Jump to content

Let's all laugh at Samir Nasri


Kim

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Tja, Bendtner er den einaste me har som er i stand til å trekkje innover på bana, og faktisk setje ballen i mål. Ein ikkje ueffen eigenskap, og eg nyt det like mykje kvar gong han lukkast.

Helt enig, i tillegg må vi huske på at Nasri ble fullstendig nøytralisert av både Evra og Rafael i ligakampen på OT i desember, så det kan bli utslagsgivende for resultatet at vi får litt andre kvaliteter mot Evra i denne kampen.

Link to comment
Share on other sites

Helt enig, i tillegg må vi huske på at Nasri ble fullstendig nøytralisert av både Evra og Rafael i ligakampen på OT i desember, så det kan bli utslagsgivende for resultatet at vi får litt andre kvaliteter mot Evra i denne kampen.

 

 

slik jeg ser det så er det største problemet vårt når det gjelder Evra at vi ikke har noen som kan utfordre han på fart og teknikk.

Hadde vi kunnet stille med en spiller av samme kaliber som Nani på kanten mot Evra så skulle han fått nok og tenke på,men desverre så kan jeg ikke se at vi har noen i stallen vår nå som kan utfordre han.

Vist Bendtner skal være denne spilleren så må vi få noen saftige innlegg fra siden slik at Bendtner kan knuse Evra i luften,,men det skjer desverre ikke så ofte med dagens Arsenal lag ;)

Link to comment
Share on other sites

Helt enig, i tillegg må vi huske på at Nasri ble fullstendig nøytralisert av både Evra og Rafael i ligakampen på OT i desember, så det kan bli utslagsgivende for resultatet at vi får litt andre kvaliteter mot Evra i denne kampen.

 

Samtidig scora han begge måla sist vi slo united (??)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Merkelig valg syns jeg, for syns ikke Nasri fremstår som noen leder på banen, hvem er vanligvis kaptein for Frankrike?

 

Helt enig med deg. Kjempe flott at han fikk være kaptein i denne kampen, men blir overrasket hvis han får være det i flere kamper! Det var flere andre kandidater jeg trodde ville få kapteinsbindet før Nasri iallefall.

Er vel Evra som vanligvis er kaptein på det franske landslaget!

Link to comment
Share on other sites

Helt enig med deg. Kjempe flott at han fikk være kaptein i denne kampen, men blir overrasket hvis han får være det i flere kamper! Det var flere andre kandidater jeg trodde ville få kapteinsbindet før Nasri iallefall.

Er vel Evra som vanligvis er kaptein på det franske landslaget!

 

Nå fikk jeg bare sett rundt 30 minutter av kampen i går, men Evra var hvertfall utrolig dårlig den kampen. Samtidig er han heller ikke kaptein for Frankrike etter hva som skjedde under VM.

 

Forøvrig når det gjelder Nasri og målscoringer så har det helt klart dabbet av for han etter jul. Mye grunnet at han spiller på kantene og ikke i midten som tidligere i sesongen..

Link to comment
Share on other sites

:P-->

QUOTE(Stefan B @ Mar 26 2011, 02:15 PM) 220985[/snapback]

Nå fikk jeg bare sett rundt 30 minutter av kampen i går, men Evra var hvertfall utrolig dårlig den kampen. Samtidig er han heller ikke kaptein for Frankrike etter hva som skjedde under VM.

Det samme tenkte jeg, visste ikke at Evra var tilbake fra suspensjon en gang. Ville faktisk tro Nasri var en av de siste som kunne bli valgt til kaptein i det laget, men positivt at han får erfaring som leder. Arshavin, Nasri, Ramsey og Rosicky, greit å ha noen landslagskapteiner!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Neei, Wenger har virket veldig optimistisk når det gjelder å fornye Nasri si kontrakt. Han har jo også gått ut å sagt at de allerede har pratet med både Samir og hans agent.

 

Wenger var tilsynelatende sikker og optimistisk på at Flamini skulle signere ny kontrakt, men vi vet jo alle hvordan det gikk. Det samme skjedde jo med Gallas forrige sommer også forøvrig. Jeg tror ikke Nasri kommer til å gjøre som de to førstnevnte, men slik fotballspillerene er om dagen så ville ingenting overrasket meg.

Link to comment
Share on other sites

Leser at Nasri ikke er tilfreds med £90,000 i uka, og ønsker seg lønn på samme nivå som Fabregas. Hvis dette faktisk er tilfelle, så kan han bare stikke for min del. Denne sesongen var han strålende i høst, og langt under pari etter nyttår - det er da overhodet ingenting som taler for at han fortjener Fabregas' lønn. Ikke er Nasri uerstattelig heller - få gjerne inn en spiller som presterer en hel sesong.

Link to comment
Share on other sites

Leser at Nasri ikke er tilfreds med £90,000 i uka, og ønsker seg lønn på samme nivå som Fabregas. Hvis dette faktisk er tilfelle, så kan han bare stikke for min del. Denne sesongen var han strålende i høst, og langt under pari etter nyttår - det er da overhodet ingenting som taler for at han fortjener Fabregas' lønn. Ikke er Nasri uerstattelig heller - få gjerne inn en spiller som presterer en hel sesong.

 

Hvem skal erstatte Nasri da ? Nasri har vert god og prestert meget bra hele sesongen. Og hvor leser du dette?

Goal, The Sun, Daily Mail + ?

Å kvitte seg med en spiller som faktisk gir det meste av seg selv og som har vert en av de beste midtbanespillerne i sesongen (les.årets lag) blir en tap situasjon. Og om han ønsker seg lønn på samme nivå er da vel lov å mene? Han sier ikke at han skal ha samme lønn, men han ønsker seg.

Om han får det eller ikke er opp til Wenger.

Link to comment
Share on other sites

Hvem skal erstatte Nasri da ? Nasri har vert god og prestert meget bra hele sesongen. Og hvor leser du dette?

Goal, The Sun, Daily Mail + ?

Å kvitte seg med en spiller som faktisk gir det meste av seg selv og som har vert en av de beste midtbanespillerne i sesongen (les.årets lag) blir en tap situasjon. Og om han ønsker seg lønn på samme nivå er da vel lov å mene? Han sier ikke at han skal ha samme lønn, men han ønsker seg.

Om han får det eller ikke er opp til Wenger.

 

Enig, Nasri må ikke selges! Jeg mener hverken han eller Cesc skal selges til sommeren, disse to er meget viktig. Men jeg har faktisk mine tvil til at Nasri signerer kontrakt dessverre, ikke pga av lønnen, men jeg skjønner ikke hvorfor de har drøyd det så lenge.

Link to comment
Share on other sites

Enig, Nasri må ikke selges! Jeg mener hverken han eller Cesc skal selges til sommeren, disse to er meget viktig. Men jeg har faktisk mine tvil til at Nasri signerer kontrakt dessverre, ikke pga av lønnen, men jeg skjønner ikke hvorfor de har drøyd det så lenge.

 

Slik Fabregas fremstår så kan han gjerne selges for min del. Han beveger seg som om han har sirup under skoa for tida. Særdeles treig fremdrift.

Se på forskjellen på bakroms-passninger idag når RvP begynte å legge dem... Dæven...

Link to comment
Share on other sites

Slik Fabregas fremstår så kan han gjerne selges for min del. Han beveger seg som om han har sirup under skoa for tida. Særdeles treig fremdrift.

Se på forskjellen på bakroms-passninger idag når RvP begynte å legge dem... Dæven...

 

Fabregas har vært en av våre bedre spillere de to siste kampene(så ikke kampen mot Spurs, men etter hva jeg har hørt). Så må du tenke på at van Persie hadde mulighetene til og slå de også, var utrolig mye rom og gode løp fra blant annet Nasri når van Persie spilte i Cesc-rollen. Jeg tørr faktisk ikke tenke tanken på et Arsenal uten Cesc neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nasri forpliktet til Gunners

Samir Nasri's agent har avvist spekulasjoner om en mulig overgang for midtbaneeleganten, til italiensk fotball og bekrefter itillegg at forhandlingene om en ny kontrakt med Arsenal er i gang.

 

 

samir_nasri_1779348b.jpg

 

 

Nasri sin agent , Alain Migliaccio, insistere nå på at Arsenal fansen ikke har noe å bekymre seg for. Han fortalte calciomercato.it:

 

"The interest from Juventus and Inter Milan? There is nothing with them.

 

"There is no break with Arsenal, in fact, we start over negotiations for the extension of the contract which currently expires in 2012."

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...