Jump to content

Gael Clichy


Sindre

Recommended Posts

Nettavisen la idag ut rykte om at Clichy hadde skrevet under på en ny kontrakt med Arsenal...

Komisk :P

 

Nettavisen er rett og slett forferdelige til å gi riktig informasjon, husker de skrev i fjor at Henry hadde dratt til Barca en mnd får han virkelig dro, og nå står det om at Clichy har skrevet kontrakkt med Arsenal som et rykte. Jeg kan ikke skjønne hvor lav utdanning du trenger for å bli journalist! det er rett og slett tåpelig og flaut

Japp! Det er latterlig hvor mye feilinformering nettskribenter(vil ikke kalle dem journalister) klarer å foreta seg :)

 

Tilbake på sporet- Clichy FTW!! :P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 500
  • Created
  • Last Reply

Liker bare CLichy bedre og bedre :D. Hvis bare flere psillere hadde tenkt som han!

 

ael Clichy admits he turned down big Italian offers to sign a new deal with Arsenal.

 

The defender 22, was coveted by AC Milan, Inter and Juventus.

 

But the French left-back said: "I was always clear in my mind I wanted to stay at Arsenal. I am at one of the biggest clubs in Europe.

 

"It will be our aim next season to win the Champions League and the English title."

 

Link to comment
Share on other sites

Liker bare CLichy bedre og bedre :D. Hvis bare flere psillere hadde tenkt som han!

 

ael Clichy admits he turned down big Italian offers to sign a new deal with Arsenal.

 

The defender 22, was coveted by AC Milan, Inter and Juventus.

 

But the French left-back said: "I was always clear in my mind I wanted to stay at Arsenal. I am at one of the biggest clubs in Europe.

 

"It will be our aim next season to win the Champions League and the English title."

 

 

Ikke rart jeg skal ha han på neste hjemmedrakt! :D Adebayor og Hleb har noe lære av han!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Flere positive uttalelser fra Clichy her: http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...p+to+Man+United

 

Blant annet dette:

"I know what I have at Arsenal and I don't know what I will have somewhere else. Sometimes of course players think about money but it is not the only thing to think about. At 23 I think you have many years in front of you to get money. The objective for me is not to get the big cash, it is to prove you can play at a high level for many years and the rest will come."

 

Kan man la være å elske denne spilleren? Kanskje vi har en som kommer til å bli i Arsenal karrieren ut og få en sjelden testimonial? Det er iallfall tydelig at dette er en gutt med sunne holdninger, og det er ikke tvil om hvem som er min favorittspiller i Arsenal for øyeblikket! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

"Somebody should check whether he is human.

 

I have a suspicion that he has two hearts and 4 lungs.

 

I have no other way of explaining how he does so much running every single game"

 

 

 

:)

Hvem kom med den uttalelsen?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_4453277,00.html

 

Tenk hvis alle i Arsenal hadde hatt Clichy sin innstilling, fantastisk moral på den gutten, har også sett flere blogger som ser på Clichy som en mulig kaptein, og der må jeg si meg enig.. han gir alltid 110% og har en entusiasme få kan matche!

Link to comment
Share on other sites

:)-->

QUOTE(Stefan B @ Nov 4 2008, 10:57 AM) 146282[/snapback]

http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_4453277,00.html

 

Tenk hvis alle i Arsenal hadde hatt Clichy sin innstilling, fantastisk moral på den gutten, har også sett flere blogger som ser på Clichy som en mulig kaptein, og der må jeg si meg enig.. han gir alltid 110% og har en entusiasme få kan matche!

 

Hadde alle på Arsenal hatt den instillinga som Clichy har så hadde vi ledet serien med nærmere full pott. Han har gitt alt i de kampene jeg har sett. Vår beste spiller hittil.

Link to comment
Share on other sites

Hadde alle på Arsenal hatt den instillinga som Clichy har så hadde vi ledet serien med nærmere full pott. Han har gitt alt i de kampene jeg har sett. Vår beste spiller hittil.

 

Tja, innstillingen til Clichy er super, og veldig bra å høre at han er ydmyk og selvransakende. Gode holdninger er naturligvis en nødvendig forutsetning for suksess, men det er på ingen måte tilstrekkelig. Og dessverre må jeg si at Clichy har vært minst like variabel i prestasjonene som resten av laget denne sesongen, innstillingen på tross. Om han på tross av dette har vært den beste (eller er det riktigere å si den minst dårlige?), ja det vet jeg ikke om jeg kan uttale meg om.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

:) Ryktene sier at Clichy er en stor kandidat til å ta over kapteinsbindet.

 

Det hadde vært fantastisk! En ekte Arsenalgutt, og den eneste som virkelig har stått frem som en som vil kjempe for drakta denne sesongen, fortjener bindet rundt armen. Det hadde kommet litt overraskende, men så difinitivt fortjent!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

http://www.arsenal.com/news/news-archive/c...-s-cardiff-trip

"After picking up his fifth booking of the season against Hull City on Saturday, Gael Clichy will miss Arsenal’s FA Cup clash with Cardiff through suspension."

 

Bra at han får stå over denne kampen sånn at han er tilgjenglig igjen mot Everton. Uansett så er det bra at Clichy får en kampfri helg.

Link to comment
Share on other sites

http://www.arsenal.com/news/news-archive/c...-s-cardiff-trip

"After picking up his fifth booking of the season against Hull City on Saturday, Gael Clichy will miss Arsenal’s FA Cup clash with Cardiff through suspension."

 

Bra at han får stå over denne kampen sånn at han er tilgjenglig igjen mot Everton. Uansett så er det bra at Clichy får en kampfri helg.

Hehe, han trenger hvile, men vi får håpe han det ikke blir for mye av dette :lol: -->

http://goonertalk.com/2009/01/23/party-boy-clichy-pics/

Link to comment
Share on other sites

Det er noen i kommentarfeltet som påstår at det ikke er Clichy. Jeg liker det ikke om det er ham, men det ser nok i så fall verre ut enn det er.

 

Noen som ikke lider av en mildt grad av ansiktsblindhet, kan kanskje si hva de mener ved en nærmere titt på bildene?

Link to comment
Share on other sites

Uansett, Clichy eller ikke, det er ikke noe å uroe seg for. Han er 23 år gammel og selv om han spiller for Arsenal burde han få lov til å være på fest(er). Vi kan ikke bare binde spillerne våre fast i stolen hjemme. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Uansett, Clichy eller ikke, det er ikke noe å uroe seg for. Han er 23 år gammel og selv om han spiller for Arsenal burde han få lov til å være på fest(er). Vi kan ikke bare binde spillerne våre fast i stolen hjemme. :lol:

Enig, ingenting å snakke om. Får bare håpe at det ikke blir for mye av det. Men tviler sterkt på at Clichy kommer til å bli en ny Paul Merson

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...