Jump to content

Cesc Fabregas


Gaston

Recommended Posts

nei nei nei....

 

Håper for Guds skyld at d ikke kommer til å bli en realitet.

 

Costa og Fab til chelsea.

 

Chelsea har gode forhandlere. Luiz er vel nærmest klar for PSG.

 

 

Men dersom det blir en realitet, så vil jeg ikke bli så jævla skuffet over han drar til chelsea. Jeg vil ikke gå så langt som å hevde at han er en sviker etc. Det er helt klart at Fab fortrekker å dra til Arsenal. Men det virker som om vi ikke viser noe interesse, og da må mannen tenke på seg selv. Hadde han foretrukket chelsea til fordel for arsenak(gitt at vi ville hentet han tilbake og gitt et bud osv ), da vil pipen helt klart fått en annen lyd.

 

Synes litt synd på han. Han har hatt 3 gode sesonger i Barca, men får fortsatt mye kritikk og tynn fra dritt supporterne. Det er helt klart at han ikke føler han får den respekten han definitvit fortjener. En spiller i verdensklasse.

 

 

Det er alltid plass til en spiller av hans kaliber.

 

WOW:

 

Hazard- Costa - William

 

Matic-Fabregas- Ramires

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply

@PetterVeland 5 min

Den katalanske radiostasjonen Rac1 og deres journalist @RogerSaperas backer Chelsea-storyen. Cesc til broa for €33M + varibler. #cmore

 

Jaja. Wenger knows?

 

I fjor ønsket jeg en spiss, en sentral midtbanespiller og en venstrekant + en ny midtstopper inn som fjerdevalg. Hva skjedde? Wenger hentet Özil og en nødløsning i Flamini + Källström.

Sommeren etter trenger vi (i mine øyne hvertfall) fortsatt spillere i de samme posisjonene + en keeper og høyreback ovenpå det.

 

Management i verdensklasse dette her. Kan heller ikke skylde på at vi mangler penger til å handle heller nå. Make it or break for Wenger var egentlig sesongen som var. En allerede tynnslitt tillit ble bittelitt forsterket etter FAC finalen (selv om den var på bunnivå etter 8 minutter), men denne sesongen burde virkelig være hans siste selv om han er under kontrakt hvis han ikke makter å ta oss lenger frem.

Link to comment
Share on other sites

 

Jaja. Wenger knows?

 

I fjor ønsket jeg en spiss, en sentral midtbanespiller og en venstrekant + en ny midtstopper inn som fjerdevalg. Hva skjedde? Wenger hentet Özil og en nødløsning i Flamini + Källström.

Sommeren etter trenger vi (i mine øyne hvertfall) fortsatt spillere i de samme posisjonene + en keeper og høyreback ovenpå det.

 

Management i verdensklasse dette her. Kan heller ikke skylde på at vi mangler penger til å handle heller nå. Make it or break for Wenger var egentlig sesongen som var. En allerede tynnslitt tillit ble bittelitt forsterket etter FAC finalen (selv om den var på bunnivå etter 8 minutter), men denne sesongen burde virkelig være hans siste selv om han er under kontrakt hvis han ikke makter å ta oss lenger frem.

Arsenal FC venter på han duden her:

 

Jurgen-Klopp-011.jpg

Link to comment
Share on other sites

Skulle gjerne sett Klopp inn jeg (han og Simeone er mine drømmevalg som erstattere etter Wenger), men i motsetning til Wenger så har Klopp kun laget sitt å ta seg av til betraktning. Han peker ut spillerene også blir de hentet inn via en sportsdirektør.

 

Klopp er en herlig manager, men han er tidvis litt vel naiv mtp. spillestilen sin og som Wenger så sliter han til stadighet med en hel bøling med spillere ute til enhver tid. Et annet spørsmål rundt han er også hvorfor Dortmund sine spillere konstant forlater klubben på tross av at de vinner troféer, men det kan dog være økonomiske grunner da Dortmund generelt sett lønner sine spillere ganske mye lavere enn det andre toppklubber gjør.

 

Hvis Klopp skulle vært en suksess i Arsenal så vil han trenge gode (fantastiske) støttespillere rundt seg. I motsetning til Wenger som egentlig tar seg av absolutt alt i Arsenal så får Klopp en del mer hjelp, men spørsmålet er vel om Wenger som den kontrollfriken han er ville klart å la være å blande seg inn. Det tviler jeg sterkt på.

 

Kan forøvrig sitere meg selv fra et par-tre uker tilbake angående nettopp dette:

 

Arsenal’s next most important signing should be this ex-player

 

Anbefaler dere å lese denne. Tittelen er misledende da det ikke handler om et spillerkjøp eller lignende, men heller hvordan Arsenal er strukturert og at Wenger har for mye frihet eller hvis man ser på det på en annen måte: For mye ansvar.

 

Vi vet alle at Wenger og David Dein var et strålende partnerskap. Vi vet også i ettertid at klubben ikke har vært like målrettet og "rett frem" på overgangsmarkedet etter han forlot klubben (selv om Özil var et unntak) og det sportslige har selvsagt ikke vært i nærheten heller. Nå er Dein en gammel mann og han er nok ikke egnet til denne rollen lenger, men jeg mener at Arsenal burde gå tilbake til å ha en sportsdirektør. Hvorvidt det er Patrick Vieira eller ikke er jeg usikker på, men jeg mener vi mangler en fyr der som vet hva Arsenal står for.

Link to comment
Share on other sites

ille hvis det er riktig som det ser ut, at Fab er på vei til brua. Den eneste trøsten er at det hadde vært enda verre om han hadde gått til ManU... men uansett kan man lure på hvor Wenger er hen, når han ikke er mer aktiv her. Om ikke annet for å presse Chelsea litt...

Link to comment
Share on other sites

Han går jo ikke direkte fra oss? Og dessuten har Arsenal førsteretten på oppkjøp, med andre ord: Wenger vil ikke ha han eller syntes han er for dyr.

Bare trist om han endre opp i Chelsea, det er faktisk det siste stedet jeg så for meg han ville ende.. Men han vil jo få til smør på brødskiva ialleflall....

Link to comment
Share on other sites

Signerer han for Chelsea går han innunder samme kategori som rvp og cashley.

Litt uenig der, vi må tross alt forholde seg til den "virkelige" verden, og hvordan keg vil forholde meg til noe slikt spørs på omstendighetene.

 

Hvis Barcelona ikke ønsker beholde Fab og

Hvis Arsenal ikke ønsker å bruke forkjøpsretten og

Hvis Fabregas p.g.a. f.eks. familiære forhold ønsker seg tilbake til London

så kommer jeg på ingen måte til å sette han i samme kategori som de to andre.

 

Dersom det derimot er den påståtte lønnen, £200.000 i uka, som gjør at han velger Chelsea fremfor Arsenal så blir jeg litt mer negativ til Fab.

Jeg kan forstå at en slik lønn som Arsenal aldri vil matche kan virke forlokkende, men jeg vil ikke "godta" at en overgang til "Rubel-laget" utelukkende av økonomiske årsaker.

Link to comment
Share on other sites

Måtte ikke chelsea bydd høyere enn vår klausul er/var hvis vi var interissert? Virker merkelig, nei håper det er storm i vannglass. Orker ikke se Fabregas i blått på brua med Mourinho på sidelinjen som treneren hans... Huff da fatter jeg bare ikke hva Wenger tenker med... Diaby er vel på vei tilbake tenker jeg vel han tenker....

Link to comment
Share on other sites

Javi Rabrona@JaviRabrona

Sports Pundit, NBC Sports, soccer analyst covering England's Premier League and La Liga matches. La Espanyol.

Spain

According to sources in Spain, Cesc is 100% coming to Arsenal. He will NOT be joining any other premier league club.

Cesc has 100% turned down Chelsea & Manchester United despite being offered 200k a week.

The clause Arsenal have doesn't become active until Barca accept a bid from Chelsea. This is why Arsenal haven't yet submitted a formal bid.

Hørest da mer ut som den Cesc vi kjenner, og om det stemmer kommer det til å trille en tåre fra min øyekrok.

Link to comment
Share on other sites

 

Javi Rabrona @JaviRabrona

Sports Pundit, NBC Sports, soccer analyst covering England's Premier League and La Liga matches. La Espanyol.

Spain

According to sources in Spain, Cesc is 100% coming to Arsenal. He will NOT be joining any other premier league club.

 

Cesc has 100% turned down Chelsea & Manchester United despite being offered 200k a week.

The clause Arsenal have doesn't become active until Barca accept a bid from Chelsea. This is why Arsenal haven't yet submitted a formal bid.

Hørest da mer ut som den Cesc vi kjenner, og om det stemmer kommer det til å trille en tåre fra min øyekrok.

 

Er nok en fake account dessverre, allerede borte fra Twitter.

Link to comment
Share on other sites

Måtte ikke chelsea bydd høyere enn vår klausul er/var hvis vi var interissert? Virker merkelig, nei håper det er storm i vannglass. Orker ikke se Fabregas i blått på brua med Mourinho på sidelinjen som treneren hans... Huff da fatter jeg bare ikke hva Wenger tenker med... Diaby er vel på vei tilbake tenker jeg vel han tenker....

Hvis vi var interessert så ville vi ha førsterett hvis klausulens betingelser og beløp er slik vi/jeg har fått inntrykk av via media. Tross alt så er det vel ingen utenfor Arsenal/Barcelona/Fabregas-systemet som virkelig vet hva denne (eventuelle) klausulen går ut på.

 

Men der det har vært snakk om en avtale om om førsterett på gjenkjøp av kontrakten til Fabregas, så har jeg ikke sett noe som forplikter Fabregas til å returnere hvis Barca og Arsenal blir enige. En bruk av klausul avhenger også av at Fabregas i virkeligheten vil til Arsenal og blir enig med klubben. Ja jeg vet hva Fabregas har sagt tidligere og som har gitt oss et klart inntrykk av en klubblojalitet, men er det en ting jeg har lært meg om fotballspillere så er det at lojaliteten settes kraftig på prøve når det er snakk om mye ££££, og det er få spillere som klarer å stå i mot dette presset.

Link to comment
Share on other sites

Er nok en fake account dessverre, allerede borte fra Twitter.

 

Kontoen var nok falsk, men selve "grunnlaget" for tweetene kommer utifra hva Geoff sa for 3 dager siden. Nemlig at klausulen vår ikke blir aktiv før Barcelona har godkjent et bud på Fabregas og at vi derfor er avhengige av at f.eks. Chelsea/United blir enige med Barcelona angående Cesc for at denne da blir aktivert.

 

Men, ser ut til at Cesc ikke går til Arsenal gitt.

 

f2c4e5ac7652b1740ff0ead65f1a1d85.png

 

Går vi inn i neste sesong med Ramsey, Wilshere, Arteta, Flamini og Diaby som midtbanealternativer så blir jeg så jævlig oppgitt.

Link to comment
Share on other sites

Satan, er så skuffa.

 

Cesc var best i PL før han dro til Barcelona, nå har vi muligheten til å hente han tilbake (kanskje for resten av karrieren) og vi benytter oss ikke av muligheten. Arsene, her burde du bare kvittet deg med Mezut, sittet igjen med 10 mill imellom og lagt disse + 32 til på Pogba (utkjøpsklausul...)

 

Sukk

Link to comment
Share on other sites

Satan, er så skuffa.

 

Cesc var best i PL før han dro til Barcelona, nå har vi muligheten til å hente han tilbake (kanskje for resten av karrieren) og vi benytter oss ikke av muligheten. Arsene, her burde du bare kvittet deg med Mezut, sittet igjen med 10 mill imellom og lagt disse + 32 til på Pogba (utkjøpsklausul...)

 

Sukk

:huh: :huh:

Link to comment
Share on other sites

Michael Gooner @MickTheGooner 18m

2013 Wenger: "Fábregas is an exception that I would try again, a world-class player you don't easily find." 2014 Wenger: "No thanks."

Satan, er så skuffa.

 

Cesc var best i PL før han dro til Barcelona, nå har vi muligheten til å hente han tilbake (kanskje for resten av karrieren) og vi benytter oss ikke av muligheten. Arsene, her burde du bare kvittet deg med Mezut, sittet igjen med 10 mill imellom og lagt disse + 32 til på Pogba (utkjøpsklausul...)

 

Sukk

 

Det der er tull. Özil og Fabregas i samme lag ville vært ypperlig. I så fall burde heller Cazorla forsvunnet, men ingen av de trenger egentlig å forlate klubben mtp. hvor mange skader vi har hver sesong + at Rosicky straks er 34 år, Diaby er permanent skadet, Wilshere er en kjeks og fortsatt til gode å ta steget opp og Arteta + Flamini rett og slett ikke holder nivået.

 

Å kvitte seg med Özil ville vært idiotisk i mine øyne. Si hva man vil om fyren, men han var i klubben i 1 sesong med et verre lag enn det Cesc hadde rundt seg de siste sesongene før han dro og han bidro til at klubben vant noe. Cesc klarte ikke det samme.

Link to comment
Share on other sites

Isolert sett ville jeg ikke kvittet meg med Mezut, men hvis det var det som skulle til for å hente Fab skulle jeg gjerne sett det, grunner:

  • Gitt at man kunne solgt Mezut til PSG, Barcelona, City eller lignende for rundt 40 mill ville man sittet igjen med et overskudd som kunne blitt lagt på i jakten på andre forsterkninger
  • Fab jobber hardere og er en som får med seg folk, Mezut virker litt tam på det feltet ut fra hva jeg har sett og får kun med seg folk i form av tidvis veldig gode prestasjoner og sitt rykte (som er vel fortjent etter fantastiske sesonger i RM)
  • At han har vært ett år i klubben og bidratt til at at Arsenal vant noe, mens Cesc ikke klarte det synes jeg er en pussig kommentar - Ja, vi vant FA-cupen i år, men her er det mye tilfeldigheter ute og titler er ikke den beste indikatoren for hvor viktig du er for klubben etter min mening (Cesc var Arsenals desidert viktigste spiller de siste årene)
Link to comment
Share on other sites

 

 

Det der er tull. Özil og Fabregas i samme lag ville vært ypperlig. I så fall burde heller Cazorla forsvunnet, men ingen av de trenger egentlig å forlate klubben mtp. hvor mange skader vi har hver sesong + at Rosicky straks er 34 år, Diaby er permanent skadet, Wilshere er en kjeks og fortsatt til gode å ta steget opp og Arteta + Flamini rett og slett ikke holder nivået.

 

Å kvitte seg med Özil ville vært idiotisk i mine øyne. Si hva man vil om fyren, men han var i klubben i 1 sesong med et verre lag enn det Cesc hadde rundt seg de siste sesongene før han dro og han bidro til at klubben vant noe. Cesc klarte ikke det samme.

 

Enig angående Özil. En potensielt bedre spiller enn Fab i mine øyne.

 

Men er uenig i betraktningene rundt skadesituasjonen. Det er bekreftet at klubben nå er i ferd med å hente inn en ny fitness-coach, samt at klubben virkelig tar tak i dette problemet. Det er så uendelig mye viktigere enn å bruke 300 milioner på Fab. Dessuten blir det feil å basere seg på at vi skal slite like mye med skader som tidligere.

 

Å plukke 79 poeng med en stall som er såpass skadeutsatt, er en stor prestasjon. Får vi orden på dette, er mye gjort allerede. Så gjelder det bare å forsterke de posisjonene hvor det er behov. Arteta og Flamini spiller i en helt annen rolle enn Fab, og vi trenger en helt annen type enn han på midten, Jeg tror heller ikke Cesc ville hoppet i taket av tanken på å bli omskolert. Ei heller Ramsey og Özil.

 

Det bli trist å se Cesc i blått, hvis han faktisk går til Chelsea. Men vi må sette pris på at vi faktisk har lagt Cesc og hans generasjon bak oss. Dette er et nytt Arsenal, og vi må se fremover og ikke bakover. Cesc valgte å ofre sin gudestatus i klubben for å reise hjem til Spania. Jeg klandrer ham ikke for det, men vi var alltid andrevalget hans. Vi skylder ham ingenting.

Link to comment
Share on other sites

En av verdens beste midtbanespillere er tilgjengelig for en forholdsvis lav pris, og han vil tilsynelatende til Arsenal. Men Arsenal sier nei takk? Fremstår veldig merkelig. Man har alltid behov for verdensklassespillere, spesielt i lys av at vi ALLTID får skader på våre sentrale spillere, som Øzil og Ramsey i år. I tillegg er jeg overbevist om at Fabregas hadde utgjort en uendelig mye bedre midtbaneduo med Ramsey enn det Arteta gjør. Kjenner det kommer til å bli helt jævlig å se han en i Chelsea-drakt, og jeg fatter ikke hvordan Wenger og co kan la være å slå til på dette tilbudet.

Link to comment
Share on other sites

Isolert sett ville jeg ikke kvittet meg med Mezut, men hvis det var det som skulle til for å hente Fab skulle jeg gjerne sett det, grunner:

  • Gitt at man kunne solgt Mezut til PSG, Barcelona, City eller lignende for rundt 40 mill ville man sittet igjen med et overskudd som kunne blitt lagt på i jakten på andre forsterkninger
  • Fab jobber hardere og er en som får med seg folk, Mezut virker litt tam på det feltet ut fra hva jeg har sett og får kun med seg folk i form av tidvis veldig gode prestasjoner og sitt rykte (som er vel fortjent etter fantastiske sesonger i RM)
  • At han har vært ett år i klubben og bidratt til at at Arsenal vant noe, mens Cesc ikke klarte det synes jeg er en pussig kommentar - Ja, vi vant FA-cupen i år, men her er det mye tilfeldigheter ute og titler er ikke den beste indikatoren for hvor viktig du er for klubben etter min mening (Cesc var Arsenals desidert viktigste spiller de siste årene)

 

Vi sitter allerede med £150m i "cash reserves". Tror du virkelig at £40m ekstra ville ha pushet Wenger til å hente inn kvalitetsspillere som han allerede har penger til å hente nå, men av en eller annen grunn ikke velger å gjøre? Jeg har ikke troen på det.

 

Özil som offensiv midtbane i Arsenal jobber faktisk hardere enn det Fabregas gjorde. De er også to helt forskjellige spillertyper i den offensive rollen. At Fabregas "får med seg folk" skjønner jeg ikke helt hva du mener. Mener du at spillere rundt han er mer ivrige på å angripe når han er på banen eller tenker du på som en lederskikkelse? Det sistnevnte der er jeg enig i, men det betyr fortsatt ikke at han er en bedre spiller enn Özil.

 

Er en viss indikator i mine øyne. For det vitner om samholdet/troen på at man kan vinne noe. Med Fabregas som selve "ryggraden" i laget så feilet laget gjentatte ganger, men med Özil på laget så har vi hatt en helt annen tro på oss selv (og da særlig i FAC) når ting har gått imot oss. Fabregas ble veldig ofte ekstremt frustrert og gjorde flere store feil når han var under press. Özil har tidvis gjort det samme (som når han bommet på straffesparket mot Bayern), men lar ikke ting prege seg så dypt som det Fabregas gjorde. De største kollapsene Arsenal har hatt skjedde som oftest med Fabregas på laget. Som f.eks. i 07/08, 09/10 og i 10/11 når vi raknet fullstendig etter Ligacup finalen.

 

I mine øyne så er Fabregas en fantastisk spiller, men jeg har alltid foretrukket han litt dypere på midten hvor han kan diktere spillet. Akkurat der syntes jeg han er en overlegen spiller kontra Özil. Özil er mer bevegelig og har i mine øyne potensiale til å overgå Fabregas mtp. antall mål/målgivende utifra de sjansene han kommer til og de sjansene han skaper, men i motsetning til Fabregas så syntes jeg at Özil er mer avhengig av å ha de rette spillerene rundt seg enn det Fabregas trenger. Cesc kan i mine øyne gli rett inn i hvilket som helst lag og tilpasse seg. Og det er derfor jeg så veldig gjerne vil ha begge to i Arsenal.

 

Men er uenig i betraktningene rundt skadesituasjonen. Det er bekreftet at klubben nå er i ferd med å hente inn en ny fitness-coach, samt at klubben virkelig tar tak i dette problemet. Det er så uendelig mye viktigere enn å bruke 300 milioner på Fab. Dessuten blir det feil å basere seg på at vi skal slite like mye med skader som tidligere.

 

Å plukke 79 poeng med en stall som er såpass skadeutsatt, er en stor prestasjon. Får vi orden på dette, er mye gjort allerede. Så gjelder det bare å forsterke de posisjonene hvor det er behov. Arteta og Flamini spiller i en helt annen rolle enn Fab, og vi trenger en helt annen type enn han på midten, Jeg tror heller ikke Cesc ville hoppet i taket av tanken på å bli omskolert. Ei heller Ramsey og Özil.

 

Det bli trist å se Cesc i blått, hvis han faktisk går til Chelsea. Men vi må sette pris på at vi faktisk har lagt Cesc og hans generasjon bak oss. Dette er et nytt Arsenal, og vi må se fremover og ikke bakover. Cesc valgte å ofre sin gudestatus i klubben for å reise hjem til Spania. Jeg klandrer ham ikke for det, men vi var alltid andrevalget hans. Vi skylder ham ingenting.

 

I fjor så hadde vi en sesong hvor vi nærmest ikke hadde noe skader, men året før der og helt tilbake til 04/05 så har vi alltid hatt tonnevis med skader hver sesong. Og da gjerne i samme posisjoner som når vi hadde samtlige midtstoppere ute med skade. Eller når alle spissene våre var ute med skade. Vi har også hatt alle kantspillerene våre var ute med skadet (som i år), backene og keeperene.

 

Jeg ser ikke hvorfor jeg ikke skal forvente at det ikke blir mye skader igjen kommende sesong.

 

Joda. Det er en god prestasjon, men hadde Wenger gjort jobben sin i fjor og hentet en spiss, midtbanespiller og en kantspiller så hadde vi trolig tatt ligaen. I stedet så trenger vi fortsatt det samme + mer nå i sommer. Spørsmålet blir da om det er en god prestasjon, eller dårlig management?

 

Cesc ble omskolert til offensiv midtbane de siste sesongene han var i klubben. Før dette så spilte han midtbanerollen sammen med Gilberto Silva, Flamini og Denilson. At han ikke skal kunne finne tilbake til en sentral rolle på midten ved siden av Ramsey syntes jeg er merkelig. Ramsey ville kanskje måtte holde igjen litt mer for å hjelpe Fabregas (som han gjør når han spiller med Artet blant annet), men Fabregas er ganske brukbar defensivt og hvis laget er flinke til å presse så er ikke en ren defensiv midtbanespiller et must. Så lenge kollektivet fungerer så burde det holde.

 

Tror også at samtlige spillere ville elsket å ha Fabregas tilbake. For å ikke snakke om at dette er en spiller som ville ha bidratt med 30 målpoeng over en sesong. Arteta har til sammenligning 3 mål (alle på straffespark) og 0 målgivende. Og ovenpå det så er de fleste her enige om at han er en "liability" på midten pga. hans mangel på fart.

 

Som sagt: Hvis vi takker nei til Fabregas så må virkelig Wenger og Gazidis ha en plan om å hente inn kvalitet i sommer. For Cesc tilbake hadde forsterket oss enormt i mine øyne.

 

OptaJose @OptaJose 8m

60 - Fábregas has been involved in 60 goals (28 goals & 32 assists), more than any other La Liga midfielder in the last three years. Bye

Link to comment
Share on other sites

Ufattelig trist om Cesc ryker. Arteta er 32?, Flamini er/blir 30 sammen med Cazorla og Rosicky er 34. Hva skjer med midtbanen vår når disse er borte innen de to neste sesongene? Ramsey og Wilshere er skadeutsatt. Hadde vi hentet Cesc nå hadde vi sluppet å tenke på dette neste sesong eller den etter.

Link to comment
Share on other sites

Og når David Luiz går for 50 millioner pund så er 30 millioner pund for Fabregas (Barca skylder oss fortsatt nesten £10m forøvrig) så vanvittig billig i dette markedet.

 

Edit:

 

Må forøvrig påpeke at hvis Cesc går til Chelsea nå før VM så blir sitatene til Wenger om at "det er veldig vanskelig å hente spillere før VM" og "jeg spår en veldig stille start på overgangsvinduet før VM er over" rimelig bortreist og naivt.

 

Chelsea har da alene altså hente Filipe Luis (venstrebacken til Atletico Madrid), Diego Costa og Fabregas. + at de hentet Matic + Zouma (som kommer nå 1. juli) i januar hvor ifølge Wenger det igjen var "ekstremt vanskelig" å få tak i kvalitetsspillere og endte opp med Kim Källström.

 

Hvor mange av disse spillerene ville forsvart en plass på laget vårt? Tror samtlige hadde glidd rett inn på laget vårt hvertfall.

 

Aaron ‏@azzaesh1 1h
Given Rosicky and Cazorla a new contract, signed Kallstrom on loan, Flamini on a free, kept Diaby. all in the last year - then rejected Cesc

 

Men, Cesc trenger vi ikke!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...