Jump to content

Gael Clichy


Sindre

Recommended Posts

Man kan hente Hoyte tilbake, men da kan han ikke gå til Sunderland igjen, en klubb hvor han nå har tillit og synes å blomstre. Dette kommer ikke Wenger til å gjøre. That's not the Wenger way.

 

Det er uansett tydelig at Clichys skade strekker lagets ressurser nå. Mitchell Murphy spilte ikke på sin faste venstrebacksplass for reservene i går, mest sannsynlig fordi Wenger ikke vil ha ham skadet i tilfelle enda en skade eller to på venstrebackplass. For ham steppet 15-årige Rene Steer inn, som hadde vært på skolen samme dag som kampen ble spilt..

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • Replies 500
  • Created
  • Last Reply

Synd dette her... Clichy skada ut i sesongen. Går Cole nå så ser det dårlig ut, med kun Flamini og Traore på vb-plass.

 

Kilde: Arsenal.com [trenger ikke link, dere vet de skriver sant]

Eg finner det ikkje på Arsenal.com, så kom gjerne med en link for min del!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 1 month later...

Gael er vell ikkje heilt på samme nivå defensivt som Cole var enda.

Men han blir bare bedre og bedre for hver kamp, og jeg er ganske sikker på at han kommer til å få en fast plass på landslaget og bli en av verdens beste backer i løpet av et par år.

 

Må jo også si at jeg har aldri sett en spiller som jobber så mye...

Link to comment
Share on other sites

Godt å være så godt forspent på venstrebacken som vi er nå om dagen. Vi mistet en god venstreback i Cole, men hadde Clichy i backup. Nå som han virkelig har begynt å seg til for fullt så har vi Traore som en fremtidig backup på venstrebacken som også har masse av de lignende kvalitetene som Cole og Clichy.

 

Likte også det Clichy sa på Arsenal.com her om dagen. At han kom til å jobbe knallhardt fremover, slik at Wenger slipper å forsterke denne posisjonen. Det sånt man liker å høre fra spillerne. :)

Link to comment
Share on other sites

Var ikke Andy Cole spiss da? :P

 

Hehe. Det var han så absolutt.

 

"He-whos-name-shall-not-be-spoken-of" derimot var venstreback :P Og Clichy har dessverre et godt stykke fram til den standarden han holdt på sitt beste. Men iveren og innsatsen er det ingenting å si på ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Arsenal full-back Gael Clichy has admitted he would like to see out his career with The Gunners.

 

The 21-year-old is currently first choice under manager Arsene Wenger following Ashley Cole's exit to Chelsea last summer.

 

Clichy is making the most of his chance in the side and is even crossing his fingers on a call-up to the French squad.

 

"My first objective and priority is Arsenal and to make sure the boss doesn't want to buy any new left-back," he told the Independent.

 

"Today I am the number one and I don't want to be the number two again.

 

"The French team would be a bonus, and if I get called I would be the happiest playing the world."

 

Clichy has thanked Kolo Tour and Pascal Cygan for helping him settle in London and has admitted he would like to stay for the remainder of his career.

 

"Kolo Toure and Pascal Cygan helped me a lot, and now if I could stay for ever in London that would be great," he continued.

 

Source: http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=4...ES+GUNNERS+STAY

Link to comment
Share on other sites

Clichy er den nye Cashley. Har alt potensiale inne for å bli det hvert fall!

 

Oh crap, for en utrolig tåpelig påstand! Begrunne, shallwe?

Hva er det som er så tåpelig med den påstanden? Tolker du det dithen at Fabregas 14 tenker på "sviket", eller tenker du at han ikke har ferdigheter til å bli "den nye Cole".

 

Forøvrig synes jeg at alle slike "den nye" er ganske idiotiske - de aller fleste er og blir seg selv...

Link to comment
Share on other sites

Clichy er den nye Cashley. Har alt potensiale inne for å bli det hvert fall!

 

Oh crap, for en utrolig tåpelig påstand! Begrunne, shallwe?

Hva er det som er så tåpelig med den påstanden? Tolker du det dithen at Fabregas 14 tenker på "sviket", eller tenker du at han ikke har ferdigheter til å bli "den nye Cole".

 

Forøvrig synes jeg at alle slike "den nye" er ganske idiotiske - de aller fleste er og blir seg selv...

 

Forstod heller ikke hva som er så tåpelig med den.

Clichy er blitt en bankers på vår venstrebackplass og når

han fosser opp siden minner han ikke så rent lite om Cole.

Liker Clichy bare mer og mer.Fin teknisk spiller.

Link to comment
Share on other sites

Skjønner heller ikke hva som var galt med det. Clichy ligner veldig på Cole i spillestilen, men Clichy er bare mye bedre da ;)

 

Varmet også å lese i går at Clichy ønsker å være i klubben ut karrieren. Fortsetter han på den måten han har gjort denne sesongen så har vi en fast venstreback for mange mange år fremover! :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener at clichy har potensiale til å bli den nye cashley, og at han har sveket oss!

OK - Hva er det egentlig du forsøker å fortelle oss her? Det mulig det er jeg som er treg her. Først trodde jeg du mente at Clichy hadde potensiale til å bli den nye Cole - rent sportslig. Det var derfor jeg stusset på Helmik'ns reaksjon. Men hvis Helmik'n mente at du siktet til sviket, og ikke det sportslige så må jeg beklage til Helmik'n. Så når du svarer at han har sveket oss- hvem er det da du referer til? Er det Cole eller Clichy? Hvis du mener det er Cole - fair enough. Men dersom du sikter til Clichy skjønner jeg ikke hvor du vil? Kan du være litt mer presis, slik at vi skjønner hva du faktisk mener?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...