo elendig etter at han kom inn mot Barca. HAdde det ikke vært for han så hadde vi glatt vunnet den kampen.

Link to comment
Share on other sites

Ja skrekk og gru - han var jo elendig etter at han kom inn mot Barca. HAdde det ikke vært for han så hadde vi glatt vunnet den kampen.

 

Dette er tull Orakelet. sarkasmen om at han spilte svakt mot Barca blir bare dumt da jeg ikke kan huske at en eneste debattant som har gitt han noe annet enn ros for hans fantastiske innsats mot Barca.

 

I den kampen fikk han ingen baller i feltet å jobbe med som jeg kan huske, altså han ble ikke utfordret på sin svakhet noe jeg regner med at han blir i PL.

 

En svale gjør ingen sommer og en glitrende kamp fra Almunia gjør han ikke til en toppkeeper.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...