Jump to content

Let's all laugh at Samir Nasri


Kim

Recommended Posts

"I am not hungry now, I'm starving" - Samir Nasri

 

Herlig sitat fra vår klart beste spiller i preseason. Jeg synes han har vist stor klasse i alle spillets faser. Veldig gledlig er det spesielt at han har gjort en vane av å utfordre og gå forbi motstandere innenfor siste tredjedel av banen. Den evnen kommer vi til å trenge å trenge sårt når de fysiske bunnlagene 'parkerer bussen'.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

"I am not hungry now, I'm starving" - Samir Nasri

 

Herlig sitat fra vår klart beste spiller i preseason. Jeg synes han har vist stor klasse i alle spillets faser. Veldig gledlig er det spesielt at han har gjort en vane av å utfordre og gå forbi motstandere innenfor siste tredjedel av banen. Den evnen kommer vi til å trenge å trenge sårt når de fysiske bunnlagene 'parkerer bussen'.

Landslagsspill er oppmuntring for denne lille store giganten vår.

Vi må slutte å være så pinglete redd for skader. Det er bare slitsomt.

Viktig med anerkjennelse og få spille kamper.

Link to comment
Share on other sites

Temmelig typisk. Synd at Nasri som har vært veldig god i pre-season og vår viktigste spiller igjen må på sidelinja. Desverre er han en del av kjekspakken i Arsenal...

Blir vel kanskje flere sjanser på Wilshere da. Rosicky også, men skal ikke forundre meg om han også joiner skadelista snart. :blink:

 

Da er vi nødt til å få Cesc tilbake i toppslag snart. Tøffe bortekamper venter de neste ukene

Link to comment
Share on other sites

Synd!!

Heldigvis er det kun 1mnd dette er snakk om, og ikke vår vanlige 4-5mnd skade...... Lykken snur? :blink:

 

Antakelige blir det Blackpool (h), Rovers (B), Bolton (h), og 1.kamp i CL, som Nasri mister. Ligakampene er ikke av den hardeste sort, og vi bør klare oss bra uten noen særlig flere skader på disse kampene. Fabregas blir en viktig spiller å få iform nå.

Link to comment
Share on other sites

Uten tvil triste nyheter - får som sagt håpe at Rosicky fortsetter det gode han viste mot Liverpool hvis han evt. erstatter Nasri i denne måneden. Gjør han det - skal vi greie oss. Bra at det bare er én mnd også - og ikke mer.

Link to comment
Share on other sites

Så lenge vi ikke får flere skader, og Cesc kommer seg tilbake på banen igjen, skal vi nok overleve dette.

 

Vi har en midtbane bestående av Cesc, Song og Diaby/Rosicky, og Arshavin, Chamakh, van Persie på topp. Men vi vet jo hvor fort det kan hope seg opp på sykestua, spesielt i Arsenal...

Link to comment
Share on other sites

Vi burde ha grei dekning de nærmeste 4 ukene, så trenger ikke være krise dette med Nasri, men utrolig synd for han som jo var i meget god form. Har egentlig tro på at dette blir den store gjennombruddsesongen for Nasri.

 

Men har egentlig noen gooners noe tro på at Arsenal ikke blir skadeplaget i år? jeg setter en 1000-lapp på at vi blir veldig skadeplaga i år også desverre.....

Spillestilen med mye ball i beina, teknisk ballbesittende fotball utført av lettbeinte, tekniske spillere uten den fysikken man ser hos mange Chelsea-spillere feks., er nok grunnen til alle skadene.

Link to comment
Share on other sites

Måtte jo selfølgelig skje! Han er nok ute i 5-6 uker, greit han skal antas å være tilbake om 4 uker, men han skal jo trene seg opp, og selføglegelig tar det litt lengre enn 4 uker før han er tilbake, typisk arsenalspiller som altid er ute en eller to ekstra uker, enn det som blir sagt!

Etter hva jeg har forstått er han tilbake i spill om 4 uker. Da regner jeg med at det er inkludert opptrening. Skaden måtte komme, og da var det synd at den kom på den som viser best form om dagen. Og typisk...

Link to comment
Share on other sites

Synd at Rosicky er på vei ut nå da..

 

hm?

 

Noe jeg har gått glipp av ?

 

Jeg er ganske sikker på at Rosicky skjønner selv at han har mye å bevise, og kommer til være hos oss 1-2 sesonger til. Vi så jo et prov på hvilken god spiller han er mot Liverpool, og kommer til enda mer viktigere for oss.(Etter at Nasri ble skada)

Link to comment
Share on other sites

hm?

 

Noe jeg har gått glipp av ?

 

Jeg er ganske sikker på at Rosicky skjønner selv at han har mye å bevise, og kommer til være hos oss 1-2 sesonger til. Vi så jo et prov på hvilken god spiller han er mot Liverpool, og kommer til enda mer viktigere for oss.(Etter at Nasri ble skada)

 

Har ikke Rosicky kontrakt til neste sommer da??

 

Så lenge Fab er tilbake i denne perioden på 1mnd, så skal vi sterke nok til å ta denne motsanden som vi har i vente i PL. Dette gir Theo og Wilshere en ypperlig mulighet, til å spille mer fotball. Dette kan gi oss flere muligheter utover høsten :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Alle rykter om at Rosicky er på vei ut er vel avkreftet for en stund siden. Tror ikke Wenger hadde gitt han ny kontrakt i vinter hvis han skulle selges i sommer.

 

Han har faktisk holdt seg så og si skadefri en stund nå...for første gang på et par år.

Får vi Rosicky i toppform er han gull verdt for oss.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...