Jump to content

Let's all laugh at Samir Nasri


Kim

Recommended Posts

Jeg lurer på hvor mange spillere som har sagt at de ikke en gang ønsker å dra tilbake til gamleklubben sin på slutten av sin karriere. Videre kysset Nasri klubblogoen da han scorte for noen kamper siden og er helt tydelig godt likt av andre i klubben. Ikke har han heller kone og barn som kan overbevise han om at han bør dra til et annet land. Det ser ut til at franskmannen blir her i noen år til. Arshavin derimot skal ifølge ryktene derimot ha en mer usikker framtid i klubben etter å ha sett kontraktstilbudet.

 

Tror du har helt rett. Nasri virker å like seg godt i klubben og i tillegg er han godt likt. Såvidt jeg vet er han kjæreste med den russiske tennisspilleren, Tatiana Golovin, så hun reiser vel akkurat like mye.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Golovin er faktisk fransk, selvfølgelig med russiske røtter. Og som du sier reiser hun sikkert en god del selv, og vil være på hjemmebane når wimbledon turneringen spilles, så london må jo være perfekt base for Golvovin. Men uansett avhengig av dame eller ikke tror jeg ikke Nasri stikker, virker som at han liker klubben, vi liker han, nå har han suksess i tillegg, og vinner kanskje noen titler i år og. Ingen grunn til å dra! Ikke ennå ihvertfall, Marseille drar han helt sikkert tilbake til engang i fremtiden, men la oss håpe det skjer når han er godt over 30 og har vunnet mange titler for oss;)

Link to comment
Share on other sites

Hehe, må innrømme at jeg lo av denne kommentaren på db:

 

Lasse Ron

Jaså, Rio og Fergie? Men å bruke øreringer(Ronaldo), og hårbøyler(Beckham) er liksom greit?

 

Makan til dobbeltmoral, og av alle ting det er mulig å henge seg opp i så velger de å se på klestilen til spillere.. Huff huff

Link to comment
Share on other sites

Meget fortjent Samir - og enda en strak høyre i fleisen på Domenech.....

 

Noe som er litt positivt er, at etter 3 magre år, er Arsenal tilbake på toppen i Frankrike! Kåret av meget pålitelige France Football (Ballon d'Or osv). Her er listen siden man startet å kåre spillere fra utenfor Ligue 1:

 

1996 Didier Deschamps (Juventus)

1997 Lilian Thuram (Parma)

1998 Zinedine Zidane (Juventus)

1999 Sylvain Wiltord (Bordeaux)

2000 Thierry Henry (Arsenal)

2001 Patrick Vieira (Arsenal)

2002 Zinedine Zidane (Real Madrid)

2003 Thierry Henry (Arsenal)

2004 Thierry Henry (Arsenal)

2005 Thierry Henry (Arsenal)

2006 Thierry Henry (Arsenal)

2007 Franck Ribéry (Marseille)

2008 Franck Ribéry (Bayern Munich)

2009 Yoann Gourcuff (Bordeaux)

2010 Samir Nasri (Arsenal)

 

Zidane who??? Wenger har forøvrig kun blitt kåret til årets manager i 2008. Ser man på denne listen er det ganske utrolig, hvor også Thuram er en spiller som kan takke Wenger for sin suksess. Pires ville også vært en sterk utfordrer til Zidane i 2002, hadde det ikke vært for skaden. Vive la France.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Noen som vet hva den "golf" feiringen til Nasri idag betydde? Viste han til en spesiell episode eller liknende, eller var det bare en random feiring?

 

Synes det så mer ut som baseball, men det er kanskje ikke det mest sansynlige...

Tipper det var noe internt, så ut som Sagna tok den med en gang.

Link to comment
Share on other sites

http://www.imscouting.com/global-news-arti...ir-Nasri/12811/

 

Det måtte jo skje, før eller siden. :wub: Er usikker på om det er noe hold i denne artikkelen, men uansett, jeg er dritt lei den skitne møkkaklubben!

 

Jeg har bare en ting å si om denne saken: Barca kan dra til helvete!

Nasri har jo først nå fått ut sitt fulle potensiale Arsenal og jeg ser ingen grunn til at han kommer til å dra.

Link to comment
Share on other sites

Hehe. De kan jo tro Nasri blir noe særlig billigere enn Fabregas med det spillet han har vist i år... Tror ikke akkurat Wenger lar Nasri gå på billigsalg om dagen...

Nå startet vel Wenger for en måneds tid siden samtaler med Nasri om en ny kontrakt også, tipper vi får se han skrive under på den i løpet av noen ukers tid...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Ossen går kontrakt forhandlingene med Wenger å Nasri hmm

Står noen steder at Nasri er veldig usikker på hvor han spiller vis Arsenal vinner Ligan.

For håpe Wenger har lært av Flamini og Hleb vi mista da vi endelig skulle ta stege opp som vinner av PL.

Det er rett og slett bare feiltolkning av hva Nasri virkelig har sagt;

 

Det han har sagt er noe som at han ikke kommer til å dra fra Arsenal uten å ha vunnet noe pokal. Det har media på vanlig vis klart å tolke som om at hvis Arsenal vinner pokaler i år, så drar han...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...