Jump to content

Let's all laugh at Samir Nasri


Kim

Recommended Posts

Begynner å bli litt utålmodig med disse Arsenal-spillerne nå... Først sier Fabregas at han håper å spille for Barca, så kommer Bendtner, Diaby osv... Nå leste jeg et sted (skysports tror jeg) at Nasri sier det aldri er sikkert om han spiller for Arsenal neste sesong.. Hva f*en er det med disse Arsenal-spillerne? Ser de på Arsenal som en klubb der de utvikler seg for så å spille for de andre "beste" klubbene i verden?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Begynner å bli litt utålmodig med disse Arsenal-spillerne nå... Først sier Fabregas at han håper å spille for Barca, så kommer Bendtner, Diaby osv... Nå leste jeg et sted (skysports tror jeg) at Nasri sier det aldri er sikkert om han spiller for Arsenal neste sesong.. Hva f*en er det med disse Arsenal-spillerne? Ser de på Arsenal som en klubb der de utvikler seg for så å spille for de andre "beste" klubbene i verden?

Som Simbad sier så er det media som har vridd på det Nasri har sagt. Han sa han aldri ville forlate Arsenal uten å ha vunnet noe. Det har blitt tolket dit hen at han flytter på seg når første trofe er i havn. Nasri skal jo fornye kontrakten til sommeren. Lønner seg jo å hinte litt om overgang slik at det kommer en god avtale på bordet

Link to comment
Share on other sites

Tja Nasri krever sikkert bra lønnsøkning for å skrive under ny kontrakt tenker jeg.

Wenger er jo ikke skjent for å forhaste seg med nye kontrakter, ofte bruker han for lang tid.

Tenker på Flamini var Wenger alt for sent ute, da en forbedra kontrakt kom på boret var det for sent.

Håper Wenger har lært noe av det med å ikke være forsent ute B)

Link to comment
Share on other sites

Tja Nasri krever sikkert bra lønnsøkning for å skrive under ny kontrakt tenker jeg.

Wenger er jo ikke skjent for å forhaste seg med nye kontrakter, ofte bruker han for lang tid.

Tenker på Flamini var Wenger alt for sent ute, da en forbedra kontrakt kom på boret var det for sent.

Håper Wenger har lært noe av det med å ikke være forsent ute B)

Med tanke på at Nasri har 16(?) mnd igjen av kontrakten, og Wenger ofte velger å vente med å forhandle kontrakter etter at sesongen er ferdig, tror jeg nok Nasri skriver under ny kontrakt til sommeren.

Link to comment
Share on other sites

Er også ganske sikker på at Nasri ikke er på vei ut dørene på Emirates på mange år!

Arsenal spillere må jo lære en dag at gresset ikke er grønnere på den andre siden. Store profiler som har forsvunnet fra Arsenal de seneste årene har til gode og opprettholde samme nivå når de kommer til sine nye klubber, så vi får håpe at dagens stjerner har lært av historien.

Link to comment
Share on other sites

Da var iallefall det ryktet ute av verden;

Nasri blir noen år til han :P

 

Venter på bekreftelse fra Arsenal.com før jeg tar av. Alt tullet om at han vil bort trur jeg uansett ikke noe på. Virker som vi har en gjeng med ganske lojale nøkkelspillere for øyeblikket, trur mange blir værende lenge.

Link to comment
Share on other sites

Det er noen vanvittige lønninger disse gutta tjener.

Så får alle som har en lang framtid foran seg. Kom igjen - begynn å trene.

Er det ikke slik at Cesc er vår best betalte med £80000 i uka?

Stemmer det at Nasri får en mill vil hvertfall han ta over den rollen, og det viser at vi begynner sakte men sikkert å henge oss på galskapen vi også.. Det er selvfølgelig helt forståelig, skal vi holde på spillerne våre må vi klare å matche de største lagene på lønninger. Enda ganske mye opp til 2,2 mill i uka lønningene i Shitty tho, men takk for det..

Link to comment
Share on other sites

Er det ikke slik at Cesc er vår best betalte med £80000 i uka?

Stemmer det at Nasri får en mill vil hvertfall han ta over den rollen, og det viser at vi begynner sakte men sikkert å henge oss på galskapen vi også.. Det er selvfølgelig helt forståelig, skal vi holde på spillerne våre må vi klare å matche de største lagene på lønninger. Enda ganske mye opp til 2,2 mill i uka lønningene i Shitty tho, men takk for det..

 

Cesc ligger visstnok på £100-115,000 i uka..

Link to comment
Share on other sites

REPORTS THE SUN

 

Stoppet å lese på linken din der.

Så lenge han ikke går ut og avkrefter det...

The sun er selvfølgelig the sun... Men vi får uansett bare vente på bekreftelse fra Arsenal.com for å være helt sikre. Likevel klarer jeg ikke å se hvorfor de skulle komme ut med en kontraktsforlengelse om det var hundre prosent usant...

Link to comment
Share on other sites

Jeg har vært bekymret i lang tid over at Nasri ikke har signert nye kontrakt enda. I følge denne artikkelen så er det feil at han har signert, men agenten bekrefter at samtalene er i gang. Det er positivt det også, men jubelen venter jeg med til det står på arsenal.com at han blir, og helst at han blir lenge :)

Link to comment
Share on other sites

Herlig artikkel om Nasri! Forøvrig syntes jeg forresten Nasri er god at han blir "wasted" ute på kantene. Hadde vært herlig å se han i en hengende spiss lignende rolle. Tror med den teknikken, pasningsfoten, skuddfoten og den farten han har at han ville vært fantastisk der. Syntes han blir for isolert ute på kanten og at han dermed blir litt for lite direkte der ute.

 

Men selvfølgelig er han fortsatt meget god på kanten også :)

Link to comment
Share on other sites

Syns Nasri gjør det dårlig for tiden i forhold til tidligere i sesongen, blir for mye dribling og for lite pasninger, men blir uten tvil en nøkkelspiller i morgen

 

Skal vi vinne serien og slå Moan u på lørdag trenger vi Nasri tilbake i storslag.. Er enig med at formen har dyppet litt i det siste, skal han og vi vinne noe må han opp en del på formen mot slutten her..

Link to comment
Share on other sites

Skal vi vinne serien og slå Moan u på lørdag trenger vi Nasri tilbake i storslag.. Er enig med at formen har dyppet litt i det siste, skal han og vi vinne noe må han opp en del på formen mot slutten her..

 

Få han inn i en mer sentral rolle så skal jeg love deg Nasri viser form :)

Link to comment
Share on other sites

;)-->

QUOTE(Stefan B @ Mar 11 2011, 04:51 PM) 219879[/snapback]

Få han inn i en mer sentral rolle så skal jeg love deg Nasri viser form :)

 

Enig. Overrasket og skuffet over at ikke Nasri spilte sentralt mot S`land.. Forstod lite av det valget. Nasri inn i midten mot United takk ! B)

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Mar 11 2011, 04:51 PM) 219879[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Få han inn i en mer sentral rolle så skal jeg love deg Nasri viser form ;)

Enig. Overrasket og skuffet over at ikke Nasri spilte sentralt mot S`land.. Forstod lite av det valget. Nasri inn i midten mot United takk ! B)

 

Hvis det betyr Bendtner på kant er jeg skeptisk.. Kunne tenke meg å se Ramsey i Cesc rollen mot Moan u

Link to comment
Share on other sites

Hvis det betyr Bendtner på kant er jeg skeptisk.. Kunne tenke meg å se Ramsey i Cesc rollen mot Moan u

Enig, mener Ramsey bør inn på laget, hvertfall som innbytter snart, Rambo er tøff nok til å klare å jobbe seg inn igjen selv når formen er dårlig.

Link to comment
Share on other sites

Ramsey er en spiller jeg virkelig gleder meg til er tilbake. Hvis jeg kunne valgt laget ville han nok ha startet i Cesc rollen eller ute på kanten med Nasri i midten. Bendtner på kanten mot United tror jeg går til helvete hvis ryktene stemmer.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...