Jump to content

Let's all laugh at Samir Nasri


Kim

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Hvem skal erstatte Nasri da ? Nasri har vert god og prestert meget bra hele sesongen. Og hvor leser du dette?

Goal, The Sun, Daily Mail + ?

Å kvitte seg med en spiller som faktisk gir det meste av seg selv og som har vert en av de beste midtbanespillerne i sesongen (les.årets lag) blir en tap situasjon. Og om han ønsker seg lønn på samme nivå er da vel lov å mene? Han sier ikke at han skal ha samme lønn, men han ønsker seg.

Om han får det eller ikke er opp til Wenger.

 

Ikke for å kveluere for mye her men Nasri var gigantisk i 3 mnd og i resten av sesongen og da spesielt i innspurten har han vært helt ordinær!

Link to comment
Share on other sites

Ikke for å kveluere for mye her men Nasri var gigantisk i 3 mnd og i resten av sesongen og da spesielt i innspurten har han vært helt ordinær!

 

joda, det er riktig, men kollapsen i vår er jo kollektiv. Derfor kan vi ikke legge for mye vekt på det med tanke på fremtiden. Nasri er vel en av få spillere som er bankers med videre

Link to comment
Share on other sites

Ikke for å kveluere for mye her men Nasri var gigantisk i 3 mnd og i resten av sesongen og da spesielt i innspurten har han vært helt ordinær!

Nasri berget starten på sesongen for oss. Å forvente at han skulle dra lasset sesongen igjennom er i overkant optimistisk. Det er vel 25 spillere registrert for PL. Nasri og RvP har gjort jobben sin. Hva med de 23 andre?

Link to comment
Share on other sites

joda, det er riktig, men kollapsen i vår er jo kollektiv. Derfor kan vi ikke legge for mye vekt på det med tanke på fremtiden. Nasri er vel en av få spillere som er bankers med videre

 

HVem må ta ansvar når det er kollektivt? Jeg forventer ikke at Nasri skal dra lsset gjennom en hel sesong, hadde han greid hadde vi vært høyere oppe enn 3 plass. Nasri er også en jeg vil ha med videre!

Link to comment
Share on other sites

Nasri berget starten på sesongen for oss. Å forvente at han skulle dra lasset sesongen igjennom er i overkant optimistisk. Det er vel 25 spillere registrert for PL. Nasri og RvP har gjort jobben sin. Hva med de 23 andre?

 

Vi er vel enig om at vi har en god del spillere som leverer for dårlig, Nasri er en av de som MÅ beholdes og som bare kommer til å bli bedre..

 

Hvis Wenger skal være her neste sesong så må han nok være nådeløs denne sommeren, og i tilegg til det handle kvalitet.. vi har mange talenter som kan gjøre troppen bred uten av vi svekkes av en overhaul!

Men spillere som Almunia, squillaci, clichy, Eboue, Denilson, rosicky, Bendtner, Chamack (Vela kansje) er per dags dato ingen utfordrere til første 11 og det tror jeg er et problem.. Itilegg er de spillere med høy lønn

 

Kvitte seg med disse handle inn 4-5 utespiller som er bedre enn de solgte og gjerne at noen allerede har spilt i PL og kalla Mannone tilbake fra lån og få Bartley, Kansje Cocqulin( som understudy til Sagna) , Lansbury, JET, Pedro Botelho om han er god nok? Ryo ville jeg gitt frem til desember i Feyenoord for å komme til oss i januar

Link to comment
Share on other sites

HVem må ta ansvar når det er kollektivt? Jeg forventer ikke at Nasri skal dra lsset gjennom en hel sesong, hadde han greid hadde vi vært høyere oppe enn 3 plass. Nasri er også en jeg vil ha med videre!

 

det er naturligvis Wengers hovedansvar når laget kollapser kollektivt. Men naturligvis er det også skuffende at de største profilene, som Cesc, Arshavin og Nasri, ikke i større grad klarer å kompensere og løfte laget i motgang. Skader kan nok forklare NOE, men LANGT FRA alt. Det Arsenal trenger er spillere som kan løfte laget i motgang. Da vil man få glede av spisskompetansen til "kunsterne" i laget; Nasri inkludert, også når det butter i mot.

Link to comment
Share on other sites

Vi er vel enig om at vi har en god del spillere som leverer for dårlig, Nasri er en av de som MÅ beholdes og som bare kommer til å bli bedre..

 

Hvis Wenger skal være her neste sesong så må han nok være nådeløs denne sommeren, og i tilegg til det handle kvalitet.. vi har mange talenter som kan gjøre troppen bred uten av vi svekkes av en overhaul!

Men spillere som Almunia, squillaci, clichy, Eboue, Denilson, rosicky, Bendtner, Chamack (Vela kansje) er per dags dato ingen utfordrere til første 11 og det tror jeg er et problem.. Itilegg er de spillere med høy lønn

 

Kvitte seg med disse handle inn 4-5 utespiller som er bedre enn de solgte og gjerne at noen allerede har spilt i PL og kalla Mannone tilbake fra lån og få Bartley, Kansje Cocqulin( som understudy til Sagna) , Lansbury, JET, Pedro Botelho om han er god nok? Ryo ville jeg gitt frem til desember i Feyenoord for å komme til oss i januar

Clichy ikke utfordrer til første 11?

Man trenger squadspillere som o`Shea, Evans etc i United. Ingen lag i verden har 25 spillere som er jevngode. Alle spillerene du nevner kan komme inn å gjøre en god jobb for laget og Arsenal er helt avhening av disse spillerene. Å sparke de ut for å hente annen backup som ikke kjenner systemet blir bare tull. En eller to kan erstattes, så mange som du nevner er i bestefall like galematias som det City nå har gjort i 3 år. Man kan jo se hvilken suksess det har vært: Ingen klubbfølelse, ingen samhandling, fullstendig konflikt mellom spillere og managerteam, enkeltspillere som får gjøre som de vil etc...

Nei, stallen til Arsenal er spiller for spiller bedre enn både stallen til Chelsea og United. Vi må få inn en midtstopper og en spiss som gir oss stang inn i stedet for stang ut. Resten kan få lov til å være i klubben. Litt mer tro på egne ferdigheter samt at vi må luke bort tåpelige tabber så er vi der.

Link to comment
Share on other sites

En eller to kan erstattes, så mange som du nevner er i bestefall like galematias som det City nå har gjort i 3 år. Man kan jo se hvilken suksess det har vært: Ingen klubbfølelse, ingen samhandling, fullstendig konflikt mellom spillere og managerteam, enkeltspillere som får gjøre som de vil etc...

Nei, stallen til Arsenal er spiller for spiller bedre enn både stallen til Chelsea og United. Vi må få inn en midtstopper og en spiss som gir oss stang inn i stedet for stang ut. Resten kan få lov til å være i klubben. Litt mer tro på egne ferdigheter samt at vi må luke bort tåpelige tabber så er vi der.

 

Ja, noen dramatisk opprydning i spillerstallen bør det ikke være snakk om. Man trenger en ny midtstopper og en ny spiss som du er inne på, og kanskje et par spillere kan gå (Denilson og Rosicky? i så fall bør man også kjøpe en ny midtbanespiller), men det er viktig å beholde en stor tropp, særlig i en klubb som er så skadeutsatt. Og forutsatt at de man får inn er de rette spillertypene, som kan løfte laget i motgang er mye gjort. For som stresset tidligere, problemet er ikke talentet hos enkeltspillere, det er mer enn bra nok, det er struktur, taktikk og mentaliteten man først og fremst må gjøre noe med.

Link to comment
Share on other sites

Ryktene tyder på Arsenal blir tvinget til å selge Nasri sommer siden de ikke klarer å komme til enighet om ny kontrakt. Etter det som står i noen aviser i dag så har Arsenal lagt fra en ny kontrakt der Nasri skal få det de ville gi Flamini da han stakk til Milan. Trodde Arsenal hade lært men tydelivis vil de holde løningene nede i klubben og ikke vil betale de beste spilleren sine godt nok. Nei Arsenal kan ikke være med å kjempe om en ligatittel når Man UTd, Chelsea og City har lønninger som Arsenal ikke er vilig til å matche :P

Tror faktisk Liverpool og Tottenham har noen spillere også som har høyere lønninger en den som er best betalt i Arsena. Greit Arsenal driver klubben på en sunn måte når vi ser på penger, men noen ganger må du bare betale for å være med i toppen for å vinne noe. Vis det stemmer med Nasri er det triste greier og en godt bevis på at Arsenal ikke klarer og er villig til å bli det laget som vil ta stege opp på toppen av PL i gjen.

Link to comment
Share on other sites

Urovekkende, et salg av Nasri er det siste man trenger foran neste sesong.

 

Får virkelig håpe at dette er nok en "story" i media, som kun er oppspinn.

 

Vi er snart inne i en sommer, som kan bety mye for klubben i mange år.

Hvilke grep skal klubben ta? Hvilken vei velger man videre?

Signaler om at klubben kan miste både Nasri og Fabregas, må tas på alvor. Klubben må gjøre tiltak, for å utnytte den posisjonen de har. Ikke kun miste den med "stahet" og lite "tiltak", for å komme seg ut av den sirkelen man er inne i.

 

Det er ikke sikkert dette vil være like attraktivt for spillere i fremtiden.....

Link to comment
Share on other sites

Wenger sa han var villig til å gjøre hva som helst for å beholde Nasri. Kan ikke tenke meg kravet fra Nasri er hinsides så "do what u gotta do Wenger!"

Jeg tror nasri blir hvis fabregas drar, og jeg tror fabregas drar.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Er det noe hold i dette, og selger de nå, så viser det vel egentlig at Arsenal og Wenger ikke har lært en dritt.

Da er det bare å belage seg på 6 nye sesonger uten pokaler. Vi er blitt et "nesten" lag, hit men ikke lenger liksom. Vi er vel på mange måter blitt en evig toer.

 

Når vi endelig kommer oss til en finale, så klarer vi ikke en gang å motivere til 100% innsats. Selv om det bare var snakk om en "ubetydelig" ligacup.

Men akkurat nå er så er en hvilken som helst pokal viktig, om ikke annet for å få inn den vinner feelingen i gjengen.

Link to comment
Share on other sites

Er det noe hold i dette, og selger de nå, så viser det vel egentlig at Arsenal og Wenger ikke har lært en dritt.

Da er det bare å belage seg på 6 nye sesonger uten pokaler. Vi er blitt et "nesten" lag, hit men ikke lenger liksom. Vi er vel på mange måter blitt en evig toer.

 

Når vi endelig kommer oss til en finale, så klarer vi ikke en gang å motivere til 100% innsats. Selv om det bare var snakk om en "ubetydelig" ligacup.

Men akkurat nå er så er en hvilken som helst pokal viktig, om ikke annet for å få inn den vinner feelingen i gjengen.

 

Så lenge Nasri ikke er villig til å signere ny kontrakt, så må jo Arsenal selge han.......

Link to comment
Share on other sites

Velger å stole på det skribenten på "The Goon Blog" har skrevet.

 

It seems that we may have Cesc Fabregas and Samir Nasri back for the final home game of the season against Aston Villa on Sunday – those talking as it if might be the last time we see them in the red and white are being very over-dramatic and whilst Cesc may be off (I am confident he will stay), Samir Nasri has provisionally agreed a five year deal that just has to be signed. It is due to happen before he jets off on holiday.

 

Det er også dette agenten hans har sagt og en muntlig avtale er like bindende som en skriftlig avtale så jeg regner med at Nasri forblir i Arsenal og er vår nummer 8 kommende sesong også.

Link to comment
Share on other sites

Vil ikke tro det er noe hold i dette, et Bayern med den midtbanen de alt har vil nok ikke trenge forbedre den først og fremst. Uansett vil jeg si du tar feil, å selge Nasri i sommer vil være det eneste rette om han nekter å skrive under å ny kontrakt.

Link to comment
Share on other sites

:P-->

QUOTE(Stefan B @ May 15 2011, 12:41 PM) 224236[/snapback]

en muntlig avtale er like bindende som en skriftlig avtale så jeg regner med at Nasri forblir i Arsenal og er vår nummer 8 kommende sesong også.

 

En muntlig avtale er ikke verdt papiret den er skrevet på :)

Link to comment
Share on other sites

Skjønner både Fabregas og Nasri veldig godt. Skulle det vise seg at begge drar, er dette ene og alene Wenger sin skyld. Drar de to vil jeg ha Wenger ut, uansett hva. At han ikke har giddet å bruke penger på å forsterke stallen, så vi hvertfall hadde dratt i land et trofe i år eller mer er for meg helt ubegripelig. Hadde jeg vært Fabregas eller Nasri, og spilt sammen med en ving kalt Bendtner i Arsenal, en "fotballspiller" kalt Denilson og en "pensjonist" kalt Almunia hadde jeg dratt til en annen klubb uten tvil, der målene er langt høyere . Det tror jeg alle her hadde gjort!

Link to comment
Share on other sites

Så lenge Nasri ikke er villig til å signere ny kontrakt, så må jo Arsenal selge han.......

 

Kommer litt på hva Arsenal er villig til å tilby. Om Arsenal tror de kan beholde stjernespiller for peanøtter i dagens fotball, da er de litt i overkant naive. Og da vil vi for alltid bli en farmerklubb for de kapitalsterke klubbene. Men når det er sagt, kommer Nasri med et urimelig lønnskrav så er det en annen sak.

 

Men vi kommer ingen vei om vi hvert eneste år skal selge unna våre beste spillere, for så å erstatte de med unge lovende.

 

Så vi står kanskje ved et veiskille, da klubben må stikke fingeren i jorda og finne ut hvor vi skal legge ambisjonene og ta konsekvensene av det.

Link to comment
Share on other sites

Vi trenger kanskje nye spillere samtidig som noen blir solgt, men å sikre kontrakten til Nasri vil være vår viktigste signering i sommer.

Kanskje lønnskravet er litt høyt...hvem vet, men sånn er det jo dagens fotballverden. Spillere og agenter sammenlikner lønningene og vurderer også utifra prestasjoner. Derfor stiger kravene hvert år.

Men dette går jo begge veier. Høy lønn, ja da kan klubben også kreve enda mer av spilleren.

 

Nasri har hatt en veldig god sesong det er vel ikke utenkelig at han ønsker opp mot lønnsnivået til Fabregas, Van Persie og Arshavin (som jeg tipper tjener mest på laget). Man må bare punge ut for å beholde de beste spillerne.

 

Jeg har stor tro på at de blir enige kort tid etter sesongslutt og noe annet vil faktisk overraske meg ganske stort. For meg virker det som Nasri trives bra i Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...