Jump to content

Let's all laugh at Samir Nasri


Kim

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Gareth Bale fikk vel dobla lønna si på samme grunnlag som Nasri nå vil ha den opp litt, en god høstsesong, jeg mener han er verdt det. Man skal ikke tro på alt som sies og skrives i pressen.

 

Så du mener han fortjener samme lønn som Fabregas og van Persie, etter å ha prestert på et høyt nivå i en halv sesong?

Link to comment
Share on other sites

Skjønner hva du mener, men klarer ikke se for meg at Gervinho er en kvalitetspiller som kommer til å forsterke laget vårt. Tiden vil vise!

 

Gervinho er en klasse spiller og vært den beste i Lille og var en go grunn til at klubben tok det dobbel.

 

Han er mere typisk ving spiller som Arsenal ikke har noe goe av, han har skort nest mest i klubben denne sessonge og flest assit,

 

Så du for bite i det sure eple og innse at han er en man Arsenal nå virkelig trenger.

 

Arshavin og Theo er mye dråligere kan spillere en Gervinho er siden han er mye typis en spiller som er go som kan spiller.

 

Så har han båtta inn mål for LIlle i år, og han er veldig go som spiss også.

 

Du burde nok sett mange av kampene til Lille i år, han var som regel alltid go, skoret over 25 mål og sikker 16-17 assist den siste sessongen sier alt hvor go han er som kant spiller.

 

Ta og skjekk stattsetikken hans før de dømmer han slik du gjør, han er en av de største stjernene og den beste spilleren de har hatt den siste sessongen.

 

LIlle hadde aldri vinner det dobbel hadde ikke Gervinho vært så go som han har vært, en klasse såiller den beste kanspilleren i frankrike 2011 ;)

Link to comment
Share on other sites

Så du mener han fortjener samme lønn som Fabregas og van Persie, etter å ha prestert på et høyt nivå i en halv sesong?

Nei, jeg mener at markedet tilsier at han fortjener den lønnen de ligger på og at de fortjener ytterligere lønnsforhøyelser. Jeg mener at det er verre å miste Nasri gratis eller for småpenger denne sesongen enn å gi han litt mer lønn.

Link to comment
Share on other sites

Så du mener han fortjener samme lønn som Fabregas og van Persie, etter å ha prestert på et høyt nivå i en halv sesong?

 

Hvorfor fortjener Van Persie så høy lønn, når han stort sett er skadet hele tiden?

 

Jeg mener at det er en investering å gi Nasri en slik kontrakt, det viktigste er at han blir. Nasri er potensielt avgjørende spiller neste sesong. Sign him! Heller beholde Nasri enn å hente Gervinho, skal det hentes erstatter til Nasri koster det oss mangfoldige millioner. Mannen er en meget, meget god ving, i tillegg til at han kan fungerer som backup for Fabregas i playmakerrollen, samt at han kan benyttes over hele linja fra høyre til venstre. Rett og slett ei offensiv potet!

 

Nasri, skal få den lønnen han krever, så vi beholder han. Det er tapene av disse bosmanspillerne som dreper oss. De setter oss tilbake, og det gjør at Wenger venter på neste unggutt!

Link to comment
Share on other sites

Samir Nasri nekter fremdeles å knytte fremtiden sin til Arsenal før han får se hvor mye «The Gunners» er villige til å bruke på forsterkninger.

 

ER vel rykter som står i noen aviser i dag....

 

Vis det skulle stemmer forstår jeg jo Nasri at Arsenal må forsterke laget.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor fortjener Van Persie så høy lønn, når han stort sett er skadet hele tiden?

 

Jeg mener at det er en investering å gi Nasri en slik kontrakt, det viktigste er at han blir. Nasri er potensielt avgjørende spiller neste sesong. Sign him! Heller beholde Nasri enn å hente Gervinho, skal det hentes erstatter til Nasri koster det oss mangfoldige millioner. Mannen er en meget, meget god ving, i tillegg til at han kan fungerer som backup for Fabregas i playmakerrollen, samt at han kan benyttes over hele linja fra høyre til venstre. Rett og slett ei offensiv potet!

 

Nasri, skal få den lønnen han krever, så vi beholder han. Det er tapene av disse bosmanspillerne som dreper oss. De setter oss tilbake, og det gjør at Wenger venter på neste unggutt!

 

Dog har vel RvP vist sine ferdigheter i en mye større skala enn hva Nasri har gjort. Nasri har 1 høstsesong - RvP har vist seg frem mange ganger i mellom skadene. Samtidig så er det foreløpig GEDIGEN forskjell i vinnervilje på de to spillerne.

 

Er det dette eksempelet vi skal følge?:

 

http://www.youtube.com/watch?v=qf-69saCyyQ&feature=related

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener at det er galskap, å la spillerene avgjøre lønna. Det er jo det som blir realiteten, når klubben "gang på gang" må akseptere presset fra spillere og agent i enhver anledning.

Klubben har gitt Nasri en meget god kontrakt på bordet, og har ventet i lang tid på en underskrift. Hvorfor skjer det ikke noe?

Nå må klubben sette en deadline, slik at de ikke går i fella med en ny "kontraktsløs" spiller neste sommer. Vi må tørre å sette hardt mot hardt, for ingen er uerstattelige. Er det penger som er fokus, så spark han rett ut på transferlista.

 

Nasri er en god spiller og en viktig brikke i laget, men han har langt ifra stått frem over tid til å kreve £110000 i lønn pr.uke, med tanke på hvilket nivå klubben har lagt seg på i dette området.

Om Nasri storspiller de neste to sesongene, vil han da på ny prøve å melke kua?

Hvorfor skal ikke Fabregas kreve mye mer, om Nasri får samme lønn? En stygg sirkel kan settes igang med slike "aksjoner".

 

Jeg tror ikke noe på, at det er nye signeringer som er problemet. Altså; mangel på ambisjoner som det så fint heter.....

Regner med at Nasri har såpass god dialog med Wenger, at han helt sikkert har fått nok info på hva "professoren" tenker fremover. Er han ikke fornøyd og krever mer kamp om pokaler, så kunne han fint bedt om å bli solgt.

 

Dritt lei av spillere som ikke har klubbfølelse, og som kun har sitt ego i hodet. Disse står ikke akkurat frem for klubben når det trengs, og det er jo bare å se på de siste 4-5 mnd av sesongen 2010/11 for å finne eksempler. Nasri var iallefall ikke den som jobbet mest for Arsenal da det behøvdes mest, og da ligger kanskje fokuset et annet sted?

 

Nei, få en slutt på dette.

Sett en frist litt kjapt, og se hva som skjer. Alt opp til Nasri, og klubben kan da fortsette med eller uten.

Et salg av Nasri for £15mill i sommer, er mer verdt en ingenting neste sesong. Er han ikke motivert, så vil ikke prestasjonene på banen bli det beste neste sesong.

 

Blir et vinnerlag bygd opp av spillere med gode kvaliteter, men som ikke har hverken klubbfølelse eller motivasjon/vilje?

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener at det er galskap, å la spillerene avgjøre lønna. Det er jo det som blir realiteten, når klubben "gang på gang" må akseptere presset fra spillere og agent i enhver anledning.

Klubben har gitt Nasri en meget god kontrakt på bordet, og har ventet i lang tid på en underskrift. Hvorfor skjer det ikke noe?

Nå må klubben sette en deadline, slik at de ikke går i fella med en ny "kontraktsløs" spiller neste sommer. Vi må tørre å sette hardt mot hardt, for ingen er uerstattelige. Er det penger som er fokus, så spark han rett ut på transferlista.

 

Nasri er en god spiller og en viktig brikke i laget, men han har langt ifra stått frem over tid til å kreve £110000 i lønn pr.uke, med tanke på hvilket nivå klubben har lagt seg på i dette området.

Om Nasri storspiller de neste to sesongene, vil han da på ny prøve å melke kua?

Hvorfor skal ikke Fabregas kreve mye mer, om Nasri får samme lønn? En stygg sirkel kan settes igang med slike "aksjoner".

 

Jeg tror ikke noe på, at det er nye signeringer som er problemet. Altså; mangel på ambisjoner som det så fint heter.....

Regner med at Nasri har såpass god dialog med Wenger, at han helt sikkert har fått nok info på hva "professoren" tenker fremover. Er han ikke fornøyd og krever mer kamp om pokaler, så kunne han fint bedt om å bli solgt.

 

Dritt lei av spillere som ikke har klubbfølelse, og som kun har sitt ego i hodet. Disse står ikke akkurat frem for klubben når det trengs, og det er jo bare å se på de siste 4-5 mnd av sesongen 2010/11 for å finne eksempler. Nasri var iallefall ikke den som jobbet mest for Arsenal da det behøvdes mest, og da ligger kanskje fokuset et annet sted?

 

Nei, få en slutt på dette.

Sett en frist litt kjapt, og se hva som skjer. Alt opp til Nasri, og klubben kan da fortsette med eller uten.

Et salg av Nasri for £15mill i sommer, er mer verdt en ingenting neste sesong. Er han ikke motivert, så vil ikke prestasjonene på banen bli det beste neste sesong.

 

Blir et vinnerlag bygd opp av spillere med gode kvaliteter, men som ikke har hverken klubbfølelse eller motivasjon/vilje?

 

SPOT ON.

 

Hvis man gir etter for Nasri - hva forhindrer da andre spillere i klubben om å gjøre akkurat det samme? Det dem gjør er å forsøke å sette klubben i en gissel-situasjon, som eneste løsning er å gi etter. IKKE GI ETTER.

 

Ett ultimatum - Dette er kontrakta du får - du har til førstkommende fredag - Så er det transferlista neste.

Link to comment
Share on other sites

Nasri med 4 assist på 46 kamper erstatter ikke Cesc, det er i hvertfall sikkert!

 

90 000 - 100 000 i uken er MAX spør du meg.. Jeg leste en laang artikkel om Nasri et sted for en god stund siden, skal se om jeg finner den igjen.. Men Nasri streifet ikke meg som en sånn person i det hele tatt, han hadde planlagt karrieren og ville spille for Arsenal.. Jeg tror dette er en storm i et vannglass hele Nasri greiene.. Kan se for meg at han vil at vi skal forsterke laget og at han vil at vi skal vise ambisjoner..

Link to comment
Share on other sites

Han sa i Desember at han bare ville spille fotball og at han lot agenten ta seg av pengene og at han helst ville spille i Arsenal før han vendte hjem til Marseille en dag. Kilde har jeg ikke for dette kommer fra husken..

 

Da gjenstår det bare for Nasri å sette signaturen sin på papiret, eller reise til Inter for så mye penger som mulig!

Link to comment
Share on other sites

Etter den siste Utallelsen til Nasri, endret mitt syn på denne "sagen" seg helt.

 

 

There is not much to say apart from don't listen to all the rumours and everything that is written or said.

 

"Earlier in the season I spoke with the boss and we said we would talk during the summer, which is what we are going to do."

 

"As a player, it is hard to stay at the top of your game.

 

"I don't want last season to be just a one-off. I want to continue playing at my best and be consistent at the level I was at the start of last season.

 

"This is the difference between a good player and a great player - and I know the expectations will be higher on me too."

 

 

Denne uttalelse gikk rett hjem og fikk meg til å lure på om det er noen som har sikre kilder på at det har vært forhandlinger mellom Nasri og Arsenal tidligere i sommer/vår i det hele tatt?

 

Han har jo tidligere også gått ut å satt at det ikke er noe hold i ryktene som har svirret rundt, jeg tolker dette som at han har lyst til å bli i klubben og fortsette utviklingen sin her.

Link to comment
Share on other sites

Greit sitat, gjør ikke opp for noe før han har signert ny kontrakt.

Noe som vet hvor han bor? Vi kan jo stille opp mannssterke utenfor huset hans med finlandshetter og høygaffler. Det virket jo på Rooney :)

Link to comment
Share on other sites

Ashley Young vil tjene 1,1 mill. i uka i United

 

 

Nasri er værfall en like bra spiller vis ikke bedre på sitt beste å fortjener å få en mye bedre kontrakt en det Arsenal tilbydde han.

 

http://www.dagbladet.no/2011/06/22/sport/premier_league/ashley_young/manchester_united/17029882/

 

 

Arsenal har lite gjeld i forhold til det Man UTd har enda så forsetter Man UTd kjøpefesten sin og har høye lønninger.

 

Er vel derfor de klarer å holde på de beste spilleren sine også.

Link to comment
Share on other sites

Penger penger, tjener ikke disse gutta godt nok? Bosmann dommen ødela forbanna mye når den kom. Lønningene har skutt i været, se bare på tippeligaen som brakk nakken for et par år siden. Nasri tror jeg er etter nye spillerkjøp, før han vil knytte seg til klubben. Ikke hør på det som sies i media sier han selv på sin twitter side...

Trist når Chelsea, City og United byr over hverandre for spillere som kunne vært intressante for oss også. Arsenal bruker ikke 40 mill på en spiller, det er jo galskap. United har kjøpt mye dyrt (gjeld opp over ørene (takket være Glacier)), City (Ja hva skal sies der, kan på sikt ødelegge interessen for PL for min del) og Chelsea som har holdt på noen år, blir lei og forbanna når det er penger alt står for, ikke fotballfilosofi og langsiktighet. Litt frustrasjon ut av kroppen..

Link to comment
Share on other sites

Greit sitat, gjør ikke opp for noe før han har signert ny kontrakt.

 

Man kan ikke klandre Nasri for noe han ikke harr gjort!

Om han ikke har vært i samtaler med Arsenal så kan man heler ikke vite hvor mye han vil ha i lønn, naturlig at han vil høyne lønna si men, hvor mye det er snakk om tror jeg det kun er Nasri og hans agent som veit foreløbig.

Link to comment
Share on other sites

Ronaldo-overgangen til Real M. er nok hovedgrunnen til at prisene er blitt så skyhøye.

Ronlado var ikke den første "latterlige" overgang Real Madrid sto bak. Jeg tror heller ikke det at man bruker et latterlig beløp på verdens beste fotballspiller påvirker prisnivået. Det er nok spillere som Kolo Toure, Lescott, Carroll, Milner, Torres, kort forklart brukbart gode spillere, som gjør at man ser på egne spillere og tenker "Hmm, hvis Lescott kostet 200 millioner så må jo Cahill koste like mye".

Link to comment
Share on other sites

Ronlado var ikke den første "latterlige" overgang Real Madrid sto bak. Jeg tror heller ikke det at man bruker et latterlig beløp på verdens beste fotballspiller påvirker prisnivået. Det er nok spillere som Kolo Toure, Lescott, Carroll, Milner, Torres, kort forklart brukbart gode spillere, som gjør at man ser på egne spillere og tenker "Hmm, hvis Lescott kostet 200 millioner så må jo Cahill koste like mye".

 

Torres fortjener kanskje ikke å komme inn i den sjangeren der, men ellers har du et meget godt poeng. De nest beste (og de enda "dårligere") har til tider blitt solgt/kjøpt for helt latterlige summer av "nyrike" og mastercard-klubber.

Ser man bl.a på Carrol, så er det jo ikke fornuftig og det vil selvsagt påvirket markedet i god tid. En spiller som knapt har spilt kamper på øverste nivået, ikke noen fantastisk statistikk, ikke noen store kvaliteter utenom fysikk, god hodestyrke, og godt skudd (langt unna de beste på teknikk, overblikk, forståelse, osv). Når dette går for £35mill, ja da vil andre klubber få mye igjen for "spennende spillere".

De beste har alltid kostet mye, og det ser man jo på prisene langt tilbake på 80-tallet.

Forskjellen er at også de "andre", nå også kan gå for fantasipriser.....

Link to comment
Share on other sites

Man kan ikke klandre Nasri for noe han ikke harr gjort!

Om han ikke har vært i samtaler med Arsenal så kan man heler ikke vite hvor mye han vil ha i lønn, naturlig at han vil høyne lønna si men, hvor mye det er snakk om tror jeg det kun er Nasri og hans agent som veit foreløbig.

Noe han ikke har gjort? Han har gått amok på twitter og ikke gått klart nok ut å sagt fra hva han ønsket. Få en avklaring fortest mulig, for akkurat nå vet jeg ikke om jeg vil elske Nasri eller hate han neste sesong!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...