Jump to content

Cesc Fabregas


Gaston

Recommended Posts

  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply

Oogalabong Gazong fra senegalesisk 2 divisjon

 

Oogalabong Gazong er sikkert et kjempetalent hvis-hvis-hvis, men kjøper Wenger han kan han egentlig bare dra sin vei før sesongen starter. Det kommer likevel uansett alle andre til å gjøre et svangerskap seinere. Nå er det kun the real deal som gjelder. Det ultimate statement hadde vert Rooney+Cesc.

Link to comment
Share on other sites

Vi kan vel la tvilen komme Wenger til gode? Ihvertfall frem til overgangsvinduet åpner?

 

Bare oppgitt over at vi har hentet 2 (muligens 3) unggutter allerede, mens det på førstelaget ikke virker å være særlig aktivitet.

 

Man kan forøvrig kjøpe spillere før overgangsvinduet "åpner". I England kan man også kjøpe spillere fra egen liga med en gang sesongen er over blant annet.

Link to comment
Share on other sites

Vi kan vel la tvilen komme Wenger til gode? Ihvertfall frem til overgangsvinduet åpner?

Vi kan vel la tvilen komme Wenger til gode? Ihvertfall frem til overgangsvinduet åpner?

Joda, jeg har små problemer med å la tvilen kommer Wenger til gode (foreløbig), men å bruke (starten av) overgangsvinduet som en grense blir litt for kunstig for meg. Avtaler mellom klubber kan gjøre når som helst i løpet av et år. Tidspunkt for å være spilleberettiget er en annen sak.

 

Det som gjør at mange av oss tviler på Wenger og co er den sendrektigheten som rår i klubben der litt for mange spillerkjøp skjer i aller siste del av det nevnte vinduet og gjerne etter at sesongen har startet. Podolski var dog ett unntak.

 

Det jeg ønsker er en offensiv Wenger som har laget klart til oppkjøringen slik at eventuelle nye spillere kan bli "husvarme" i klubben.

Link to comment
Share on other sites

Joda, jeg har små problemer med å la tvilen kommer Wenger til gode (foreløbig), men å bruke (starten av) overgangsvinduet som en grense blir litt for kunstig for meg. Avtaler mellom klubber kan gjøre når som helst i løpet av et år. Tidspunkt for å være spilleberettiget er en annen sak.

 

Det som gjør at mange av oss tviler på Wenger og co er den sendrektigheten som rår i klubben der litt for mange spillerkjøp skjer i aller siste del av det nevnte vinduet og gjerne etter at sesongen har startet. Podolski var dog ett unntak.

 

Det jeg ønsker er en offensiv Wenger som har laget klart til oppkjøringen slik at eventuelle nye spillere kan bli "husvarme" i klubben.

 

Dette er også noe jeg ønsker å se.

 

Ser heller at vi betaler 2-3 millioner pund ekstra for en spiller for å få han tidlig i juni/juli fremfor å spare et par millioner (eller se han gå til en annen klubb i håp om å spare disse millionene) og få han i slutten av august.

Link to comment
Share on other sites

 

Bare oppgitt over at vi har hentet 2 (muligens 3) unggutter allerede, mens det på førstelaget ikke virker å være særlig aktivitet.

 

 

Nå har vi frigitt en hel haug unggutter som må erstattes med noen som er enda bedre. Jeg skjønner ikke at det skal være noe å klage over...

 

Til førstelaget trenger vi ikke mange og det er lenge igjen av overgangsvinduet.

Link to comment
Share on other sites

 

Nå har vi frigitt en hel haug unggutter som må erstattes med noen som er enda bedre. Jeg skjønner ikke at det skal være noe å klage over...

 

Til førstelaget trenger vi ikke mange og det er lenge igjen av overgangsvinduet.

Bingo!

 

Ingen vits å syte over signeringer som Sanogo, aldri i verden om disse har noe med invsteringene Wenger (om han får lov) blir å gjøre i sommer.

Går ant å kjøpe både unggutter OG førstelagspillere. Blir sinnsykt lei av å lese konstant ubegrunnet klaging hver eneste dag.

Ble jo nesten borgerkrig på Arsenal Norway gruppa på facebook når vi var i ferd med å signere Sanogo, der mange spydde opp at vi kjøper han istedetfor Higuain osv.

Blir som å si at vi hentet Eisfeld fordi de ikke gidda å bruke penger på Iniesta.

Link to comment
Share on other sites

Ubegrunnet klaging vil jeg ikke kalle det. Men en mix av unge og rutinerte tåler de fleste!

Hvis der ikke kommer inn noen store iår er det bare å gå i dekning til høsten når vi er akterutseilt nok engang.

Link to comment
Share on other sites

Ble jo nesten borgerkrig på Arsenal Norway gruppa på facebook når vi var i ferd med å signere Sanogo, der mange spydde opp at vi kjøper han istedetfor Higuain osv.

Vurderte å involvere meg i den gruppa, men meste som kommer der er tull og oppgulp. Sanogo overgangen var en ting(hvor vi betalte under 1 million£ kompenasjon for et visstnok stort, stort talent i en posisjon vi i det minste trenger backup), men alt oppgulpet rundt ethvert rykte gjorde meg skeptisk til å benytte meg av den gruppa. (Samt alt tullet om at vi bør selge enhver spiller som har underprestert i en eller to kamper og at Ramsey fortsatt bør selges(så dette senest her om dagen)). Den gruppa er kun for latter for min del.

 

Ønsker meg selvfølgelig Cesc, Higuain, Jovetic og Bender som de fleste andre her, men belager meg på ETT navn jeg har hørt om og et par unggutter til.

Link to comment
Share on other sites

 

Nå har vi frigitt en hel haug unggutter som må erstattes med noen som er enda bedre. Jeg skjønner ikke at det skal være noe å klage over...

 

Til førstelaget trenger vi ikke mange og det er lenge igjen av overgangsvinduet.

 

Ikke misforstå Tapapa: Jeg er fullstendig klar over at vi nå trenger å kjøpe inn en del yngre spillere grunnet at vi har sluppet et dusin, men jeg er bare frustrert over at det er kun rykter om spillere som ikke er klare for førstelaget på en god del år som troverdig linkes til oss.

 

Er pdd. ingen virkelige forsterkninger til førstelaget som har har skikkelige bein å stå på mens det da altså er rykter om 2-3 juniorer som faktisk har hold i seg.

Link to comment
Share on other sites

Kan det tenkes at forhandlinger er litt mer kompliserte når det kommer til kjøp av etablerte stjerner sammenlignet med innhenting av talenter? Kan det tenkes at det er litt mer tidkrevende å hente inn etablerte spillere?

 

Vi har kun kommet til 05.06. og det sytes allerede over at vi ikke har hentet inn noen etablerte spillere? Såvidt jeg har fått med meg, er det kun bekreftet 1 overgang blant våre konkurrenter i Premier Leauge, og det er Jesus Navas til City.

 

Denne forbanna sytinga kan vi ta 01.09. dersom Wenger & co har forsterket laget godt nok

Link to comment
Share on other sites

 

Denne forbanna sytinga kan vi ta 01.09. dersom Wenger & co har forsterket laget godt nok

 

Hvorfor skal vi syte om han faktisk har forsterket laget???

Link to comment
Share on other sites

Enig. Alt for tidlig for klaging.

 

Vi snakker hvert år om "make or break" for Wenger. Denne sommeren er det mer aktuelt enn noen gang. Han har 1 år igjen av kontrakten,

vi har massevis av penger på bok og kunkurrentene har nye managere. Et par virkelige klassesigneringer og vi kan befinne oss helt der oppe igjen.

 

Skal jeg være ærlig må jeg innrømme at jeg tror vi alle kommer til å bli skuffet. Jeg tror ikke den "tyngden", den kvaliteten vi trenger, vil ankomme. Men jeg kommer ikke til å klage over det før medio august - 1 sept.

 

Guud så gøy det hadde vært med 2-3 virkelige kvalitetsspillere inn....

Link to comment
Share on other sites

Enig. Alt for tidlig for klaging.

 

Vi snakker hvert år om "make or break" for Wenger. Denne sommeren er det mer aktuelt enn noen gang. Han har 1 år igjen av kontrakten,

vi har massevis av penger på bok og kunkurrentene har nye managere. Et par virkelige klassesigneringer og vi kan befinne oss helt der oppe igjen.

 

Skal jeg være ærlig må jeg innrømme at jeg tror vi alle kommer til å bli skuffet. Jeg tror ikke den "tyngden", den kvaliteten vi trenger, vil ankomme. Men jeg kommer ikke til å klage over det før medio august - 1 sept.

 

Guud så gøy det hadde vært med 2-3 virkelige kvalitetsspillere inn....

 

Og er det en ting jeg tror vil skje så er det at Wenger forlenger.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser ikke for meg at Barcelona er villige til å tape så mye penger på Cesc. Så for at de skal få igjen det de betalte for han, må United ut med £65-£70 millioner eller de kan selge til oss for £30-£35 millioner. Jeg tror nok at Cesc blir værende i noen år til.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...