Jump to content

Gael Clichy


Sindre

Recommended Posts

  • Replies 500
  • Created
  • Last Reply

Det du sier nå er bare tull!

 

Gael clichy er proffesjonell og setter ikke fester foran fotball...

de er fotball spillere men de er fortsatt mennesker og vedder mye på att alle reiser på fester i ny og ne.

 

desuten har ikke clichy spilt så dårlig som mange mener...

men når en spiller blir kåret til premier leagues beste venstre back høyner folk forventninger og mange gjør det alt for høyt...

Link to comment
Share on other sites

HUsker du etter noen få runder når arsenal hadde slippet inn 6 mål?

da hadde gallas skylden for 4 av de!!

 

Bendtner(uten hederlige untak), Diaby og Almunia har spilt dritt hele sesongen!

 

men clichy har stått på vært blant de bedre hver kamp, offensiv og defensiv!!!

 

han er en spiller om gir alt hver kamp som ikke går unna dueller for å bli anonym men han er en spiller jeg håper blir i Arsenal ut karrieren!

 

Bedre en ashley cole, gary neville, wayne bridge, riera, insua og alle de andre høyre backene i de dårligere lagene i premier league!

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det er svært uheldig at Clichy er på fylla midt i sesongen. Vi har et hektisk program og trenger spillerene så fokuserte som overhodet mulig. Kanskje Clichy bør konsentrere seg mer om sine defensive oppgaver enn sine fuktige oppgaver. Nå er det slik at denne karen tjener bortimot 3-500000 kroner i uka for å spille for Arsenal. Innbakt i den lønna er også det at han skal være et godt forbilde, en ambassadør, og at han skal ha gode holdninger også utenfor banen.

 

Clichy har vært en tikkende bombe (som smeller stort sett hver kamp denne sesongen), hadde vi hatt ett godt alternativ til Clichy på benken i år burde han ha blitt vraket for lenge siden.

 

Skjerpings!!

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det er svært uheldig at Clichy er på fylla midt i sesongen.

Vet vi egentlig når bildene ble tatt?

nei, egentlig ikke, men jeg antar at de er tatt nylig.

 

BE

I følge Gooner Talk som la ut siden er de fra forrige måned, altså desember. Bildene er fra to forskjellige happenings, og skal vi tro datoen på bildene, så er det snakk om 5. og 12. desember, begge dagen før kamp mot henholdsvis Wigan hjemme og Boro borte. I såfall er dette veldig tvilsomme saker. Men det kan jo være at drinken han holder på bilde nr. to er alkoholfri, og i såfall har han ingenting å skjemmes over. Det bemerkelsesverige er at det var han som var skyld i baklengsmålet, da han lot motspilleren slå inn til Aliadiere...

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det er svært uheldig at Clichy er på fylla midt i sesongen.

Vet vi egentlig når bildene ble tatt?

nei, egentlig ikke, men jeg antar at de er tatt nylig.

 

BE

I følge Gooner Talk som la ut siden er de fra forrige måned, altså desember. Bildene er fra to forskjellige happenings, og skal vi tro datoen på bildene, så er det snakk om 5. og 12. desember, begge dagen før kamp mot henholdsvis Wigan hjemme og Boro borte. I såfall er dette veldig tvilsomme saker. Men det kan jo være at drinken han holder på bilde nr. to er alkoholfri, og i såfall har han ingenting å skjemmes over. Det bemerkelsesverige er at det var han som var skyld i baklengsmålet, da han lot motspilleren slå inn til Aliadiere...

Takk for svar mr, dektektiv. Dette er ikke bra i det hele tatt.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Bra? Er dette riktig er det vanvittig, alkoholfritt (tvilsomt) eller ikke. Grunn god nok til oppsigelse!!

 

Nå skrev jeg ikke bra da Sir John. Jeg er enig i at det er alvorlig, og han fortjener en straff for dette. Oppsigelse, hmm, kanskje litt drøyt men skjer det igjen så bør man vel vurdere det også

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Enig med de som sier at Clichy har hatt en dårlig sesong så langt; det er vel bare den siste halvtimen i kampen mot Chelsea at han har vist sitt beste. Ellers har han svingt veldig i prestasjonene, fremstått som usikker og ukonsentrert, og vært innblandet i litt for mange av episodene som har resultert i baklengsmål.

 

Når det er sagt; å koble disse bildene til hans prestasjoner virker uhyre spekulativt. For jeg tror ikke at noen av oss vet NÅR disse bildene ble tatt; det er jo bare en påstand, som ikke kan etterprøves, ihvertfall neppe av noen her inne. Og dessuten, selv om han har vært på en fest de siste par månedene, selv med et moderat alkoholkonsum, det har neppe hatt noen innvirkning på hans prestasjoner på banen, kanskje med unntak av den neste kampen, hvis den har vært kort tid etter festen som det påstås. Men som sagt, dette er og blir ren spekulasjon, og disse bildene er vel egentlig ingen grunn til å overreagere på grunn av, selv om Clichy er en dårlig rollemodell dersom han drikker alkohol i full offentlighet?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Fantastisk med spillere som Clichy. Andre spillere gir trusler om å forlate Arsenal men Clichy står fast.

 

Har alltid tenkt på hvor fantastisk united supportere har det da spillere som Ferdinand,Scholes og Giggs sier det blir karrieren ut.

Det står respekt av.

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke sikkert at Ferdinand, Scholes og Giggs hadde sagt det samme om United bare hadde sanket 4. og 5. plasser og vært langt unna en hver form for pokal. Mye lettere å være lojal mot en klubb som United så lenge de vinner. Så vet ikke helt hvor mye respekt det står av det.

 

Men en spiller som f.eks Matthew Le Tissier som var tro mot Southampton til det siste av karrieren hans. Det står det respekt av.

 

Håper Clichy klarer å dra med seg alle andre nøkkelspillere i klubben med uttalelsene hans :-)

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke sikkert at Ferdinand, Scholes og Giggs hadde sagt det samme om United bare hadde sanket 4. og 5. plasser og vært langt unna en hver form for pokal. Mye lettere å være lojal mot en klubb som United så lenge de vinner. Så vet ikke helt hvor mye respekt det står av det.

 

Men en spiller som f.eks Matthew Le Tissier som var tro mot Southampton til det siste av karrieren hans. Det står det respekt av.

 

Håper Clichy klarer å dra med seg alle andre nøkkelspillere i klubben med uttalelsene hans :-)

jojo ,det forstår jeg :blink:

Men respekten var ment for Clichy.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Clichy will not play again this season

 

The full back has been absent with a back problem ever since the Champions League Quarter-Final first leg at Villarreal on April 7.

 

It was hoped the injury could have cleared up before the end of the season. But, having gone out in the Semi-Final at the hands of Manchester United on Tuesday, Arsène Wenger does not want to take any chances.

 

The 23-year-old will now rest up until pre-season training begins in July.

 

“It is finished [for Gael],” said Wenger. “We would have put a little pressure on the recovery period had we gone to the Champions League Final. But now we will not take a gamble.”

 

*The good news is that Arsenal picked up no injuries after their European exit. There is a slight doubt over Andrey Arshavin (flu) but the Russian is expected to feature.*

 

Link

 

Kjipe nyheter. Får håpe han kommer sterkt tilbake til høsten ;)

Link to comment
Share on other sites

Synes det er ufattelig smart av Wenger å nå fokusere på å få dem friske på den tryggeste måten. Nå kan man heller benytte Gibbs så man får opp selvtilliten hans igjen. Samme med Eduardo, Rosicky, Diaby osv.

 

Får man disse friske og raske til neste sesong er mye gjort.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...