Jump to content

Let's all laugh at Samir Nasri


Kim

Recommended Posts

Folk er bekytmret. Pool kjøper stort, United bruker penger, vår beste vil til united. Chelsea og City er syykt rike. Det må jo være lov til å være en smule negativ?

 

Det er stor forskjell på litt pessimisme, og de dommedagsprofetiene som forekommer her inne. Vi har bare kommet til 11.06. ennå.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Fint at Nasri legger press på klubbledelsen. Det må jo være en liten "eye opener" for ledelsen at spillerne krever markedsverdi på lønna samt at klubben viser litt ambisjoner.

 

Skulle ønske det ble en eye-opner jeg også, men har ikke helt troa desverre. Synes det er forferdelig trist at spilleren vi virkelig knyttet til våre

bryst denne sesongen, nå er såpass åpen angående et klubbskifte. Hvis ikke klubben er villig til å strekke seg noe (understreker noe) lengre enn ønsket, ja så viser egentlig det ambisjonsnivået... Jeg er stolt over klubbens sunne pengebruk, men skal vi hevde oss både nasjonalt og internasjonalt (noe som vell MÅ være i klubbens interesse)- ja så må man kanskje strekke seg litt lenger enn ønsket noen ganger. Dette gjelder både lønninger og transferbeløp. Når det er sagt : Hvis Nasri nå krever det han vet han kan få i andre klubber... da er det nok desverre bare å selge. Da kan han gå til City å heve 2 mill i uka. Den karusselen kan vi ikke hive oss inn i. Ikke med en spiller som har prestert på toppnivå "kun" en halv sesong. Bare ikke selg til United... GUD hvor deprimerende det ville vært.

Link to comment
Share on other sites

Dessverre så er det bedre at Cesc går hvis man skal tenke fremsiktig. På kort sikt er det klart best at begge disse to blir, men sjansene for det er vel heller små hvis man skal tro ryktene som florerer der ute.

 

Spørsmålet er vel også hvorvidt hvis Cesc blir en sesong til om han vil fortsette med alle skadeplagene og den forholdsvis "dårlige" formkurven han har hatt i det siste. Nasri er en spiller som (utifra de sesongene han har vært i Arsenal hvertfall) oftere er tilgjengelig. Med 124 kamper på de siste 3 sesongene i kontrast til Fabregas sine 104.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vet ikke helt hva jeg synes om det for å være ærlig. Nå får Cesc en full pre-season og da kan han fort finne gammel storhet. Jeg vet ikke om vi helt er klare for å miste vår juvel. Vår beste spiller.

 

Det skal da ikke være komplett umulig å beholde begge. Rett og slett noe forbanna herk at vi bortimot hvert år skal/står i fare for å miste en eller flere av våre beste spillerre.. Men det er vell nesten uungåelig når vi år etter år blir nr 4 og Wenger viser for lite muskler på overgangsmarkedet.

 

Hvis vi beholder våre viktigste denne sommeren og får inn en skikkelig bauta i forsvar (type Samba) er jeg faktisk nokså fornøyd. Det beste ville selvsagt vært å fått inn en v.back, midtbane , ving og spiss i samme slengen, men dette har jeg liten tro på. Kjøper vi Samba har vi et godt forsvar (liten svakhet på v.back muligens), og "akilleshælen" vil neste sesong da kanskje været angrepet? Jeg antar at dansken drar og da er de meget tynt med Chamakh og Vela bak en injuryprone RVP.. Men i mine øyne er det MYE viktigere med en Samba enn en Gervinho. Kanskje Vela og Ryo kan være gode back-ups på kant. Hvis RVP for en gangs skyld kan ha en normal sesong, hva gjelder antall kamper, er det gull, men det er vell desverre lite sannsynlig.

 

 

 

Jeg håper virkelig en monsterstopper snart er å se i rekkene. Alle kjøp etter dette blir en bonus for meg! Selv om jeg er fristet til å si at en spiss også nesten er et must... Er ikke overimponert over marokkaneren og tror vi trenger en giftigere kar bak RVP hvis vi skal gå helt til topps.

Link to comment
Share on other sites

Nasri blir, men Cesc drar? Hva syns folket om det? Cesc kom jo til å gå en dag uansett, med Nasri på en bedre kontrakt har vi en spiller som kan komme til å bli i Arsenal i mange mange år.

 

Hvis valget er mellom en spiller som vil hjem,og Nasri som RvP,Djorou,Sagna mener Wenger bør forsterke laget er valget enkelt.

Nasri er fremtiden,Fabregas ser sin i Barca.

Link to comment
Share on other sites

Hvis valget er mellom en spiller som vil hjem,og Nasri som RvP,Djorou,Sagna mener Wenger bør forsterke laget er valget enkelt.

Nasri er fremtiden,Fabregas ser sin i Barca.

Her har vi fasiten, mentalt så er Fabregas allerede Barca-spiller mens Nasri er usikker, istedenfor å prøve å omvende Fabregas sin sikre beslutning på å forlate oss før eller siden bør vi fokusere på han som er usikker. Begge to er klassespillere uansett!

Link to comment
Share on other sites

Wenger har vel på en måte gitt opp Cesc, vis Barca byr de 400 mill som Arsenal krever så er det lite Wenger for gjort.

Men har vont for å se Barca klare å betale de 400 mill for en spiller som kansje vil slite benken mye.

Men siden Barca spiller ofte med 5 på mitten for Cesc mye spille tid.

Uannsett skylder Barca Arsenal en del penger fra andre spillere de har kjøpt før.

Vet ikke helt hvem spillere det er snakk om siden Barca har henta mange fra Arsenal gjennom flere år.

Går stadig rykter om Barca forsatt skylder penger for Hleb og Henry.

Uannsett burde en klubb som Barca gjør opp for seg før de for kjøpt noen nye spillere.

Vet bare Barca spurte om nye lån i fjor sommer for de dem hadde dårlig med penger.

De hadde ikke nok penger til å hente Cesc når du kom med lattelig lite bud på han.

Link to comment
Share on other sites

Her har vi fasiten, mentalt så er Fabregas allerede Barca-spiller mens Nasri er usikker, istedenfor å prøve å omvende Fabregas sin sikre beslutning på å forlate oss før eller siden bør vi fokusere på han som er usikker. Begge to er klassespillere uansett!

Skjønner ikke helt alt snakket rundt Fabregas.

I fjor var det mye mas, men langt fra i samme grad i år. Barcelona har vel også sagt at de ikke er så interessert om jeg ikke husker feil.

Mye tyder vel på at han blir hos oss neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

Skjønner ikke helt at dere sier Nasri er fremtiden, etter min mening er han nesten like usikker som Cesc.. Sjansene for at Nasri ikke spiller for oss mye lengre er rimelig stor mener jeg. Som nevnt over her så har det vært mye mindre rykter om Cesc hittil denne sommeren en ifjor. Jeg står for at Cesc blir hvis vi må velge mellom en av de, det fine er at vi kan beholde begge!

Link to comment
Share on other sites

Skjønner ikke helt alt snakket rundt Fabregas.

I fjor var det mye mas, men langt fra i samme grad i år. Barcelona har vel også sagt at de ikke er så interessert om jeg ikke husker feil.

Mye tyder vel på at han blir hos oss neste sesong.

 

Tror vel egentlig det fungerer motsatt, så lenge det foregår høylydt i media, og mye rykter og "bråk", så er man kanskje mer trygg på at det ikke blir overgang. Men så snart det stilner litt i media og rykteflommen er trappet veldig ned, da kan det kanskje være grunn til bekymring, for da kan det faktisk virke som om det foregår reelle forhandlinger mellom partene.

Link to comment
Share on other sites

Tror vel egentlig det fungerer motsatt, så lenge det foregår høylydt i media, og mye rykter og "bråk", så er man kanskje mer trygg på at det ikke blir overgang. Men så snart det stilner litt i media og rykteflommen er trappet veldig ned, da kan det kanskje være grunn til bekymring, for da kan det faktisk virke som om det foregår reelle forhandlinger mellom partene.

Uffda

Ja om du har rett, så kan vi kanskje frykte det verste. Men samtidig er det jo rart om de kan forhandle uten at noe lekker ut.

Link to comment
Share on other sites

http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_6990308,00.html

 

I følge Nasris agent så pågår forhandlingene mellom klubb og spiller/representant og Wenger skal visstnok ha et møte med Nasri i den nærmeste fremtid.

Vi får sannelig håpe at dette er et steg i riktig retning for Nasri, og at han slår fra seg den forferdelige tanken om å dra til United.

Link to comment
Share on other sites

Akkurat i øyeblikket så mener jeg den viktigste signeringen klubben kan gjøre er Nasri. Nasri er en spiller det koster 200-300millioner å erstatte. Nytter ikke å telle på kanppene da. En 5-års avtale med Nasri vil berolige mange fans og gi Wenger litt mere ro i rekkene

Link to comment
Share on other sites

Akkurat i øyeblikket så mener jeg den viktigste signeringen klubben kan gjøre er Nasri. Nasri er en spiller det koster 200-300millioner å erstatte. Nytter ikke å telle på kanppene da. En 5-års avtale med Nasri vil berolige mange fans og gi Wenger litt mere ro i rekkene

 

In Arsène we trust! :D

Link to comment
Share on other sites

Ikke ene og alene siden han kommer, men siden det beviser at vi faktisk satser litt. Nasri vil vinne noe, og vi vinner ikke en dritt om vi ikke begynner å kjøpe kvalitet. Det er bare å se på når vi sist vant noe. Det er på tide å kjøpe spillere i sin beste alder nå.

Link to comment
Share on other sites

"Nasri: – Ikke tro på alle ryktene"

 

Har ikke noen av disse ryktene kommet fra Nasris agent? :P

 

 

Var det ikke nettopp Nasri som hadde kranglet med agenten sin i tidligere sesonger og hadde vurdert å sparke ham? Eller er det en annen spiller jeg tenker på?

 

Uansett, jeg tror det eneste som kan hindre Nasri fra å fornye kontrakten sin hos oss er han selv, men jeg har tro på at han signerer.

Link to comment
Share on other sites

Man vet jo aldri hva som stemmer og ikke.. Men hvis det er penger det står på - så vet vi hvor motivasjonen ligger. Hva hindrer han i å mase etter mer om 1-2 år? Ingenting... Også surver vi oss ut av klubben.

 

Når en spiller først viser sine økonomiske ønsker på denne måten... Så vet vi akkurat hvordan han er. Nei fysj.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...