Jump to content

Gael Clichy


Sindre

Recommended Posts

  • Replies 500
  • Created
  • Last Reply

Ser man på utviklingen til clichy er den enorm. Bare i løpet av sesongen har det skjedd så utroolig mye med han. Inleggene han har vært tidevis svake. Men man ser forbedring per kamp. Defansivt i noen tilfeller har posisjoneringen vært feil. Men han blir bare bedre og bedre. Det mest irriterende er at Skysports klarte å velge Evra på årets lag. Kanskje de er like gode nå men hvor mye bedre kan ikke clichy bli. Verdens beste back til neste år. Garantert

 

hoho. Kom over det ordentlige utdelingen og ikke skysports sin. Fin lesning

http://www.skysports.com/story/0,19528,11662_3469616,00.html

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Godt å vite at jeg slipper å ha nok en drakt med en spiller bakpå som ikke lenger er i klubben. (Kjøpte Highbury-drakta med Vieira bakpå. 4 dager etter at jeg fikk den dro han til Juventus.)

Heldigris!!! Jeg fikk den to dager etter at han dro!

 

Tilbake til topic: Clichy har denne sessongen stått fram som verdens beste back, ifølge meg! Veldig godt å høre at han vil bli i Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Årets Arsenalspiller spør du meg. Vannvittig deilig å ha en sånn back! Utrolig at han ikke har fylt 23 enda. I tillegg dominerer Sagna fullstendig på den andre siden. Det er sannelig ikke mange som har et slikt backpar! Vi er griseheldige akkurat på dette området.

Link to comment
Share on other sites

Godt å vite at jeg slipper å ha nok en drakt med en spiller bakpå som ikke lenger er i klubben. (Kjøpte Highbury-drakta med Vieira bakpå. 4 dager etter at jeg fikk den dro han til Juventus.)

Heldigris!!! Jeg fikk den to dager etter at han dro!

 

Tilbake til topic: Clichy har denne sessongen stått fram som verdens beste back, ifølge meg! Veldig godt å høre at han vil bli i Arsenal.

Haha, den var riktig så uheldig ;) ;)

 

Clichy er verdens beste venstreback! Til og med tv3 kommentatorene har skrytt av ham ;) Han er rett og slett GENIAL!

Link to comment
Share on other sites

Clichy ikke til EM:

http://www.teamtalk.com/football/story/0,1...3579837,00.html

 

Ganske utrolig at han blir vraket etter en kjempesesong i Arsenal. :o

Abidal og Evra er jo ikke det døyt bedre.

 

På en annen side et det positivt at han får hvile og er skikkelig klar til neste sesong :)

Link to comment
Share on other sites

Clichy ikke til EM:

http://www.teamtalk.com/football/story/0,1...3579837,00.html

 

Ganske utrolig at han blir vraket etter en kjempesesong i Arsenal. :o

Abidal og Evra er jo ikke det døyt bedre.

 

På en annen side et det positivt at han får hvile og er skikkelig klar til neste sesong :)

Hva slags trener er det her. Clichy er jo mye bedre en Evra, helt klart!

Link to comment
Share on other sites

Synd for Gael, men kjempepositivt for oss!! Klart er det fin erfaring og du får matchet deg på et ekstremt høyt nivå ved å spille i EM, men Gael har vell spilt over 50 kamper denne sesongen så det var herlig for meg å høre at en av våre viktigste spillere kan få skikkelig hvile og være klar til den tidlige oppstarten med CL-kvalikk :o

Link to comment
Share on other sites

Hahaha, verken Clichy eller Sagna på laget, men Diarra kom med? Jaja, bare positivt for oss, ettersom landslagsfotball er noe som først og fremst fører til skader. Det må være leit for de to å ikke bli plukket ut til å representere fædrelandet sitt, men de veit innerst inne at de er selvsagte i førstelleveren. Synd at et lag med så mange gode spillere, lider under en trener som verken gir gode resultater eller den godfotballen man forventer med det laget de har!

Link to comment
Share on other sites

Synd for Gael, men kjempepositivt for oss!! Klart er det fin erfaring og du får matchet deg på et ekstremt høyt nivå ved å spille i EM, men Gael har vell spilt over 50 kamper denne sesongen så det var herlig for meg å høre at en av våre viktigste spillere kan få skikkelig hvile og være klar til den tidlige oppstarten med CL-kvalikk :)

 

 

100% enig med deg! Tviler på at Gael for noe dårligere selvtillitt med det første, etter en kanonsesong for the gunners!

 

Synes Clichy er mye bedre enn Abidal og bittelitt bedre enn Evra, så synes det egentlig er helt latterlig at han ikke er med i troppen, men som sagt veldig bra for oss!

 

Enda værre er nesten at Diarra blir brukt fast på høyrebacken framfor Sagna!

Link to comment
Share on other sites

Synd for Gael, men kjempepositivt for oss!! Klart er det fin erfaring og du får matchet deg på et ekstremt høyt nivå ved å spille i EM, men Gael har vell spilt over 50 kamper denne sesongen så det var herlig for meg å høre at en av våre viktigste spillere kan få skikkelig hvile og være klar til den tidlige oppstarten med CL-kvalikk :)

 

 

100% enig med deg! Tviler på at Gael for noe dårligere selvtillitt med det første, etter en kanonsesong for the gunners!

 

Synes Clichy er mye bedre enn Abidal og bittelitt bedre enn Evra, så synes det egentlig er helt latterlig at han ikke er med i troppen, men som sagt veldig bra for oss!

 

Enda værre er nesten at Diarra blir brukt fast på høyrebacken framfor Sagna!

 

Er nok ikke Diarra som blir brukt på høyreback ;)

Vil tro det er gode gamle Willy :D

Link to comment
Share on other sites

 

Enda værre er nesten at Diarra blir brukt fast på høyrebacken framfor Sagna!

 

Er nok ikke Diarra som blir brukt på høyreback :D

Vil tro det er gode gamle Willy :)

 

Ok.. Husker bare at Diarra ble brukt på høyreback i fjor sen-høst og vinter.. ;)

Link to comment
Share on other sites

 

Enda værre er nesten at Diarra blir brukt fast på høyrebacken framfor Sagna!

 

Er nok ikke Diarra som blir brukt på høyreback :D

Vil tro det er gode gamle Willy :)

 

Ok.. Husker bare at Diarra ble brukt på høyreback i fjor sen-høst og vinter.. ;)

 

Ok, kunne sikkert vært fordi de testa han der, for å se om det var noe futt i han ;)

Link to comment
Share on other sites

 

Enda værre er nesten at Diarra blir brukt fast på høyrebacken framfor Sagna!

 

Er nok ikke Diarra som blir brukt på høyreback ;)

Vil tro det er gode gamle Willy ;)

 

Ok.. Husker bare at Diarra ble brukt på høyreback i fjor sen-høst og vinter.. ;)

 

Ok, kunne sikkert vært fordi de testa han der, for å se om det var noe futt i han ;)

 

Nei, Willy var skada og ute av spill. Det viktige er jo her at Diarra blir brukt foran Sagna som 2. valg.

 

Forøvrig er jo dette en Clichy-tråd når jeg tenker meg om. :)

Link to comment
Share on other sites

Er jo helt utrolig at Clichy ikke er med i troppen til EM, han har jo klart vært den beste av de tre, spesielt i forhold til det elendige året til Abidal, han har vært like god som laget sitt, og det sier vel sitt... Men jeg takker og bukker jeg, ta deg en velfortjent ferie Clichy, så er du klar til sesongoppkjøringen med oss:)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...