Jump to content

Let's all laugh at Samir Nasri


Kim

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Familien hans er fra Algerie så jeg antar at han er muslim. En av kommentarene under youtube linken virker veldig bestemt på at han er muslim.

 

For en som er sterk tilhenger av multikulturelle samfunn som undetegnede, så er det bare fint at han er muslim (hvis han nå er det da).

 

Laget vårt er skikkelig multikulturell i alle fall.

 

Toure, Traore og RvP er muslimer.

God "fargeblanding" på laget.

Eierene er fra flere land, England, Uzbekistan, USA.

Fiszman er jøde og det var vel David Dein også.

Lady Nina Bracewell-Smith er opprinnelig fra India.

 

Verden i miniatyr, akkurat som jeg vil ha det :angry:

 

Her er kommentaren fra youtube.

 

hell yeah!

we need a player who can win us the trophy!!!

 

plus he's a muslim!!!

 

Link to comment
Share on other sites

 

Toure, Traore og RvP er muslimer.

 

 

Er ikke Eboue også muslim? Eller er jeg helt på jordet? Mener å ha lest det et sted..

 

Nei, han er en svært religiøs kristen.

 

BE

 

aah..ok, da er det visst bare jeg som vaser, uansett fint å ha troende i klubben, det trenger vi for øyeblikket.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Familien hans er fra Algerie så jeg antar at han er muslim. En av kommentarene under youtube linken virker veldig bestemt på at han er muslim.

 

For en som er sterk tilhenger av multikulturelle samfunn som undetegnede, så er det bare fint at han er muslim (hvis han nå er det da).

 

Laget vårt er skikkelig multikulturell i alle fall.

 

Toure, Traore og RvP er muslimer.

God "fargeblanding" på laget.

Eierene er fra flere land, England, Uzbekistan, USA.

Fiszman er jøde og det var vel David Dein også.

Lady Nina Bracewell-Smith er opprinnelig fra India.

 

Verden i miniatyr, akkurat som jeg vil ha det :P

 

Her er kommentaren fra youtube.

 

hell yeah!

we need a player who can win us the trophy!!!

 

plus he's a muslim!!!

 

 

Er RvP muslim da? Har skjønt at han har kone av marokansk opprinnelse, men gjør det han til muslim? Kilde?

Link to comment
Share on other sites

Familien hans er fra Algerie så jeg antar at han er muslim. En av kommentarene under youtube linken virker veldig bestemt på at han er muslim.

 

For en som er sterk tilhenger av multikulturelle samfunn som undetegnede, så er det bare fint at han er muslim (hvis han nå er det da).

 

Laget vårt er skikkelig multikulturell i alle fall.

 

Toure, Traore og RvP er muslimer.

God "fargeblanding" på laget.

Eierene er fra flere land, England, Uzbekistan, USA.

Fiszman er jøde og det var vel David Dein også.

Lady Nina Bracewell-Smith er opprinnelig fra India.

 

Verden i miniatyr, akkurat som jeg vil ha det :P

 

Her er kommentaren fra youtube.

 

hell yeah!

we need a player who can win us the trophy!!!

 

plus he's a muslim!!!

 

 

Er RvP muslim da? Har skjønt at han har kone av marokansk opprinnelse, men gjør det han til muslim? Kilde?

 

En av kildene er jo nettopp deg da

Bergkampje sprer rykter :-)

 

BE

Link to comment
Share on other sites

hehehe, ja se på det du! Var jeg som la ut ryktet ja. Ja ok, kilden min er wikiperdia og ikke den mest pålitelige:P Men skal prøve å sjekke det ut!

 

Men det skal sies at jeg har lest det i flere seriøse aviser. Jeg har lett etter dem nå, uten å finne dem desverre. Uansett er det hverken pluss eller minus om han er muslim eller ikke. Det eneste jeg bryr meg om er at han er en jævlig god fotballspiller

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Dette summerer vel opp hele diskusjonen på en ganske grei måte;

 

Van Persie's mother is a teacher and his father an artist. His father brought him up as a single parent. He grew up in a rough neighbourhood of Rotterdam alongside its large immigrant population. He had a series of behavioural problems at school and was often excluded from classes.[1] He is married to Bouchra, a Dutch-Moroccan. They have one child together, a boy named Shaqeel, born on November 16th, 2006. They live in Hampstead, North London.[2] While some sources claim he is a convert to Islam,[3] Van Persie has never disclosed his faith in interviews.[1] [2] [4] [5]

 

http://sport.y2u.co.uk/Football_England/FA...Football_A1.htm

 

Sønnen til Bouchra og Robin heter Shaqeel, helt klart et muslimsk navn, så kan du jo bare spekulere videre Bergkampje :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Det var godt å høre, for Nasri har virkelig innfridd.

 

På sikt tror jeg nok vi sitter igjen med en bedre spiller enn Hleb, men Nasri har såklart en jobb å gjøre enda. Vi betalte vel littegran mer enn det vi fikk for Hleb, men her har vi også en yngre spiller med store forutsetninger for å forbedre seg.

 

Ja, jeg liker han Nasri. :D

Link to comment
Share on other sites

Gallas forsvarer Nasri i den noe omdiskuterte situasjonen som skjedde i Newcastle-kampen mellom vår nr 8 og Joey Barton:

 

Gallas: "Samir responded with an act that maybe wasn't especially nice. But bearing in mind the player he did it to, then fair enough."

 

Hoho, så utrolig bra sagt! Sjelden man hører spillere går så sterkt ut mot andre spillere.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...