Jump to content

Cesc Fabregas


Gaston

Recommended Posts

  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply

http://www.skysports.com/football/news/11095/9977077/cesc-fabregas-struggling-for-form-at-chelsea-what-has-gone-wrong

 

Wenger var gal da han ikke signerte Fabregas, i følge mange av oss her inne. Det var kanskje ikke så galt allikevel?

Og hvis Fabregas finner formen igjen utover i sesongen så mener de samme på nytt att Wenger var gal. Etterpåklokskap er en merkelig sak og hukommelsen til fans er ofte forbausende kortvarig ;D .

Link to comment
Share on other sites

Og hvis Fabregas finner formen igjen utover i sesongen så mener de samme på nytt att Wenger var gal. Etterpåklokskap er en merkelig sak og hukommelsen til fans er ofte forbausende kortvarig ;D .

Sant så sant. Vi er jo begge enige i at det er et stort behov for en DM. Det var det også når Fabregas gikk til Chelsea. Å kjøpe enda en OM for £30 mill når man allerede har Özil og Cazorla, det mener jeg er galskap.

Link to comment
Share on other sites

Sant så sant. Vi er jo begge enige i at det er et stort behov for en DM. Det var det også når Fabregas gikk til Chelsea. Å kjøpe enda en OM for £30 mill når man allerede har Özil og Cazorla, det mener jeg er galskap.

Jepp.

 

Når sant skal sies så var jeg ikke motstander av å få inn Fabregas, men jeg tok det heller ikke så tungt han gikk til Chelsea. Og i ettertid så var det kanskje like greit for oss, og da tenker jeg ikke på hva Fabregas har levert i Chelsea. Hvis Fabregas hadde kommet så hadde sannsynligvis ikke Cazorla fått sin rolle ved siden av vår DM (Coq) som han til tider briljerte i. Jeg ser det som sannsynlig at Fabregas inn ville betydd Cazorla ut den gang da.

 

Men som sagt det er lett være etterpåklok :proud:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...