Jump to content

Let's all laugh at Samir Nasri


Kim

Recommended Posts

Alle rykter om at Rosicky er på vei ut er vel avkreftet for en stund siden. Tror ikke Wenger hadde gitt han ny kontrakt i vinter hvis han skulle selges i sommer.

 

 

Nå fikk vel Eduardo en ny, forlenget og forbedret kontrakt forrige sesong. Nå er han solgt. Jeg ønsker Rosicky med videre, han hadde et veldig positivt opptreden sist mot pool.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Nå fikk vel Eduardo en ny, forlenget og forbedret kontrakt forrige sesong. Nå er han solgt. Jeg ønsker Rosicky med videre, han hadde et veldig positivt opptreden sist mot pool.

 

Joda, det er sant. Alt kan jo skje i fotball og snur fort, men jeg føler vel Eduardo sin posisjon var litt spesiell.

Eduardo ble vel ikke lovet så mye spilletid denne sesongen etter Chamahk kom inn og fikk kanskje valget om å bli eller reise. Rosicky får nok flere muligheter denne sesongen hvis han holder seg skadefri.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Herlig å se Nasri fortsette der han slapp i pre-season. De fleste av oss har nok skjønt at franskmannen har hatt mere inne enn det han har fått vise på kanten. Om det er økt selvtillit, form, kombinasjon av disse eller noe annet er ikke lett å si, men han har endelig begynt å utfordre mye som ving og er flinkere til å komme i scoringsposisjon. Bevegelsene hans er også veldige gode. Ferdighetsmessig er han kanskje ikke milevis bedre enn sist sesong, men nå er han endelig mer direkte, tørr å prøve seg mer offensivt og får som resultat av dette mye mer sluttprodukt. Det blir for forutsigbart dersom alt skal gå gjennom Fab. Det kan bli virkelig morsomt utover sesongen dersom Nasri fortsetter formen sin og Walcott finner tilbake til formen han var før skaden. Kan det skje at Wenger blir nødt til å sette ut stjernene van Persie og Arshavin av laget for å gi plass til Nasri - Chamakh - Walcott på topp? Herlig med så god offensiv dekning! Får bare håpe at skadene ikke kommer samtidig på de offensive formspillerne våre.....

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Dette er vel heller en liten notis, men burde absolutt ikke gå ubemerket henn.

 

Etter å ha vunnet månedens mål i mars var det rett på sin plass at FIFA tok opp videosnutten og nominerer Nasris dribleraid mot Porto til gjeldende årets mål-kåring.

 

Fantastisk å ha både en nåværende og en tidligere Arsenalspiller på nominasjonslisten!

 

 

Superedit!

*Facepalm*. Når jeg scroller meg lenger ned i forumet burde det ikke komme som en overraskelse at dette allerede er tema for diskusjon.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

na na na na na na na na na, SAMIR NASRI, NASRI, SAMIR NASRIIIII!

 

Fler en jeg som digger den nye sangen hans?B)

 

Jeg elsker den jeg og. Tar meg selv i å nynne på den hele tiden :)

 

SAMIR NASRI, NASRI, SAMIR NASRI, NA NA NA NA NA, SAMIR NASRI!!

Link to comment
Share on other sites

http://www.youtube.com/watch?v=V5tAONm0y3Y&feature=related

 

Intervju med den da 12 år gamle Samir Nasri. Undertekster fungerer forøvrig kun i fullscreen.

 

Ser allerede her at Nasri er en temmelig intelligent person og han ser nesten prikklik ut som nå. Han har til og med samme hårsveis B)

Link to comment
Share on other sites

Jada! Etter å ha storspilt helt siden pre-season har Samir Nasri nå blitt tilbudt en ny kontrakt.

 

New deal on the table for Nasri

 

Dette var veldig gode nyheter. Jeg synes Nasri har vært vår klart beste spiller denne sesongen og er en spiller etter mitt hjerte. Han har god teknikk, god pasnings- og skuddfot, han er kreativ og uforutsigbar og han har i år også blitt en lagspiller. Samir virker også som en veldig sympatisk person med begge beina godt plantet på jorda. I følge Sagna har han blitt en 'Dressing room favourite' .

Jeg tror likevel ikke vi har sett det beste av Samir Nasri ennå. Etter min mening kan han bli en av verdens beste.

Link to comment
Share on other sites

Har aldri fryktet at Nasri kommer til og dra uansett egentlig, men godt at han har blitt tilbudt ny kontrakt likevell, det fortjener han virkelig! Tror Nasri kan nå opp mot 20 mål i år faktisk, hvis han slipper unna skadene da, de målene mot Fulham i helgen beviste Samirs ferdigheter, er ikke mange spillere som hadde klart der andre målet der!

Link to comment
Share on other sites

Var selv tilstede i London og så Nasrí i helgen, han var ekstrem og et nivå over alle andre. Satser på en langtidsavtale for en spiller som virker å ikke ville ha penger, men bare spille fotball; og hvorfor ikke gjøre det i den klubben han spiller sin beste fotball i akkurat nå resten av karrieren? Nasri er en spiller vi kan nyte i 10 år fremover, det er jeg sikker på! Intelligent gutt som har lært av andre spilleres feilsteg, som Vieiras, Hlebs, Petits, Overmars osv.

Link to comment
Share on other sites

Frykter at han blir fristet av å reise til en "bedre" klubb.. Penger dominerer fotballen i dag og alt kan skje.

 

Jeg tror faktisk ikke Samir er denne typen spiller. Han sa vell engang før i tiden at han ikke giddet og gå ut på byen å møte damer osv siden de bare brydde seg om penger. Så han valgte og være hjemme og spille fifa istede.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror faktisk ikke Samir er denne typen spiller. Han sa vell engang før i tiden at han ikke giddet og gå ut på byen å møte damer osv siden de bare brydde seg om penger. Så han valgte og være hjemme og spille fifa istede.

Han sa også, for noen uker siden, at han kunne tenke seg å dra tilbake til Marseille.

Link to comment
Share on other sites

Han sa også, for noen uker siden, at han kunne tenke seg å dra tilbake til Marseille.

Jeg lurer på hvor mange spillere som har sagt at de ikke en gang ønsker å dra tilbake til gamleklubben sin på slutten av sin karriere. Videre kysset Nasri klubblogoen da han scorte for noen kamper siden og er helt tydelig godt likt av andre i klubben. Ikke har han heller kone og barn som kan overbevise han om at han bør dra til et annet land. Det ser ut til at franskmannen blir her i noen år til. Arshavin derimot skal ifølge ryktene derimot ha en mer usikker framtid i klubben etter å ha sett kontraktstilbudet.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...