Jump to content

Let's all laugh at Samir Nasri


Kim

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Skjønner godt at Nasri er avventende med å skrive ny kontrakt. Klart han vil se hvilke grep Wenger tar før neste sesong før han bestemmer seg. Er rimelig sikker på at Nasri setter navnetrekket på en ny kontrakt, men det betinger at Wenger gjør jobben sin i sommer og henter inn litt "tyngde" i stallen.

 

Jeg er av den oppfatning at vi trenger en ny "Bergkamp-signering". En kjøp som viser både supportere, spillere og andre at "her skal det satses! Vi har da for pokker ambisjoner"!

Link to comment
Share on other sites

Skjønner godt at Nasri er avventende med å skrive ny kontrakt. Klart han vil se hvilke grep Wenger tar før neste sesong før han bestemmer seg. Er rimelig sikker på at Nasri setter navnetrekket på en ny kontrakt, men det betinger at Wenger gjør jobben sin i sommer og henter inn litt "tyngde" i stallen.

 

Jeg er av den oppfatning at vi trenger en ny "Bergkamp-signering". En kjøp som viser både supportere, spillere og andre at "her skal det satses! Vi har da for pokker ambisjoner"!

 

Amen!

 

Nasri har ambisjoner som alle andre, vitner om fornuft med å være skeptisk til det prosjektet Wenger driver med nå.

Link to comment
Share on other sites

Om det så er tilfelle at Nasri forsvinner, så håper jeg da virkelig at Wenger har vett nok til å ikke selge til en av våre argeste konkurrenter i PL.. da begynner jeg virkelig å sette spm ved han.

 

Men håper og tror at Nasri skriver ny kontrakt snart ;)

Link to comment
Share on other sites

Tror dette er spekulasjoner på høyeste plan. Så lenge han ikke har skrevet under, så vil spekulasjonene vare. Tror dog at Highbury Hero er inne på noe. Skjønner godt hvis han vil avvente videre grep fra Wenger. Til syvende og sist er det en grense hvor lenge de vil kjempe om fjerdeplasser o.l.

 

Håper at vi beholder våre beste spillere, samt at vi ikke skal fore våre konkurrenter medspillere som Nasri.

Link to comment
Share on other sites

Skjønner godt at Nasri er avventende med å skrive ny kontrakt. Klart han vil se hvilke grep Wenger tar før neste sesong før han bestemmer seg. Er rimelig sikker på at Nasri setter navnetrekket på en ny kontrakt, men det betinger at Wenger gjør jobben sin i sommer og henter inn litt "tyngde" i stallen.

 

Jeg er av den oppfatning at vi trenger en ny "Bergkamp-signering". En kjøp som viser både supportere, spillere og andre at "her skal det satses! Vi har da for pokker ambisjoner"!

 

Henter Wenger Samba... Benzsema, Hazard kansje Gevinho som ahr sanrt en kortakt som går ut med Lille.

 

.Falcao er også en spiller Wenger vil prøve seg på å hente vi Benzema blir vanskelig å hente.

 

Vis Benzema blir hente som er en veldig go venn av Nasri, vil nok sikker Nasri blitt et åt til.

 

Vis Wenger henter de jeg har nevnt og alle er Arsenal og wenger inntriserrt i å hente :P

Link to comment
Share on other sites

Wenger om situasjonen rundt Nasri

 

"Regarding Nasri, one thing is absolutely sure, that we will not sell him to Manchester United. We have a financial disagreement with the player, and I will work on it during the summer, to ensure he will extend his contract."

 

http://www.ashburtongrove.co.uk/2011/05/we...nGrove.co.uk%29

Link to comment
Share on other sites

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/...ay-wrangle.html

 

Daily mail tror Nasri vil ha 110k £ i uka. Isåfall er det bare å selge med en gang. Mannen har vist talent tidligere og har hatt en bra sesong, men han er ikke akkurat hjertet i laget. Skal han bli klubbens best betalte? Kanskje jeg undervurderer Nasri, han har jo potensiale til å bli en virkelig verdensklassespiller, men tror ikke det skal være noe problem å skaffe en erstatter pdd.

 

Mye viktigere at vi beholder Cesc, som faktisk er helt unik, mener jeg.

Link to comment
Share on other sites

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/...ay-wrangle.html

 

Daily mail tror Nasri vil ha 110k £ i uka. Isåfall er det bare å selge med en gang. Mannen har vist talent tidligere og har hatt en bra sesong, men han er ikke akkurat hjertet i laget. Skal han bli klubbens best betalte? Kanskje jeg undervurderer Nasri, han har jo potensiale til å bli en virkelig verdensklassespiller, men tror ikke det skal være noe problem å skaffe en erstatter pdd.

 

Mye viktigere at vi beholder Cesc, som faktisk er helt unik, mener jeg.

 

Godt Wenger værfall ikke selger han til Man Utd ;)

 

Nasri vil ha samme lønn som Cesc for å bli i Arsenal, ellers så vil han vekk fra klubben.

 

http://www.dagbladet.no/2011/06/01/sport/f...senal/16750508/

Link to comment
Share on other sites

Krever like mye lønn som Fabregas? Du er ikke i nærheten av hva Fabregas er, Nasri! Slutt å kyss emblemet på drakta. Reis til helvete vekk hvis du ikke har en større lidenskap for klubben enn hva du viser i dette øyeblikk.

 

Er så dritt lei disse spillerne som krever mer lønn! Hvor skal du gå, Nasri? Barca vil ikke ha deg, Utd selges du ikke til. Alternativet er Italia eller Tyskland. Lykke til, du driter deg ut om du forsvinner.

Link to comment
Share on other sites

Hva f**n? Mister respekten for Nasri nå. Hvordan i helvette skal han klare å kreve like mye i lønn som Fabregas?

Fabregas er kapteinen, verdens beste midtbanespiller i form, spilt på høyt nivå i flere sesonger for oss osv. mens Nasri bare har gjort det bra i en sesong (halv sesong egentlig).

 

Hvis det skulle stemme vil jeg helst se Nasri ut dørene og at Fabregas blir. Nasri er erstattelig mens Fabregas kan diskuteres.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har alltid ment at hvis vi må selge en av de bør det være Nasri. Cesc er rett og slett en mye bedre spiller, men håper selvfølgelig Nasri blir. Men som jeg har sagt tidligere i denne tråden, har en dårlig følelse..

Link to comment
Share on other sites

Tilby han £100,000 i uka og la oss heller kvitte oss med de 10-15 reservespillerene som aldri vil lykkes i Arsenal uansett.

 

Vi er den toppklubben i Europa som gir lavest lønninger, men allikevel gir vi mye til "squadplayers" og de unge spillerene våre. Når spillere tar et steg opp og bærer laget som Nasri gjorde i store deler av sesongen (og klubben er så dumme at de faktisk ikke forhandler om kontrakt tidligere) så kan man ikke regne med annet enn at spilleren forventer en temmelig høy paycheck.

 

Laget er bedre med Nasri og han har vært en meget god spiller for oss siden ankomsten sommeren 2008 og økonomisk sett er det heller ingen krise at Nasri får et lønnshopp. I Manchester Shitty, Real Madrid o.l. ville mest sannsynligvis Nasri ha ligget på mellom £100-200,000 uansett.

 

Men, uansett om han blir eller ikke har respekten falt en del for Nasri som alltid har virket som en meget reflektert og intelligent person. Selvfølgelig kan dette bare være storm i et vannglass, men det er ikke uten grunn at han ikke har signert ny kontrakt ennå.

Link to comment
Share on other sites

Enig med StefanB. Nasri er en såpass god spiller at det i dagens marked kan forsvares å gi han £100.000 i uka. Hvor mye koster det å erstatte en spiller som Nasri? Her har vi ikke råd til å gå på en til Flamini/Cole blemme. Skal vi komme noen vei så må vi beholde de beste spillerne. Blir mektig forbannet hvis styret sitter å teller knapper i kontraktsforhandlingene.

Link to comment
Share on other sites

Nasri var en av mine favorittspillere, jeg kjøpte meg drakt ifjor.. En ting er sikkert, den drakten kommer ALDRI til å bli brukt igjen. Jeg har mistet nesten all respekt for Nasri, hvis uttalelsene stemmer selvfølgelig. Nasri har gjort tidenes tabbe nå, han kommer til og få høre det de første hjemmekampene hvis han blir. Du har noe å lære av vår kaptein, Nasri!

Link to comment
Share on other sites

:)-->

QUOTE(Stefan B @ Jun 5 2011, 05:14 PM) 226252[/snapback]

You're damned right! Han har altfor høye tanker om seg selv etter å ha storspilt kun en halv sesong. Forferdelig synd om han går, for han er en stor stjerne in the making. Men jeg tror (og kanskje håper) at utviklingen hans stagnerer dersom han forlater Arsenal. Det bør han forstå selv. Det er ikke gitt at han vil bli like sentral, eller garantert spilletid i de klubbene som er interessert i ham. Tenk deg grundig om før du kommer med flere uttalelser nå Samir.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...