Jump to content

Cesc Fabregas


Gaston

Recommended Posts

  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply

Nå er jeg jææææævlig spent Wenger.....

Begynte å få troa når det gikk rykter om at Mourinho gikk for Modric i en byttehandel mot Ramires+cash, men nå virker overgangen med Cesc til Chelsea virkelig å være endelig.. Svært skuffende, nok en spiller som kysser logoen og er en stor fan av klubben.

 

* Kysset klubbeblemet

* Streiket seg vekk fra klubben

* Dro "hjem" til Barcelona

* Støttet klubben på Twitter, virket som en fan.

* Stikker til byrival Chelsea.

Link to comment
Share on other sites

Wenger mener vel vi har det bra nok? Diaby satses det på neste år

For å være helt realistisk ville Fabregas/Ramsey/Özil måtte tilbragt noe tid på benken neste år om vi signerte han, men de beste klubbene har faktisk slik bredde og det er det vi må sikte etter. Særlig at alle tre holder hele sesongen også..

Link to comment
Share on other sites

Jepp da er han Chelsea-spiller. Klarer fortsatt ikke helt å se for meg han i Chelsea-drakta, det er bare rart.

Rett og slett bare rart. Ønsker han selvfølgelig ikke lykke til, håper han flopper totalt. Har lenge hatt

en stor stjerne hos meg, selv etter at han dro til Barca. Nå blir han vel bare en spiller i mengden.

Uansett ikke overraska, slutta å bli overraska over fotballspilleres valg etter at RvP dro til Manu.

Link to comment
Share on other sites

Wenger mener vel vi har det bra nok? Diaby satses det på neste år

 

Dersom du tror Wenger ikke henter Fabregas fordi vi har Diaby, må du være dummere enn du prøver å fremstå med denne kommentaren. At vi har Diaby har ingenting med at vi ikke henter Fabregas å gjøre. Årsaken til at vi ikke henter tilbake Fabregas, er fordi Wenger anser at vi har nok spillere som er tiltenkt offensive roller sentralt på midten. Wenger anser mest sannsynlig at vi ikke blir gode nok deffensivt dersom vi skulle spilt med Ramsey og Fabreags sentralt på midten, og der er jeg i så tilfelle enig med han. Nivået til Ramsey forrige sesong står ikke noe tilbake til det Fabregas har vist de siste årene. Faktisk vil jeg påstå at nivået til Ramsey forrige sesong var høyere enn det Fabregas har vist på en stund. Maksnivået til Özil er også et høyere nivå enn Fabregas innehar.

 

Ser flere har påpekt at Wenger uttalte forrige sommer at hvis han fikk muligheten til å hente Fabregas tilbake til klubben, så ville han selvfølgelig gjort det. Det er viktig å påpeke at disse kommentarene ble gjort før kjøpet av Özil.

 

Så lenge Wenger henter inn et skikkelig rivjern av klasse til å inneha den deffensive rollen på midten, en ventstreving, en klassespiss, høyreback og en midtstopper, så kan jeg lett se mellom fingrene på at Fabreags endte opp i Chelsea.

 

Personlig tror jeg Fabregas gjør en stor tabbe ved å gå til Chelsea, som spiller en totalt annerledes fotball enn hva han er vant med fra Arsenal, Barca og Spania. Inntil det motsatte eventuelt er bevist, tror jeg ikke han passer inn i Mourinhos spillestil.

Link to comment
Share on other sites

Personlig tror jeg Fabregas gjør en stor tabbe ved å gå til Chelsea, som spiller en totalt annerledes fotball enn hva han er vant med fra Arsenal, Barca og Spania. Inntil det motsatte eventuelt er bevist, tror jeg ikke han passer inn i Mourinhos spillestil.

Jeg tror han kan spille hvor som helst og hvordan som helst, men det er godt han ikke gikk til City, der ville han passet perfekt inn i spillestilen og i et lag som leverer hurtig, pasningssikker fotball.

Men nå MÅ vi handle en del vi også, liker ikke hvordan Mourinho former dette Chelsea-laget sitt nå...

Link to comment
Share on other sites

Eller Yaya Toure feks, da skal jeg overleve. Desverre tenker nok Wenger slik, slik jeg kjenner han: Vi vannt FA cup'en ifjor, troppen er god nok. Vi må erstatte de som drar, men mer trenger vi ikke. Skader neste sesong kan jeg ikke tenke på, så bredde dropper jeg.

 

Mourinho gleder seg nok til å gruse Wenger i hver viktige kamp neste år også, noe han nok kommer til å lykkes med. Det blir vel Fabregas som stikker kniven i hjertet :/

 

Bendtner, Sagna og evt andre ut blir nok erstattet med lik kvalitet eller bedre. Giroud er nok vår førstespiss også neste år.

 

(depresive tanker advarsel :))

Link to comment
Share on other sites

 

Dersom du tror Wenger ikke henter Fabregas fordi vi har Diaby, må du være dummere enn du prøver å fremstå med denne kommentaren. At vi har Diaby har ingenting med at vi ikke henter Fabregas å gjøre.

Tror du forstod spøken, selv om det ikke er lenge siden Wenger selv dro frem Diaby som ett våpen.

 

Ellers registrerer jeg at du mener fabregas er dårligere nå enn når han dro fra oss, samt at han gjør feil ved å gå til Chelsea. Selv tror jeg han er bedre nå, samt kommer til å vinne mye der. Men det er nå meg ;)

Link to comment
Share on other sites

* Kysset klubbeblemet

* Streiket seg vekk fra klubben

* Dro "hjem" til Barcelona

* Støttet klubben på Twitter, virket som en fan.

* Stikker til byrival Chelsea.

 

Den listen her er en oppskrift på en C*NT. Og enkelte her inne kategoriserer denne mannen som en legende. Pøh! Det mener jeg fortsatt er ett hån mot våre ekte legender.

Link to comment
Share on other sites

 

Den listen her er en oppskrift på en C*NT. Og enkelte her inne kategoriserer denne mannen som en legende. Pøh! Det mener jeg fortsatt er ett hån mot våre ekte legender.

 

 

 

 

Helt enig! Hadde drakt til meg og dattera mi, begge draktene er borte nå :=) Av fabregas, selvfølgelig.

Link to comment
Share on other sites

Cesc leverte masse på banen. Og mye i kroner og øre. Enda mer nå, faktisk. Det siste er det eneste som nå er endret. Men enhver står selvsagt, som vanlig, fritt til å velte seg rundt i misnøye, ukvemsord, edder og galle. En quick fix for "lykken", det.

 

Vi har Ramsey og Øzil. Og ikke plass til Cesc. Sånn. :proud:

Link to comment
Share on other sites

Vi har Ramsey og Øzil. Og ikke plass til Cesc. Sånn. :proud:

Det finnes alltid plass til en Cesc, Rambo og Özil er ikke skadefrie en hel sesong uansett, men dersom vi virkelig klarer å pulle off noen andre gode signeringer(I posisjoner vi har større behov for nye, er det bedre enn å hente Cesc)

Link to comment
Share on other sites

Grusomt å se Cesc i blått, men Arsenal ville ikke ha ham tross interesse fra spilleren selv. Kona og ungen bor i London, så jeg skjønner for så vidt at han vil spille der, og når ikke Arsenal ville ha ham, - hvem skulle han gå til? West Ham? Tottenham?

 

Forstå meg rett, han er ingen legende i min bok heller, men jeg kan på sett og vis forstå valget.

 

Når det kommer til Arsenal, så er det andre posisjoner vi trenger å forsterke mer enn offensiv midt, selv om vi trengte Källström i fjor. Derfor syns jeg det er rart at man ikke ønsker Fab. Jævlig rart. Men jeg tror vi får vente og se til vinduet er ferdig før vi feller dom over denne sagaen. Forsterker vi på defensiv midt, spiss, høyreback og keeper vil det hele bli enklere å svelge.

Link to comment
Share on other sites

Grusomt å se Cesc i blått, men Arsenal ville ikke ha ham tross interesse fra spilleren selv. Kona og ungen bor i London, så jeg skjønner for så vidt at han vil spille der, og når ikke Arsenal ville ha ham, - hvem skulle han gå til? West Ham? Tottenham?

 

Forstå meg rett, han er ingen legende i min bok heller, men jeg kan på sett og vis forstå valget.

 

Når det kommer til Arsenal, så er det andre posisjoner vi trenger å forsterke mer enn offensiv midt, selv om vi trengte Källström i fjor. Derfor syns jeg det er rart at man ikke ønsker Fab. Jævlig rart. Men jeg tror vi får vente og se til vinduet er ferdig før vi feller dom over denne sagaen. Forsterker vi på defensiv midt, spiss, høyreback og keeper vil det hele bli enklere å svelge.

Jeg er helt enig, hvis Arsenal ikke vi ha ham så finnes det få andre muligheter for Fabregas hvis han vil tilbake til London. Er jeg glad for overgangen, absolutt ikke. Anser jeg Fabregas som en sviker, nei det gjør jeg ikke så lenge Arsenal skal ha takket nei til en retur til klubben. Så lenge han "holder kjeft" og ikke kommer med "fornærmende" uttalelser om Arsenal eller de av oss som foretrekker N5-området i London så skal jeg ha et "likegyldig" forhold til Fab, hvis han derimot blir en kopi av Cole/Nasri så blir det litt mer "hat"-følelser fra denne kanten.

Link to comment
Share on other sites

Cesc leverte masse på banen. Og mye i kroner og øre. Enda mer nå, faktisk. Det siste er det eneste som nå er endret. Men enhver står selvsagt, som vanlig, fritt til å velte seg rundt i misnøye, ukvemsord, edder og galle. En quick fix for "lykken", det.

 

Vi har Ramsey og Øzil. Og ikke plass til Cesc. Sånn. :proud:

--------------------

 

det som gjør dette til et svik er at Cesc selv har sagt at han aldri skulle spille for noen annen klubb i England. Dette er en type uttalelse som binder en til masta, og som er umulig å gå tilbake på. Hvis Cesc virkelig mente det han sa, kunne han rett og slett ikke gjort det han nå har gjort. Og det er vel også et tegn på at det er dumt å komme med denne type kategoriske utsagn?

Link to comment
Share on other sites

--------------------

 

det som gjør dette til et svik er at Cesc selv har sagt at han aldri skulle spille for noen annen klubb i England. Dette er en type uttalelse som binder en til masta, og som er umulig å gå tilbake på. Hvis Cesc virkelig mente det han sa, kunne han rett og slett ikke gjort det han nå har gjort. Og det er vel også et tegn på at det er dumt å komme med denne type kategoriske utsagn?

Streiket seg også vekk fra klubben for å komme "hjem", der trivdes han heller ikke så lenge. Massiv cunt i min bok til tross for at Cashley og Van Persie fortsatt er verre i mine øyne.(Nasri, Adebayor og Cesc er på samme nivå rett under dog.)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...