Jump to content

Let's all laugh at Samir Nasri


Kim

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Herlig å få han til Arsenal. Ekstra deilig at vi har så gode 'ambassadører' for Arsenal til å rettlede spilleren til klubben. Nå mangler vi en defensiv midtbanespiller.

 

Arsenal new boy, Samir Nasri has revealed Gunners legends Thierry Henry and Patrick Vieira help him to arrive at the decision to join Arsenal.

 

The Nasri transfer has been a loooooooong story and now the deal is done, interviews are coming thick and fast. In his first interview with the Arsenal official site, Samir revealed Henry, Vieira, Wenger and the French connection convinced him North London was the right place to be.

 

'I know Thierry Henry and Patrick Vieira very well and they have told me a lot of good things about Arsenal Football Club. They both had amazing times at this Club and, even talking to them now, they are still very enthusiastic about Arsenal. Both Thierry and Patrick have given me a lot of advice and they both told me that it was the best choice for me to come to Arsenal.'

Link to comment
Share on other sites

Endelig! Gleder meg sinnsykt til å se ham spille! Noen som vet hvilket draktnummer han får?

 

 

Blir nok nummer 8. :D

 

Flott at Samir endelig er klar for klubben, han er en spiller jeg tror vil passe perfekt inn på vår midtbane med sin teknikk og hurtighet. Et meget spennende kjøp som jeg har store forventninger til. Velkommen til klubben Nasri!

Han blir nr.8 ja. står på hjemme sidene ;)

Leste på ett eller annet Arsenal nettsted i går at han ble klar i går, men trodde det ikke helt.

Så da ble det litt jubel da jeg så på tour de france og switchet på text-tv da overskriften prutselig var: "Nasri klar for Arsenal" B) Da bar det inn på hjemme sidene å få det 100% sikkert med en gang :D

Dette har jeg ventet lenge på!! Lurer på hvor mange ganger jeg har lest at han har signert i løpet av de siste månedene :(

Link to comment
Share on other sites

Synes det tok lang tid men veldg fint å endelig se det bekreftet. Det blir spennende å se hvor mye tillit han for av Wenger, avhenger selvfølgelig mye av om Hleb blir i klubben. Har mer tro på Nasri enn Hleb hvis det var jeg som tok ut laget.

Vi for bare håpe at han tilpasser seg Premier league fort og blir en stjerespiller om noen år B)

 

Velkommen Nasri :(

Link to comment
Share on other sites

det som er skam er at de fleste nettaviser har skrevet om denne overgangen, men ikke vg! vg skriver ALLTID om Man utd eller Chelski, går meg på nervene!

 

VG skrev da om denne overgangen på vg.no . der jeg fikk nyheten ifra:)

Link to comment
Share on other sites

det som er skam er at de fleste nettaviser har skrevet om denne overgangen, men ikke vg! vg skriver ALLTID om Man utd eller Chelski, går meg på nervene!

 

VG skrev da om denne overgangen på vg.no . der jeg fikk nyheten ifra:)

 

De lagde vel ingen artikkel om det, de skrev det bare på overgangsrykter osv, blant annet fikk jo Liverpool sin egen artikkel om at de måtte kjøpe på "billigsalg" og at assistenten til Feruguson gikk.. :)

Link to comment
Share on other sites

På tide at jeg også ønsker Nasri velkommen til klubben. Han fikk ikke spilt mye i EM, men ijeg likte veldig godt det jeg så. En spiller som sentrer og beveger seg mye er akkurat det vi trenger offensivt. Gleder meg stort til å se han. Jeg skal ærlig innrømme at jeg var litt skeptisk til han først gang jeg hørte om han, men da visste jeg ikke at han kunne spille andre posisjoner enn offensiv midtbane. Det hadde vært fint om vi endelig kunne få flere mål fra kantene i år, noe jeg tror Nasri kan hjelpe med. Gleder meg :)

 

EDIT: Litt statistikk :) http://dagbladet.jumpmediagroup.no/default...al=8&CID=33&vd=

6 mål og 11 assist er absolutt godkjent! Veldig imponerende treffsikkerhet på skuddene og langpasningene!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...