Jump to content

Let's all laugh at Samir Nasri


Kim

Recommended Posts

Nå er det mye som blir skrevet i media, som er tatt ut av løse lufta. Alt skal vi ikke svelge rått og brutalt, men prøve å holde litt avstand på de sterkeste ordene/påstandene fra de mest useriøse kildene...

 

I denne saken, så har det vært problemer en god stund med hvor mye penger Nasri mener han fortjener, i forhold til hva Arsenal har lagt seg på i ny kontrakt til "prinsen".

 

Nasri begynner å ligne en meget grisk spiller, og jeg liker det ikke i det hele tatt. Det virker som om det er null klubbfølelse, og at man skal male sin egen kake.

For all del; han fortjener lønn basert på det produktet han gir laget, men det er ikke i samme nivå som Fabregas.

Vår spanske stjerne har vært en nøkkelbrikke (kanskje den viktigste av dem alle) i 6-7sesonger, og det er litt mer enn Nasri sin "cv" for klubben.

 

Denne avtalen burde vært i boks for lenge siden, om Nasri virkelig brydde seg om noe mer enn pengene. Er ikke akkurat en dårlig avtale som kom fra klubben, ettersom jeg har fått med meg.

Selg han, og hent inn Young (Aston Villa) og Hazard.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Jeg tror Nasris nylige uttalelser er for å presse Arsenal i lønnsforhandlingene. Det er selvfølgelig trist at Nasri setter penger såpass høyt, men det hele er nok triks fra agentens side. Noe likt som Rooney sagaen. Jeg er ganske komfertabel på at Nasri vil signere ny kontrakt, og det er det beste for begge parter. Vi trenger en spiller som Nasri, som kan avgjøre jevne kamper på egenhånd. Jeg vil tro at respekten for Wenger vil være nok til at Nasri blir i klubben.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ganske sikkert på at Nasri kommer til å signere en ny kontrakt snarest og alle disse ryktene er kun for at media skal selge best mulig.

 

HVIS det skulle stemme er det bare å selge han. Han er erstattelig og jeg mener han er overvurdert. 1/3 av sesong var han fantastisk, resten ræva.

Link to comment
Share on other sites

HVIS det skulle stemme er det bare å selge han. Han er erstattelig og jeg mener han er overvurdert. 1/3 av sesong var han fantastisk, resten ræva.

 

Bare ikke til Manu. Klarer ikke tanken på å høre United fansen synge; "nananananana". Vi trenger absolutt ikke flere ex-Arsenalspillere å hate. Mer enn nok med Adebayor og Cole.

Link to comment
Share on other sites

Som sagt er det vanskelig å si for mye når en ikke vet fakta, men dette begynner å bekymre meg veldig..

 

Forferdelig trist om Nasri selges. En klassespiller. Trodde ikke Nasri var typen til å sette seg selv så høyt. Skulle vi ikke komme noen vei og Nasri går kan jeg nesten garantere at erstatteren ikke er av samme kaliber...

Link to comment
Share on other sites

Sjæl. Independent hevder idag at Nasri er i samtaler med United. Agenten er visstnok ikke innblandet ennå, men det er i tidlige stadier. Stemmer dette blir jeg så j**** forbanna og lei meg. Heller gratis enn å selge til United, fælt å si det. Prisen kan til og med bli så lav som 70 mill grunnet den korte kontraktstiden han har igjen...

Link to comment
Share on other sites

Som du skriver MikL har seriøse The Independent en artikkel som sier at Nasri er i kontakt med United og prisen skal være på £8.

 

http://www.independent.co.uk/sport/football/transfers/united-open-talks-with-1638m-nasri-2295333.html

 

Om Nasri glipper til United for en så lav pris vil det nærmeste være katastrofe. Ikke bare mister vi en meget god spillere, men til en av våre største rivaler for spotpris.

På en annen side, hvis det er slik at Nasri virkelig vurderer en overgang til United eier han overhodet ingen følelser for klubben og kan like godt stikke først som sist. Allikevel, helst ut av England.

Link to comment
Share on other sites

Sjæl. Independent hevder idag at Nasri er i samtaler med United. Agenten er visstnok ikke innblandet ennå, men det er i tidlige stadier. Stemmer dette blir jeg så j**** forbanna og lei meg. Heller gratis enn å selge til United, fælt å si det. Prisen kan til og med bli så lav som 70 mill grunnet den korte kontraktstiden han har igjen...

Fint at Nasri legger press på klubbledelsen. Det må jo være en liten "eye opener" for ledelsen at spillerne krever markedsverdi på lønna samt at klubben viser litt ambisjoner.

Link to comment
Share on other sites

Fint at Nasri legger press på klubbledelsen. Det må jo være en liten "eye opener" for ledelsen at spillerne krever markedsverdi på lønna samt at klubben viser litt ambisjoner.

 

det er jo ikke bra for klubben i det hele tatt at spillerne er griske. At spillerne i det hele tatt tør å kreve høyere lønn etter det de har levert sist sesong er jo egentlig ubegripelig, ja det er jo direkte uforskammet! De burde jo egentlig betale tilbake billettpengene til fansen, etter å ha holdt oss for narr og sviktet både seg selv og oss på denne måten! ;)

 

Så kan man gjerne hevde at Arsenal-ledelsen må lære seg til å forholde seg til virkeligheten, og at man risikerer å tape mer enn man vinner på å holde pengene tett til brystet, og tviholde på lønnsstrukturen. Det er jo ikke sikkert at Nasri innerst inne ønsker å gå til ManU, men at han bruker dette som et virkemiddel for å presse opp lønna. Men i så fall spiller Nasri et meget høyt spill her. For flørting med erkerivaler er kanskje den største synden en fotballspiller kan begå...

Link to comment
Share on other sites

det er jo ikke bra for klubben i det hele tatt at spillerne er griske. At spillerne i det hele tatt tør å kreve høyere lønn etter det de har levert sist sesong er jo egentlig ubegripelig, ja det er jo direkte uforskammet! De burde jo egentlig betale tilbake billettpengene til fansen, etter å ha holdt oss for narr og sviktet både seg selv og oss på denne måten! ;)

 

Så kan man gjerne hevde at Arsenal-ledelsen må lære seg til å forholde seg til virkeligheten, og at man risikerer å tape mer enn man vinner på å holde pengene tett til brystet, og tviholde på lønnsstrukturen. Det er jo ikke sikkert at Nasri innerst inne ønsker å gå til ManU, men at han bruker dette som et virkemiddel for å presse opp lønna. Men i så fall spiller Nasri et meget høyt spill her. For flørting med erkerivaler er kanskje den største synden en fotballspiller kan begå...

Fotball er blitt et marked som alt annet. Man spiller for den som kan tilby de beste betingelsene dessverre. Når det gjelder flørtingen med erkerivalen så er jeg enig i at Nasri driver et høyt spill, men ikke glem at supportere er de første til å fordømme, men også de første til å tilgi når ting går den veien de vil :)

Link to comment
Share on other sites

Nasri verdt 8 mill og Cahill verdt 17, begge med eit år igjen av kontrakta? Vi får tru og håpe at det er avisene som er spinnville og ikkje at Wenger har mista grepet fullstendig...

 

Elles er det stille frå Wenger; men hans siste offiselle utallese var vel: Fabregas blir, Nasri kan bli seld om han ikkje skriv under ny kontrakt, MEN ikkje til United... Vi får stole på Wenger litt til!

Link to comment
Share on other sites

Slapp av folkens. Det er KUN spekulasjoner, har dere enda ikke lært det i de tidligere sommerne?

Nasri har selv vært ute og sagt at vi ikke skal høre på aviser og jeg er bombesikker på at både Nasri og Fabregas blir (kanskje ikke Fabregas dersom Barca betaler rundt 60mill).

Link to comment
Share on other sites

Slapp av folkens. Det er KUN spekulasjoner, har dere enda ikke lært det i de tidligere sommerne?

Nasri har selv vært ute og sagt at vi ikke skal høre på aviser og jeg er bombesikker på at både Nasri og Fabregas blir (kanskje ikke Fabregas dersom Barca betaler rundt 60mill).

En annen indikasjon på at det hele er oppspinn er at det er ingen som refererer til kilder

Link to comment
Share on other sites

Ser ut som Young, skal vi tro ryktene, har blitt enig med United. Dette kan vel tyde på at Nasri IKKE blir United spiller, eller hva?

 

Meget mulig den gamle mannen i Manchester ønsker seg flere nye midtbanespillere, men hvis spillere som Jones og Young blir klare, er det vil ikke så mye midler igjen i gjeldsklubben? :huh:

Link to comment
Share on other sites

Dette minner meg utrolig mye om Rooney sagaen i fjor. Jeg tipper også hensikten er det samme; legge press på klubben for å gå opp i lønn. Det skumle er at Nasri kan, og han vet det selv, få mye høyere lønn i andre klubber enn det han krever i Arsenal. Vi må nesten bare innse det, vi må øke lønna til nøkkelspillerne våre for å holde følge med våre rivaler, både i overgangsvinduet, men også i ligaen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...