Jump to content

Let's all laugh at Samir Nasri


Kim

Recommended Posts

Er jo Wenger som har sakt han har problemmer med å få Nasri til å signere ny kontrakt, de har lagt fram 700 000 i uka i den nye kontrakta de tilbyr Nasri, er vel det Flamini skulle få. Men alle vet ossen det gikk Flamini syns de var alt for sent ute og den summen var alt for liten. Er nok det Nasri mener også at han vil ha en bedre kontrakt for å bli i Arsenal. Er jo stadig i Arsenal det skjer at de stadig har problemer med å holde på de beste spilleren sine for de lønningen er alt for dårlig i forhold til hva de kan få fra andre toppklubber som er villig til å gi dem mere B)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Er jo Wenger som har sakt han har problemmer med å få Nasri til å signere ny kontrakt, de har lagt fram 700 000 i uka i den nye kontrakta de tilbyr Nasri, er vel det Flamini skulle få. Men alle vet ossen det gikk Flamini syns de var alt for sent ute og den summen var alt for liten. Er nok det Nasri mener også at han vil ha en bedre kontrakt for å bli i Arsenal. Er jo stadig i Arsenal det skjer at de stadig har problemer med å holde på de beste spilleren sine for de lønningen er alt for dårlig i forhold til hva de kan få fra andre toppklubber som er villig til å gi dem mere B)

 

Tror neppe Wenger har sagt det. Tabloidene har derimot skrevet det kanskje..

Wenger har vel sagt at han vil gjøre alt for å beholde Nasri og at de skal prøve å forhandle fram en kontrakt etter sesongen da de foreløpig ikke har muntlig eller skriftlig avtale på plass.

Han har god tro på at Nasri signerer.

 

http://www.arsenal.com/news/news-archive/w...g-to-keep-nasri

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan hvertfall lett skjønne det hvis Fabregas og Nasri vil vekk i sommer.

 

Hvordan klubben fremstår er som en meget lite ambisiøs klubb. Tilsynelatende fornøyd så lenge vi får karret til oss en Champions League plass og det er overskudd på økonomien..

Link to comment
Share on other sites

:blink:-->

QUOTE(Stefan B @ May 15 2011, 08:23 PM) 224425[/snapback]

Jeg kan hvertfall lett skjønne det hvis Fabregas og Nasri vil vekk i sommer.

 

Hvordan klubben fremstår er som en meget lite ambisiøs klubb. Tilsynelatende fornøyd så lenge vi får karret til oss en Champions League plass og det er overskudd på økonomien..

 

De veit at de var ekstremt nære denne sesongen, det veit at de har hatt noen historiske matcher denne sesongen, De veit de har det fotballfaglige ferdighetene, hvorfor ikke bli en sesong til for å se hvor det bærer?

Link to comment
Share on other sites

:)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ May 15 2011, 08:23 PM) 224425[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Jeg kan hvertfall lett skjønne det hvis Fabregas og Nasri vil vekk i sommer.

 

Hvordan klubben fremstår er som en meget lite ambisiøs klubb. Tilsynelatende fornøyd så lenge vi får karret til oss en Champions League plass og det er overskudd på økonomien..

De veit at de var ekstremt nære denne sesongen, det veit at de har hatt noen historiske matcher denne sesongen, De veit de har det fotballfaglige ferdighetene, hvorfor ikke bli en sesong til for å se hvor det bærer?

 

Fordi det er en reprise av tidligere sesonger? Er ikke som om det var så mye nærmere i år enn i fjor. Sum'a'sumarum så var det rimelig likt.

Link to comment
Share on other sites

Wenger vil få avklart situasjonen rundt Nasri og Clichy, veldig fort etter sesongslutt:

 

"We will sort that situation out quickly after the end of the season, we need to know very quickly.'

 

"We do not want to do that [have another Flamini situation]. We won't allow that to happen. It has to be resolved before the season starts.'

Link to comment
Share on other sites

Manchester United kan være i ferd med å gjøre et overraskende kupp, nemlig Arsenals Samir Nasri. Franskmannen har bare ett år igjen av kontrakten sin, og samtalene om en forlengelse har brutt sammen.

Nå må Wenger gjøre noe, eller selg han ut fra England til Italia eller Spania vis han må selges, tror nepper Arsenal noen gang selger sine beste spillere til den værste konkurenten vi har hatt i PL siden Wenger tok over Arsenal. Blir litt beskymra her siden Nasri ikke vil skrive under ny kontrakt med Arsenal, hva er det som egentlig skjer? Krever Nasri mye penger en Arsenal vil gi han, eller er det Nasri som vil vekk fra klubben uannsett hva Arsenal tilbyr hmmm ;)

Link to comment
Share on other sites

Manchester United kan være i ferd med å gjøre et overraskende kupp, nemlig Arsenals Samir Nasri. Franskmannen har bare ett år igjen av kontrakten sin, og samtalene om en forlengelse har brutt sammen.

Nå må Wenger gjøre noe, eller selg han ut fra England til Italia eller Spania vis han må selges, tror nepper Arsenal noen gang selger sine beste spillere til den værste konkurenten vi har hatt i PL siden Wenger tok over Arsenal. Blir litt beskymra her siden Nasri ikke vil skrive under ny kontrakt med Arsenal, hva er det som egentlig skjer? Krever Nasri mye penger en Arsenal vil gi han, eller er det Nasri som vil vekk fra klubben uannsett hva Arsenal tilbyr hmmm ;)

 

 

Har du en link til disse påstandene ?

Link to comment
Share on other sites

Karim Benzema er en veldig veldig go kompis av Nasri, så klarer Wenger å hente han så er det en støre mulighet for at Nasri blir i Arsenal ;)

 

Ser Wenger flere aviser skriver i dag at Wenger legger inn et bud på 350mill ja noe runt 200 mill pund.

 

Må vel si rekorden til Wenger fra før var vel Reyes 200 mill?

Link to comment
Share on other sites

Det er jo denne mannen (Nasri) vi skal bygge laget rundt. Cesc går nok i sommer, har vært under pari nesten hele sesongen. Få inn et sentralt anker og en som kan score mål når Van Persi er skadet. Da er vi med!

Link to comment
Share on other sites

Hvis den overgangen blir en realitet kommer jeg til å spy en time i strekk!

 

Aldri værden om Wenger selger sine beste spillere til Man Utd, både Barcelona og Inter kunne også tenke seg Nasri.

 

Vis Arsenal blir tungent til å selge blir det nokk ikke til en Engelsk klubb, Wenger å Arsenal vil jo ikke gjøre den største gullkandidaten enda sterkere ;)

Link to comment
Share on other sites

Hvis den overgangen blir en realitet kommer jeg til å spy en time i strekk!

 

Skjer denne overgangen så kommer jeg til å spy hver gang jeg ser Wenger og Nasri. Da ville jeg heller solgt Nasri for £10M til et annet drittlag fremfor £20M til Manure.

 

Har forøvrig ikke vært noe redd for at Nasri ikke skulle signere ny kontrakt, men i det siste så har det vært en del tvil.. hvorfor drøye det så lenge hvis han ikke prøvde å melke klubben for mest mulig penger eller hvis han ikke allerede var interessert i en overgang?

 

Som Wenger sa så ville han ha kontraktsituasjonen løst innen starten av juni. Hører vi ikke noe særlig i slutten av mai/begynnelsen av juni så er jeg redd Nasri forsvinner.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal må rett og slett begynne å bli tøffere i kontraktsforhandlinger. Kontrakten til Nasri skulle vært fornyet forrige sommer. Dersom spillerne ikke vil skrive under, er det bare å selge de, eller plassere de på reservelaget til situasjonen er løst. At klubben skal bli holdt som gissel på denne måten av pengegriske idioter, gjør meg mektig irritert. Kjenner jeg har mistet mye av respekten jeg har fått for Nasri gjennom det han har vist på fotballbanen denne sesongen.

 

Og skulle han ende opp i United, så har han vist seg å være en javla leiesoldat på linje med Adebayor. Likhetene er faktisk overraskende store. Begge hadde prestert på høyt nivå i stort sett en sesong før de begynte å forlange svimlende lønninger

Link to comment
Share on other sites

Nasri har hatt én god sesong i Arsenal. Han er langt i fra blant de beste midtbanespillerne. Om han velger å forlate oss, tror jeg han gjør en grusom feil. Akkurat som Hleb gjorde. Han er langt i fra en spiller som kan valse rett inn i førsteelleveren til de beste klubbene i Europa (etter mitt skjønn). Det beste for han vil definitivt være å signere en ny kontrakt å spille nok en sesong for Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

;)-->

QUOTE(Stefan B @ May 25 2011, 03:34 PM) 225495[/snapback]

Tviler.. Wilshere og van Persie tar sikkert de to siste plassene.

Det burde bli Sagna, etter kvaliteten å dømme. Han har vært vår desidert mest stabile spiller. Wilshere scorer høyt fordi han er ung, britisk og løper mye.

 

Ang. Nasri er jeg enig med TheVerminator. Mange ex-Arsenal spillere som har oppdaget at det grønne gresset på andre siden av gjerdet smakte særdeles dårlig. Det samme kan brått skje med Samir. Han har jo mistet formen i takt med resten av laget og vel så det. Han har to stabile sesonger og vise til og en halv kanonsesong. Hverken mer eller mindre.

Link to comment
Share on other sites

Jeg begynner å tvile veldig på om Nasri blir.. Har alltid følt meg ganske sikker på at han blir, men begynner å tvile. Håper selvfølgelig han signerer kjapt! ;) Gratulerer med 3. plass på årets spiller med det samme!

Link to comment
Share on other sites

Jeg begynner å tvile veldig på om Nasri blir.. Har alltid følt meg ganske sikker på at han blir, men begynner å tvile. Håper selvfølgelig han signerer kjapt! :P Gratulerer med 3. plass på årets spiller med det samme!

 

Akkurat det samme som jeg føler. Vil ikke Nasri signere ny kontrakt så kan ikke klubben tillate å gi slipp på Fabregas heller (i så fall må alle pengene fra salget av disse spillerene bli brukt og samtidig må vi hente inn de nødvendige erstatterne før Cesc/Nasri forsvinner slik at klubbene vi forhandler med ikke presser opp prisen fordi vi er desperate).

 

@Verminator5

 

Når det gjelder nummer 1 & 2 på lista burde det vel egentlig være Wilshere på 2 og Sagna på 1, men pga. Wilshere er britisk og har blitt skrytt opp i skyene så vil naturligvis mange stemme på han. Van Persie derimot har vært i gnisterende form siden nyttår og pga. han er en offensiv spiller med mye mål vil han mest sannsynligvis bli stemt på ovenfor Sagna som aldri får den rosen han fortjener.

 

Tar Sagna 1 eller 2 plass så er det hvertfall ikke ufortjent. Sammen med Djourou (før skaden mot United) så var han en av våre klart beste spillere denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...