Jump to content

Let's all laugh at Samir Nasri


Kim

Recommended Posts

Da var det endelig klart at Samir Nasri blir sommerens andre signering. Og dermed er en av de merkeligste transfersagaene i min tid som Arsenal supporter over

 

Gleder meg til å se spilleren når jeg skal til Østerrike på pre-season. Blir spennende å se om han klarer å leve opp til forventingene han har fått.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

For en HERLIG start på dagen ;) Først kommer den nye drakta i posten, knallfin, og så kommer nyheten vi har ventet lenge på :P Velkommen skal du være Samir, og lykke til! Gleder meg mer og mer til sesongstart nå...

Link to comment
Share on other sites

Endelig! Gleder meg sinnsykt til å se ham spille! Noen som vet hvilket draktnummer han får?

 

 

Blir nok nummer 8. :P

 

Flott at Samir endelig er klar for klubben, han er en spiller jeg tror vil passe perfekt inn på vår midtbane med sin teknikk og hurtighet. Et meget spennende kjøp som jeg har store forventninger til. Velkommen til klubben Nasri!

Link to comment
Share on other sites

Eg Skreik når eg fekk høyre denne avtalen var i boks ! Endelig ;) Eg gleder meg også sinnsykt til å se han og Ramsey i Østerike :P ;) Noen andre som skal til Arsenals treningsleir ?

Noen som vett om Nordtveit skal bli med? Han trener jo med førstelagstroppen, og troddenhan skulle bli med i fjor også? ;)

 

SAMIR NASRI <3

Link to comment
Share on other sites

Halleluja! Dette tok eg ikkje for gitt...

 

Men syns fortsatt vi manglar ei storsignering...

Dette er "ei storsignering", sikter du til at du ønsker "ei storsignering" til, så kommer nok det skal du se :P det er LENGE igjen før vinduet stenger, så nå skal vi nyte at vi har anskaffet oss en stor spiller vi kommer til å ha mye glede av fremover ;)

Link to comment
Share on other sites

Synes det kommer ann på hva som skjer i sagaen om Hleb og Adebayor. Hvis 1 eller begge av de går, så er jeg nok enig med deg, Imers. Men blir begge så har jeg faktisk håp. Men samtidig så håper jeg Adebayor blir solgt og at vi bruker pengene på en annen spiss, og kanskje også en DM eller en midtstopper. Men vi får se... Nå har vi hvertfall får en signering vi kan legge til som forsterskning.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Ja, dette tok sin tid men nå er han endelig her :( Velkommen skal han være og la oss håpe Wenger videre utvikler han til en verdens stjerne for kvaliteten har han så absolutt! Jippi B)

Link to comment
Share on other sites

For en HERLIG start på dagen :D Først kommer den nye drakta i posten, knallfin, og så kommer nyheten vi har ventet lenge på :( Velkommen skal du være Samir, og lykke til! Gleder meg mer og mer til sesongstart nå...

 

Skriver under på denne... Fantastisk start på dagen samt fått den nye drakta...

 

HERLIG B)

Link to comment
Share on other sites

Har vært sikker på at han kom til å komme lenge, men det er herlig å få det indikert en gang for alle. Gleder meg til å se ham i pre-season nå.

 

Får vi inn Miguel Veloso eller Yaya Toure, samt Ade ikke forsvinner så vinner vi gull neste år.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...