Jump to content

Let's all laugh at Samir Nasri


Kim

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Problemet er at vi allerede er der..... :(

 

Dette ser jeg på som ren svartmaling. Det er ikke sånn at hvis en stjerne går, så vil alle andre spillere følge etter. La oss si at Fabregas blir solgt til Barcelona, det vil øke sjansene for at spillere som Ramsey og andre som ligger i sjiktet bak blir. Hvis vi skulle kjøpe inn en annen etablert midtbanespiller og Fabregas i tillegg blir, så vil sjansen for at Ramsey og de andre i sjiktet bak forlater Arsenal øke.

Link to comment
Share on other sites

Dette ser jeg på som ren svartmaling. Det er ikke sånn at hvis en stjerne går, så vil alle andre spillere følge etter. La oss si at Fabregas blir solgt til Barcelona, det vil øke sjansene for at spillere som Ramsey og andre som ligger i sjiktet bak blir. Hvis vi skulle kjøpe inn en annen etablert midtbanespiller og Fabregas i tillegg blir, så vil sjansen for at Ramsey og de andre i sjiktet bak forlater Arsenal øke.

Begynner å bli en stund siden vi malte med rosenrødt. Tror de fleste ser at den fargen ikke står i stil med tilstanden på "huset".

Link to comment
Share on other sites

Dette ser jeg på som ren svartmaling

 

Spillere som så langt mer eller mindre har fortalt oss at Arsenal ikke er et blivende sted er Nasri, Denilson, Clichy og Bendtner. I tillegg har vi Walcott "som forstår dem" og Cesc som ikke sier noe. Det forteller i alle fall meg at det er noe som er galt i det indre livet i stallen.

Link to comment
Share on other sites

Spillere som så langt mer eller mindre har fortalt oss at Arsenal ikke er et blivende sted er Nasri, Denilson, Clichy og Bendtner. I tillegg har vi Walcott "som forstår dem" og Cesc som ikke sier noe. Det forteller i alle fall meg at det er noe som er galt i det indre livet i stallen.

 

Hele denne diskusjonen begynte med at 1Bergkamp0 skrev "Uten Nasri er jeg redd hele laget vil begynne å lure på framtiden sin.." og du mener vi er der allerede. Det er svartmaling, verken mer eller mindre etter mitt syn. Jeg er enig med deg i at det ikke er optimalt det som skjer med laget vårt, men ikke kom og fortell meg at spillere som knapt får spille drar for at vi ikke styker stallen enda mer noe som logisk ville resultert i at sjansen for at de får spille dermed blir enda mindre.

Link to comment
Share on other sites

Nasri burde selges til Italia eller Spania, er flere klubber der som har han på blokka. Uannsett stemmer dette burde Wenger seriøst kvitte seg med denne spilleren med en gang, Å flørte med den største rivalen Arsenal har siden Wenger tok over Arsenal er en ting fansen ikke kan og vil tilgi noen gang. Men aviser skal man ikke altid stole på, men uannsett ser det ut som ting skjer som Alex Oxlade-Chamberlain Supertalentet på 18 år skal visst ankomme Emirates for 12 millioner pund i sommer i følge rykter, så er det masse rykter om Lilles angrepsduo Gervinho, Eden Hazard, Samba, Cahill samt Odil Ahmedov ,Odil Ahmedov er taklingssterk, kan spille både midtbane og forsvar og er Uzbekistans fotballeder ute på banen noe Arsenal trenger en leder??? tja uannsett Nasri vis du vil bort er det lite Arsenal kan gjøre, men Wenger burde selge han ut av England, tror Barca, Inter, Milan og Real lett matcher Man Utd på alle områder flere av de klubbene kune tenkt seg Nasri <_<

Link to comment
Share on other sites

Ser ut som Young, skal vi tro ryktene, har blitt enig med United. Dette kan vel tyde på at Nasri IKKE blir United spiller, eller hva?

 

Meget mulig den gamle mannen i Manchester ønsker seg flere nye midtbanespillere, men hvis spillere som Jones og Young blir klare, er det vil ikke så mye midler igjen i gjeldsklubben? :huh:

Optimistisk går jeg alltid inn på a.com. Dødt. Noe om forrige sesong.

Dette er litt slitsomt og nedslående.

Liverpool og MU er allerede i gang med forsterkninger.

Link to comment
Share on other sites

Nasri burde selges til Italia eller Spania, er flere klubber der som har han på blokka. Uannsett stemmer dette burde Wenger seriøst kvitte seg med denne spilleren med en gang, Å flørte med den største rivalen Arsenal har siden Wenger tok over Arsenal er en ting fansen ikke kan og vil tilgi noen gang. Men aviser skal man ikke altid stole på, men uannsett ser det ut som ting skjer som Alex Oxlade-Chamberlain Supertalentet på 18 år skal visst ankomme Emirates for 12 millioner pund i sommer i følge rykter, så er det masse rykter om Lilles angrepsduo Gervinho, Eden Hazard, Samba, Cahill samt Odil Ahmedov ,Odil Ahmedov er taklingssterk, kan spille både midtbane og forsvar og er Uzbekistans fotballeder ute på banen noe Arsenal trenger en leder??? tja uannsett Nasri vis du vil bort er det lite Arsenal kan gjøre, men Wenger burde selge han ut av England, tror Barca, Inter, Milan og Real lett matcher Man Utd på alle områder flere av de klubbene kune tenkt seg Nasri <_<

 

Haha, en usbekistansk kriger! Akkurat det vi trenger, en hard jævel som ikke er ei pingle!

Går Samba, Gervinho, Hazard, Cahill, (Benzema/Falcao) og Ahmedov i boks, så kan Nasri dra sin kos! Og går han til United, så kan han råtne i helvete!

Link to comment
Share on other sites

Går Samba, Gervinho, Hazard, Cahill og Ahmedov i boks, så kan Nasri dra sin kos! Og går han til United, så kan han råtne i helvete!

Hvor mange av disse spillerne hadde funnet plass på et lag som Barcelona, Real Madrid, ManUtd, Chelsea osv? Kanskje bare Hazard egentlig.

Link to comment
Share on other sites

Hvor mange av disse spillerne hadde funnet plass på et lag som Barcelona, Real Madrid, ManUtd, Chelsea osv? Kanskje bare Hazard egentlig.

 

Jeg gir en blank faan i hvor mange av spillerne som hadde funnet plass på andre lag. Det viktigste er ikke hva spilleren heter. Det viktigste er hvilke kvaliteter spilleren har, og om spilleren passer inn i klubb og spillersystem. Så selv om ikke disse spillerne hadde funnet plass på andre lag, så betyr ikke det at de ikke kan være med å løfte Arsenal.

 

Jeg ser flere her inne syter og klager over at vi ikke er ute etter de store navnene på markedet. Det finnes et hav av eksempler på spillere med store navn, som har floppet fullstendig. Vi må slutte å fokusere så jævlig mye på hva spillerne heter, og heller begynne å fokusere på hva spillerne kan tilføye Arsenal.

 

Jeg også kunne tenke meg spillere som Benzema og Subotic og Ronaldo og Kaka, og gud vet hva de heter alle disse stjernene vi roper på. Men det viktigste for meg, er at Wenger henter inn spillere som har forutsetninger for å lykkes i det spillersystemet Wenger har tenkt å benytte.

 

Hvem som kommer, er det bare de som har ansvaret for overganger i klubben som vet. Om det kommer noen, er det bare de samme personene som vet. Men jeg kjenner jeg blir smått depressiv av å lese all negativiteten som er her inne, bare 10 dager etter at transfervinduet åpnet igjen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg gir en blank faan i hvor mange av spillerne som hadde funnet plass på andre lag. Det viktigste er ikke hva spilleren heter. Det viktigste er hvilke kvaliteter spilleren har, og om spilleren passer inn i klubb og spillersystem. Så selv om ikke disse spillerne hadde funnet plass på andre lag, så betyr ikke det at de ikke kan være med å løfte Arsenal.

 

Jeg ser flere her inne syter og klager over at vi ikke er ute etter de store navnene på markedet. Det finnes et hav av eksempler på spillere med store navn, som har floppet fullstendig. Vi må slutte å fokusere så jævlig mye på hva spillerne heter, og heller begynne å fokusere på hva spillerne kan tilføye Arsenal.

 

Jeg også kunne tenke meg spillere som Benzema og Subotic og Ronaldo og Kaka, og gud vet hva de heter alle disse stjernene vi roper på. Men det viktigste for meg, er at Wenger henter inn spillere som har forutsetninger for å lykkes i det spillersystemet Wenger har tenkt å benytte.

 

Hvem som kommer, er det bare de som har ansvaret for overganger i klubben som vet. Om det kommer noen, er det bare de samme personene som vet. Men jeg kjenner jeg blir smått depressiv av å lese all negativiteten som er her inne, bare 10 dager etter at transfervinduet åpnet igjen.

Jeg er enig i at det viktigste er kvalitetene spillerne innhar, ikke hva de heter. Men det er noe med store navn som sprer optimisme i en klubb som Arsenal. Det kan også være et godt virkemiddel for å beholde Nasri, Fabregas, Arshavin og RvP. Se bare på den effekten Arshavin hadde på klubben da han kom. Selvfølgelig går det an å bajse i baret med etablerte spillere til vanvittige summer. Men jeg ser heller et vi gutser litt og satser på rutinerte spillere enn å bli skuffet over signeringer alá Squillaci, Koscielny og andre mindre heldige kjøp. Hvis vi handler ett stort navn viser vi hvertfall tegn på at vi ønsker å ta grep, selv om slike signeringer også kan gjøre oss skuffet.

Link to comment
Share on other sites

Samir Nasri har allerede mistet min tillit, slik Fabregas gjorde i fjor. Nasris United-flørting gjør ham til en hat-spiller. Hvis det ikke var noe i ryktene kunne han enkelt gått ut og dementert. Arsenal må aldri selge ham til sværingene i nord: Utlandet eller "let him rot in the reserves". Er lei av spillere som stadig vil vekk fra klubben år. Dette skjer da ikke hos våre konkurrerende klubber - at storstjernene vil vekk.

Link to comment
Share on other sites

Samir Nasri har allerede mistet min tillit, slik Fabregas gjorde i fjor. Nasris United-flørting gjør ham til en hat-spiller. Hvis det ikke var noe i ryktene kunne han enkelt gått ut og dementert. Arsenal må aldri selge ham til sværingene i nord: Utlandet eller "let him rot in the reserves". Er lei av spillere som stadig vil vekk fra klubben år. Dette skjer da ikke hos våre konkurrerende klubber - at storstjernene vil vekk.

Nei, men vi har nok for få storstjerner.

Hadde vi hatt dusinet fullt av de, så hadde de heller ikke dratt.

Vi sparer oss tl fant. Vi må investere for å hente fortjeneste.

Link to comment
Share on other sites

Er lei av spillere som stadig vil vekk fra klubben år. Dette skjer da ikke hos våre konkurrerende klubber - at storstjernene vil vekk.

Liverpool: Torres, Alonso, Mascherano

Man United: Ronaldo, Tevez, Rooney (flørtet med City)

Tottenham: Berbatov, Carrick, Modric, Keane

Man City: Tevez (again), Adebayor

 

Dette skjer i alle klubber. Til og med JT ville vekk fra Chelsea til fordel for City.

Men det gjør det ikke noe mindre bittert at våre beste spillere vil vekk.

Link to comment
Share on other sites

Hvor mange av disse spillerne hadde funnet plass på et lag som Barcelona, Real Madrid, ManUtd, Chelsea osv? Kanskje bare Hazard egentlig.

 

Flere av disse spilleren burde fått spille en del på Man Utd som tidenens dårligste PL som har vunnet PL.

 

Man Utd har ikke så mange goe spillere, bare Arsenal, Chelsea og City som ødlag mye for seg selv om kampen om PL gulle.

 

For meg så spilte Man UTd dårligere kamp mot Barca en Arsenal gjor, de måtte ned i 10 man nede i Spania for at Barca klarte å vinne :blink:

 

For meg er det ikke mange på Man Utd som hadde kommet med på Barca, Inter og Real M, Vidic bare spør du meg, resten på Man Utd er enten for gammle eller for ustabile for og klart å spille fast på noen av de andre laga.

 

Ser man på Rooney og Nani tror jeg neppe de hadde holt høyt nok nivå over tid, de hadde nok slitt benken mye i de klubbene spør du meg. Ja Man Utd vant ligagulle og kom til CL finalen, men tror seriøst Real M hadde slått Man Utd også hadde de møttes over 2 kamper. Mourinhos tapte aldri mot Man Utd som Chelsea manager og hadde alltid take på Alex F :)

Link to comment
Share on other sites

Liverpool: Torres, Alonso, Mascherano

Man United: Ronaldo, Tevez, Rooney (flørtet med City)

Tottenham: Berbatov, Carrick, Modric, Keane

Man City: Tevez (again), Adebayor

 

Dette skjer i alle klubber. Til og med JT ville vekk fra Chelsea til fordel for City.

Men det gjør det ikke noe mindre bittert at våre beste spillere vil vekk.

For å ikke glemme Steve Gerrard :P

Link to comment
Share on other sites

Hvem som kommer, er det bare de som har ansvaret for overganger i klubben som vet. Om det kommer noen, er det bare de samme personene som vet. Men jeg kjenner jeg blir smått depressiv av å lese all negativiteten som er her inne, bare 10 dager etter at transfervinduet åpnet igjen.

Folk er bekytmret. Pool kjøper stort, United bruker penger, vår beste vil til united. Chelsea og City er syykt rike. Det må jo være lov til å være en smule negativ?

Link to comment
Share on other sites

Folk er bekytmret. Pool kjøper stort, United bruker penger, vår beste vil til united. Chelsea og City er syykt rike. Det må jo være lov til å være en smule negativ?

 

Eller at Liverpool kjøper dyrt. Henderson er god han, men han er ikke en spiller jeg ser ville forsterket oss og han kostet vel etter sigende £20 mill.

Link to comment
Share on other sites

Vi er vel enig om at vi har en god del spillere som leverer for dårlig, Nasri er en av de som MÅ beholdes og som bare kommer til å bli bedre..

 

Hvis Wenger skal være her neste sesong så må han nok være nådeløs denne sommeren, og i tilegg til det handle kvalitet.. vi har mange talenter som kan gjøre troppen bred uten av vi svekkes av en overhaul!

Men spillere som Almunia, squillaci, clichy, Eboue, Denilson, rosicky, Bendtner, Chamack (Vela kansje) er per dags dato ingen utfordrere til første 11 og det tror jeg er et problem.. Itilegg er de spillere med høy lønn

 

Kvitte seg med disse handle inn 4-5 utespiller som er bedre enn de solgte og gjerne at noen allerede har spilt i PL og kalla Mannone tilbake fra lån og få Bartley, Kansje Cocqulin( som understudy til Sagna) , Lansbury, JET, Pedro Botelho om han er god nok? Ryo ville jeg gitt frem til desember i Feyenoord for å komme til oss i januar

Her har vi en som skjønner det... Jeg er uenig i Eboue, han er god squad spiller og tydeligvis ganske trofast. Det trenger vi! Ellers har du opskriften her!

Link to comment
Share on other sites

Dette ser jeg på som ren svartmaling. Det er ikke sånn at hvis en stjerne går, så vil alle andre spillere følge etter. La oss si at Fabregas blir solgt til Barcelona, det vil øke sjansene for at spillere som Ramsey og andre som ligger i sjiktet bak blir. Hvis vi skulle kjøpe inn en annen etablert midtbanespiller og Fabregas i tillegg blir, så vil sjansen for at Ramsey og de andre i sjiktet bak forlater Arsenal øke.

Så da mener du at vi skal selge de beste spillerene våre og la de unge få sjansen?? Det har jo funka veldig bra de siste åra....

Vi må leve i nuet!!! Hakke vinni en dritt på 100 år, hvert år selger vi unna etablerte stjerner og erstatter dem med unge.Vinner ikke noe silverware av det, man tjener penger!! Drittlei hele opplegget nå....

Typisk Arsenal, Wilshire om to sesonger en av verdens beste midtbanespillere solgt til Real for masse spenn, vi fortsetter som før og samler på 4 plasser og kvart/semifinaler!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg gir en blank faan i hvor mange av spillerne som hadde funnet plass på andre lag. Det viktigste er ikke hva spilleren heter. Det viktigste er hvilke kvaliteter spilleren har, og om spilleren passer inn i klubb og spillersystem. Så selv om ikke disse spillerne hadde funnet plass på andre lag, så betyr ikke det at de ikke kan være med å løfte Arsenal.

 

Jeg ser flere her inne syter og klager over at vi ikke er ute etter de store navnene på markedet. Det finnes et hav av eksempler på spillere med store navn, som har floppet fullstendig. Vi må slutte å fokusere så jævlig mye på hva spillerne heter, og heller begynne å fokusere på hva spillerne kan tilføye Arsenal.

 

Jeg også kunne tenke meg spillere som Benzema og Subotic og Ronaldo og Kaka, og gud vet hva de heter alle disse stjernene vi roper på. Men det viktigste for meg, er at Wenger henter inn spillere som har forutsetninger for å lykkes i det spillersystemet Wenger har tenkt å benytte.

 

Hvem som kommer, er det bare de som har ansvaret for overganger i klubben som vet. Om det kommer noen, er det bare de samme personene som vet. Men jeg kjenner jeg blir smått depressiv av å lese all negativiteten som er her inne, bare 10 dager etter at transfervinduet åpnet igjen.

Men du skjønner vel hvorfor det? Vi selger Henry, henter inn Eduardo. Selger Adebayour, henter inn? Chamack, Selger Flamini og Hleb, henter inn Nasri. Vi er nære og akkurat når vi skal ta steget selger vi unna stjerner og henter inn uferdige produkter. Over and over again.... Vi trenger spillere som er vinnere, og det er vel det stjerner er?! Hent gjerne hotte prospecter, men vi trenger mer!!

Link to comment
Share on other sites

Folk er bekytmret. Pool kjøper stort, United bruker penger, vår beste vil til united. Chelsea og City er syykt rike. Det må jo være lov til å være en smule negativ?

Og overgangsvinduet åpner 1. juli ;) Kan ikke regne med å ha kjøpt inn alt når det er 20 dager til det åpner.. Kuletore: Tre innlegg på rad, gratulerer!

Link to comment
Share on other sites

Og overgangsvinduet åpner 1. juli ;) Kan ikke regne med å ha kjøpt inn alt når det er 20 dager til det åpner.. Kuletore: Tre innlegg på rad, gratulerer!

Takk Bergkamp :) Måtte bare få ut litt frustrasjon der.... Men klart, ække for seint å kjøpe spillere enda ser den! Men om det hjelper noe er en annen sak. Hørte også rykter om at Fabregas har fått tillatelse til å dra hvis han vil. Liker ikke utviklinga. Hvis kal være linka til spillere, ikke omvendt!!

Link to comment
Share on other sites

Her har vi en som skjønner det... Jeg er uenig i Eboue, han er god squad spiller og tydeligvis ganske trofast. Det trenger vi! Ellers har du opskriften her!

 

Har ikke noe imot Eboue, og det er laangt ifra hannes feil at vi ikke vant noe i år.. Men han må nok vekk for sin egendel tror jeg, ellers er jeg enig med deg at vi trenger trofaste spillere seff..

Link to comment
Share on other sites

Men du skjønner vel hvorfor det? Vi selger Henry, henter inn Eduardo. Selger Adebayour, henter inn? Chamack, Selger Flamini og Hleb, henter inn Nasri. Vi er nære og akkurat når vi skal ta steget selger vi unna stjerner og henter inn uferdige produkter. Over and over again.... Vi trenger spillere som er vinnere, og det er vel det stjerner er?! Hent gjerne hotte prospecter, men vi trenger mer!!

 

Jeg har ikke sagt at jeg ikke skjønner at folk ønsker forsterkninger. Jeg også ønsker at klubben skal forsterke. Men jeg fatter ikke at det skal være såpass mye krisemaksimering 11.06.11. Det er god tid igjen til å gjøre de nødvendige grepene.

 

La oss nå prøve å ha litt tålmodighet de nærmeste ukene, og se hva som skjer på transferfronten

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...