Jump to content

Gael Clichy


Sindre

Recommended Posts

  • Replies 500
  • Created
  • Last Reply

Synd for Clichy som endelig var på vei tilbake til toppform, dog er det positivt at Gibbs får spille litt, og forhåpentligvis får han en litt lettere jobb enn han gjorde på slutten av sesongen i fjor hvor den bakre fireren var utrolig ustabil!

Link to comment
Share on other sites

Vi klarer oss i mellomtiden, men timingen var jo maksimalt dårlig! Tottenham-kampen var av de bedre kampene Clichy har spilt på lenge.

 

Og: Clichys plass er ikke nødvendigvis holdt av i mellomtiden. Fortsetter Gibbs i det sporet han var sist han spilte fast en stund, vil det bli vanskelig for Clichy når han kommer tilbake..

Link to comment
Share on other sites

Huff, liker ikke dette. Personlig mener jeg Gibbs ikke på langt nær er stabil nok, og tror han kan komme til å koste oss poeng. Posisjoneringa hans er skrekkelig uforutsigbar, og jeg mener å ha sett at han for ofte trekker inn i banen for å presse ballfører, og etterlater seg en motorvei ute på kanten.

 

Når det er sagt, er slett ikke Clichy alltid en gud defensivt han heller da, og vi har jo klart oss greit så langt i sesongen :)

Link to comment
Share on other sites

Huff, liker ikke dette. Personlig mener jeg Gibbs ikke på langt nær er stabil nok, og tror han kan komme til å koste oss poeng. Posisjoneringa hans er skrekkelig uforutsigbar, og jeg mener å ha sett at han for ofte trekker inn i banen for å presse ballfører, og etterlater seg en motorvei ute på kanten.

 

Når det er sagt, er slett ikke Clichy alltid en gud defensivt han heller da, og vi har jo klart oss greit så langt i sesongen :)

Kan hende Gibbs' prestasjoner vil stige med tanke på den økte selvtilliten og tryggheten i forsvaret. Det er enklere å spille back med Gallas/Vermaelen ved din side enn Song/Silvestre, som var tilfelle enkelte kamper i fjor.

Link to comment
Share on other sites

Blir spennende å se om Gibbs har forbedret seg noe på det defensive. Han har hatt god tid på seg, og Wenger har nok ikke bare latt det ligge at han sleit en del med posisjonering i fjor. Får håpe han imponerer såpass at Clichy virkelig må kjempe for å beholde plassen når han er tilbake

Link to comment
Share on other sites

Tar ikke dette så tungt for jeg føler vi har bra dekning på venstreback plassen. Nå får unge Gibbs igjen alle tiders mulighet til å bevise at han er verdig en plass i startellveren, jeg krysser fingrene for at han imponerer..

Link to comment
Share on other sites

Dette skal gå bra. Selvfølgelig er Clichy ett tryggere valg i dag, men med ett par kamper så kommer tryggheten hos Gibbs. Alltid hyggelig med en engelskmann på banen :)

 

Hvor ble det av Traore forresten, skulle ikke han være tilbake denne sesongen? Han er vel også ett alternativ på backen, selv om han spilte mest på midten i Portsmouth.

Link to comment
Share on other sites

Dette skal gå bra. Selvfølgelig er Clichy ett tryggere valg i dag, men med ett par kamper så kommer tryggheten hos Gibbs. Alltid hyggelig med en engelskmann på banen :)

 

Hvor ble det av Traore forresten, skulle ikke han være tilbake denne sesongen? Han er vel også ett alternativ på backen, selv om han spilte mest på midten i Portsmouth.

 

Enig i det. Clichy har ikke vært på de høyder han var på i 07/08.

 

Traore kommer snart tilbake. Spilte mot West Brom, men ble så skadet rett før Liverpool-kampen

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Følte bare for å skryte litt av Clichy igjen nå. Etter et par dårlige kamper etter han kom tilbake fra skade, har han virkelig tatt seg opp og ser ut som den gode gamle Clichy vi alle elsket! Det gleder meg stort å se at han begynner å komme seg i form. En fantastisk person og spiller.

Link to comment
Share on other sites

Dette er nok eit eksempel på at folk må gi spelarane litt tid.. Det er ikkje lenge sida dette var ei vanleg vise på forumet: "Selg Clichy, Walcott og Eboue etter sesongen!"

 

No ser vi at både Clichy og spesielt Eboue storspelar. Walcott har fortsatt ein veg å gå, men er definetivt på gang.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Clichy kobles til Barca i enkelte useriøse blekker.

 

Jeg må innrømme at jeg er en stor fan, jeg liker å se den innsatsen han legger ned og følelsen av at han gir alt. Joda, det går litt rundt for ham noen ganger. Og joda, det er ikke alltid crossene er perfekte, men jeg kan ikke huske å ha sett en kamp hvor han er uinteressert.

 

I alle intervjuer jeg har sett fremstår han som en kar med et stort Arsenalhjerte. Han burde få sin rettmesseige hyllest blant Arsenalfans. En invincible som ennå ikke har fylt 25. Han benektet kontakt med Barcelona i forrige uke, og jeg håper virkelig ikke han vil vurdere en overgang. Jeg håper han føler seg ønsket i Arsenal.

 

...blei litt ivrig nå, jeg.

 

Jeg er veldig spent på om han får bli med til Sør-Afrika, og om han får spilletid. Domenech kan ikke ha unngått å ha fått med seg hans solide vårform. Litt rufsete rett etter skaden, men har tatt spillet sitt opp på høyeste nivå. Konkurrentene er vel i hovedsak Evra (28) og Abidal (30).

 

Dersom han får sjansen i VM tror jeg han vil gjøre en god jobb, men det er kanskje mer sannsynlig at han blir hjemme?

Link to comment
Share on other sites

Var en veldig stor fan av han før, men jeg mener at han kan gå tidligst i Januar om han absolutt må i og med at jeg tror Gibbs kommer, men da må han få en mulighet til å spille seg inn på laget frem til da, Clichy er ikke lenger like god som han var, han er nå shaky defensivt i tillegg til å være dårlig offensivt, håper han kommer tilbake til det storspillet vi har sett fra venstrebacken fra Franskmannen tidligere!

Link to comment
Share on other sites

Var en veldig stor fan av han før, men jeg mener at han kan gå tidligst i Januar om han absolutt må i og med at jeg tror Gibbs kommer, men da må han få en mulighet til å spille seg inn på laget frem til da, Clichy er ikke lenger like god som han var, han er nå shaky defensivt i tillegg til å være dårlig offensivt, håper han kommer tilbake til det storspillet vi har sett fra venstrebacken fra Franskmannen tidligere!

 

Clichy har vært enorm så og si alle kampene de siste to månedene. Kanskje ikke alltid like god offensiv mtp. innleggene, men han har vært utrolig stødig defensivt.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Det kan se ut som Clichy får sin etterlengtede VM sjanse i dag. Som kjent har det vært fryktelige mye styr rundt det franske landslaget, og det går rykter om at Dummenek planlegger å vrake stortsett hele laget. Håper for all del at Clichy gjør et fantastisk inntrykk, og gjør backplassen til sin. Det tror jeg vil hjelpe veldig på selvtilliten hans, som ikke har vært på topp deler av denne sesongen. :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...