Jump to content

Let's all laugh at Samir Nasri


Kim

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Ikke akurat så mye vi har fått sett av den ene store signeringen våres! Håper så inderlig at han ikke blir en ny Rosicky. Får håpe han er tilbake mot Porto og holder seg skadefri, tydeligvis ikke lett å være kantspiller i arsenal :(

Link to comment
Share on other sites

Ikke akurat så mye vi har fått sett av den ene store signeringen våres! Håper så inderlig at han ikke blir en ny Rosicky. Får håpe han er tilbake mot Porto og holder seg skadefri, tydeligvis ikke lett å være kantspiller i arsenal ;)

 

Har sett ganske mye da. Og han har spilt bra de kampene han har startet!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Nå blir nok f.eks: Barcelona , Real Madrid , Milan osv...

og vise interesse for Nasri etter hvert.

 

Hvordan er det mulig å tenke sånn?

 

Samir Nasri er da en spiller som er sentral i Wengers satsning! Hvorfor skal han nå dra etter en sesong? Nasri har kommet til Arsenal som ung, og jeg er overbevist om at han vil bli i Arsenal mange år til. Han er en annen type enn Hleb og Flamini. Nasri får mulighten med en gang han kommer til klubben og dette gjør at han får trua på spill i vår fantastiske røde trøye. Nasri blir som Ljungberg og Pires, blir så lenge han får lov! Og et annet poeng er kontrakten han har med Arsenal. Nasri blir enormt dyr om han skal kjøpes, nei Nasri blir i Arsenal i mange år fremover! :P

Link to comment
Share on other sites

Det Nasri viser idag er pure class!! :P Ikke bare scorer han to flotte mål, men han jobber også utretlig hele kampen.. Dette viser at å kjøpe Nasri var en genistrek. Jeg tror vi bare har sett starten. Etter par sånne kamper til så er Hleb glømt for godt..

Nasri = dagens helt ;)

Link to comment
Share on other sites

Nå blir nok f.eks: Barcelona , Real Madrid , Milan osv...

og vise interesse for Nasri etter hvert.

 

Hvordan er det mulig å tenke sånn?

 

Samir Nasri er da en spiller som er sentral i Wengers satsning! Hvorfor skal han nå dra etter en sesong? Nasri har kommet til Arsenal som ung, og jeg er overbevist om at han vil bli i Arsenal mange år til. Han er en annen type enn Hleb og Flamini. Nasri får mulighten med en gang han kommer til klubben og dette gjør at han får trua på spill i vår fantastiske røde trøye. Nasri blir som Ljungberg og Pires, blir så lenge han får lov! Og et annet poeng er kontrakten han har med Arsenal. Nasri blir enormt dyr om han skal kjøpes, nei Nasri blir i Arsenal i mange år fremover! :P

Jeg skreiv jo etter det at jeg ikke trodde han kom til å dra etter en sesong.

Men mange storklubber har vel lyst på han.

Det var det jeg sa.

Link to comment
Share on other sites

Nasri er god "Erstatter" mens rosicky er skadet

 

Nasri er vel egentlig ment som en erstatter for Hleb, så det er vel egentlig Walcott som erstatter Rosicky siden midtbanen mest sannsynlig ville sett slik ut hvis den ble toppet, men siden Walcott har storspilt så har Wenger et dilemma når Rosicky kommer tilbake, for Walcott har vist seg god nok til førstelagsspill, og Nasri er jo god som gull..

 

Nasri - Fabregas - Denilson - Rosicky

Link to comment
Share on other sites

Nå blir nok f.eks: Barcelona , Real Madrid , Milan osv...

og vise interesse for Nasri etter hvert.

 

Hvordan er det mulig å tenke sånn?

 

Samir Nasri er da en spiller som er sentral i Wengers satsning! Hvorfor skal han nå dra etter en sesong? Nasri har kommet til Arsenal som ung, og jeg er overbevist om at han vil bli i Arsenal mange år til. Han er en annen type enn Hleb og Flamini. Nasri får mulighten med en gang han kommer til klubben og dette gjør at han får trua på spill i vår fantastiske røde trøye. Nasri blir som Ljungberg og Pires, blir så lenge han får lov! Og et annet poeng er kontrakten han har med Arsenal. Nasri blir enormt dyr om han skal kjøpes, nei Nasri blir i Arsenal i mange år fremover! :D

Jeg skreiv jo etter det at jeg ikke trodde han kom til å dra etter en sesong.

Men mange storklubber har vel lyst på han.

Det var det jeg sa.

 

 

Regner du ikke Arsenal som en storklubb?

Arsenal er og blir en av verdens beste og største klubber og tror neppe Arsenal eller Samir tenker på å skifte lag etter denne sesongen og flere år etter det igjen.

Link to comment
Share on other sites

Det Nasri viser idag er pure class!! :D Ikke bare scorer han to flotte mål, men han jobber også utretlig hele kampen.. Dette viser at å kjøpe Nasri var en genistrek. Jeg tror vi bare har sett starten. Etter par sånne kamper til så er Hleb glømt for godt..

Nasri = dagens helt :P

 

Hleb er allerede glemt, for min del ;)

Link to comment
Share on other sites

Nå blir nok f.eks: Barcelona , Real Madrid , Milan osv...

og vise interesse for Nasri etter hvert.

 

Hvordan er det mulig å tenke sånn?

 

Samir Nasri er da en spiller som er sentral i Wengers satsning! Hvorfor skal han nå dra etter en sesong? Nasri har kommet til Arsenal som ung, og jeg er overbevist om at han vil bli i Arsenal mange år til. Han er en annen type enn Hleb og Flamini. Nasri får mulighten med en gang han kommer til klubben og dette gjør at han får trua på spill i vår fantastiske røde trøye. Nasri blir som Ljungberg og Pires, blir så lenge han får lov! Og et annet poeng er kontrakten han har med Arsenal. Nasri blir enormt dyr om han skal kjøpes, nei Nasri blir i Arsenal i mange år fremover! :D

Jeg skreiv jo etter det at jeg ikke trodde han kom til å dra etter en sesong.

Men mange storklubber har vel lyst på han.

Det var det jeg sa.

 

 

Regner du ikke Arsenal som en storklubb?

Arsenal er og blir en av verdens beste og største klubber og tror neppe Arsenal eller Samir tenker på å skifte lag etter denne sesongen og flere år etter det igjen.

Jo , jeg mener selvfølgelig at Arsenal er en storklubb.

Men de andre storklubbene har vel lyst på han.

Link to comment
Share on other sites

Nå blir nok f.eks: Barcelona , Real Madrid , Milan osv...

og vise interesse for Nasri etter hvert.

 

Hvordan er det mulig å tenke sånn?

 

 

Hvordan er det mulig å IKKE tenke slik med tanke på alle ryktene som har vært rundt Arsenal spillere de siste årene..?

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...