Jump to content

Let's all laugh at Samir Nasri


Kim

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Vet ikke om det er så lurt... Jeg mener det er sløsing av talent hvis Nasri blir vår DM, men Wenger og Nasri selv vet nok hva som er best.

Men som dere vet, er jo Nasri best sentralt på banen, og hvis vi kan få til å bruke Nasri og Cesc som to indreløpere med en defensiv midtbanespiller bak dem, kan det bli meget underholdene.

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke om det er så lurt... Jeg mener det er sløsing av talent hvis Nasri blir vår DM, men Wenger og Nasri selv vet nok hva som er best.

Men som dere vet, er jo Nasri best sentralt på banen, og hvis vi kan få til å bruke Nasri og Cesc som to indreløpere med en defensiv midtbanespiller bak dem, kan det bli meget underholdene.

 

Syntes det hadde vært utrolig rart om Nasri skulle bli vår nye DM, selvfølgelig kunne han gjort en god jobb som f.eks. Alonso eller lignende, men føler at han har MYE å tilføre laget offensivt. Hvis han bare begynner å bli litt mer direkte i spillet sitt så sitter vi på en skikkelig perle av en spiller!

 

Almunia

 

Sagna - Toure - Gallas - Clichy

 

Song

 

Cesc - Nasri

 

Walcott - van Persie/Adebayor - Arshavin

 

Hadde nok funket ganske greit den lagoppstillinga der tror jeg, men van Persie kunne også blitt trukket ut på høyrekanten og Walcott inn i midten. Kan tenke meg alle de bakroms ballene han hadde fått der av Cesc, Nasri, Arshavin og van Persie. Spørsmålet er vel om han er klar til å spille en slik rolle?

Link to comment
Share on other sites

Nasri har jo klart dei beste egenskapane offansivt, og måtte heve augebryna når eg las dette. Wenger må se noko spesielt som ikkje kommer godt fram i kamp for å i det hele tatt vurdere dette i så fall, for det her hadde eg lett tatt som ein aprilspøk.

Link to comment
Share on other sites

Nasri har jo klart dei beste egenskapane offansivt, og måtte heve augebryna når eg las dette. Wenger må se noko spesielt som ikkje kommer godt fram i kamp for å i det hele tatt vurdere dette i så fall, for det her hadde eg lett tatt som ein aprilspøk.

 

Også spesielt med tanke på at han egenhendig har hatt skyld i mål imot i år - da han ikke gadd å fullføre defensive løp, eller å legge press på ballfører.

 

Nei hold deg på motstanderens halvdel du, Samir.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

For de som ikke har fått det med seg er Nasri ute i 2-3 måneder. Utrolig kjedelig, og vi får bare håpe han kan trene seg opp til å nå en formtopp utover vinteren når de fleste andre har en tendens til å miste formen sin.

 

Get well soon, Samir!

Link to comment
Share on other sites

For de som ikke har fått det med seg er Nasri ute i 2-3 måneder. Utrolig kjedelig, og vi får bare håpe han kan trene seg opp til å nå en formtopp utover vinteren når de fleste andre har en tendens til å miste formen sin.

 

Get well soon, Samir!

Kipe greier! Men mange som har hatt slike skader. Rooney, RvPersie, Gerrard er vel bare noe som har hatt samme skade?

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Jul 21 2009, 10:54 PM) 171774[/snapback]

Kan ikke huske at van Persie har hatt samme skaden nei, han brakk vel en tå eller to under feiringen mot Manchester United :P

Var det tåa han brakk? Trudde det var et av de småbeina i leggen eg. og at det skjedde når han glei ballen imål :)

Link to comment
Share on other sites

Var det tåa han brakk? Trudde det var et av de småbeina i leggen eg. og at det skjedde når han glei ballen imål :)

Han brakk nok noen av metatarsalene/mellomfotsbeina. Husker ikke helt hvilke av de det var, men det fins flere mellomfotsbein i foten.

Link to comment
Share on other sites

I følge Guardian så er Nasri ute i seks veker og ikkje 3 månader som fyrst frykta.

 

But Wenger said the fracture to the Frenchman's fibula is a "simple one". "Unfortunately he fractured his fibula and he will be out for six weeks," said Wenger. "He accidentally nicked the ball away from somebody having a shot on goal. Unfortunately he got kicked and broke his fibula. It's not a complicated one, it's a simple one, but it will take six weeks to heal.
Link to comment
Share on other sites

I følge Guardian så er Nasri ute i seks veker og ikkje 3 månader som fyrst frykta.

 

But Wenger said the fracture to the Frenchman's fibula is a "simple one". "Unfortunately he fractured his fibula and he will be out for six weeks," said Wenger. "He accidentally nicked the ball away from somebody having a shot on goal. Unfortunately he got kicked and broke his fibula. It's not a complicated one, it's a simple one, but it will take six weeks to heal.

 

Det betyr i så fall at han er tilbake i begynnelsen av september. ikke så mye han går glipp av da. Noe treninge og han er i gang igjen.

Link to comment
Share on other sites

 

Ser ikke ut som det var med vilje i hvertfall, heldigvis. Tror Diaby går for et skudd, men så kommer Nasri foran akkurat i det han skal sparke ballen, kan tenke meg det må ha gjort vondt. :)

 

Det er nok ingen tvil om at det er ett rent uhell... Han ser jo ikke engang at NAsri kommer der. Treffer nok maks uheldig også... Slik er sporten.. kjipt men sant...

Link to comment
Share on other sites

Uff, disse marginene er forferdelige til tider. Maks uheldig, han er jo bare ivrig!

 

Vi får håpe han kommer seg fort, vår skadesituasjon kommer sikkert til å bli værre. Eller skal vi bli heldigere i år?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Blir gledelig å se Nasri tilbake på banen igjen. En fantastisk fotballspiller med gode ferdigheter, og et potensial til å bli en ny Pires. Lurer dog på hvor Wenger har tenkt å bruke Nasri, om det er kant eller sentralt. Men blir et gledlig øyeblikk når Nasri entrer gressmatta igjen

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser på Nasri som en glimrende indreløper, men det er ingen tvil om at han vil komme godt med på kanten. Hans framste kvaliteter er nærteknikk, kreativitet og pasninger. han har jo også visst seg som en grei defensiv spiller med arbeidskapasitet. I den rollen Fabregas har i dagens formasjon ser jeg for meg at Nasri kan avlaste Cesc uten at vi vil merke en nevneverdig forskjell. Det sier sitt. Han har fått spilt seg inn i Premier League, og vi husker jo når han ble flyttet inn sentralt ett par ganger forrige sesong. Det var med hell, kan man si.

 

Jeg er enig med deg vegfos, det blir en fornøyelse å se han spille igjen. Og for en midtbane vi kan velge og vrake i. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Guest kellex

Gamsten fikk kallenavnet "Britney" i Blackburn på grunn av sine fargesprikende truser. Kan Eboue ha kommet opp med et dekkende kallenavn for Samir mon tro? Samantha?

 

"Its up for grabs now" podcast teamet prater støtt på at Nasri er prikk lik en kvinnelig skuespiller, husker bare ikke hvem.. Lisa Minelli? :(

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...