Jump to content

Tanker rundt overgangsvinduet sommeren 2013


Stefanb

  

63 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Hehe, artig farse dette her må jeg si. Uansett om han kommer til oss eller ikke. Tviler på at han kommer til å herje så mye for Liverpool noe mer slik han til tider holdt på ifjor når tingens tilstand er som de er.

Det er merkelig at Liverpool har muligheten til å statuere ett eksempel til en halv milliard.

Link to comment
Share on other sites

Rodgers minner mer og mer om KD rett før han fikk sparken. Alle spillerne var fantastiske kjøp og alle gjorde alt rett. Han var helt ustyrlig i pressen og uttalelsene ble mer og mer patetiske. De er i ferd med å miste det helt igjen der opp. Rodgers går ut med interne avgjørelser og interne prosesser i pressen og Hendry sitter i USA og twitrer om tingenes tilstand. Det er komikveld for oss andre, men må være et helvete for supporterne å se klubben sin bli latterliggjort dag ut og dag inn.

At det kommer mye rart ut av manageres munner er ikke noe nytt, og at Liverpools eier Henry også kan virke "komisk" får så være. I det minste så virker Henry å være en eier som har en mening om sin klubb, og jeg hadde gledet meg om Stan hadde virket brøkdelen så interessert i sin klubb, selv om det som kom ut av hans munn skulle kunne tolkes som "crap".

 

Liverpoolfansen synes å ha en eier som i det minste gir dem følelsen av at han bryr seg, hva har vi? Jo, vi har " "!

Link to comment
Share on other sites

http://www1.skysports.com/football/news/11095/8867137/

 

SkySports melder at samtalene er i gang, men at spilleren har en rekke alternativer.

 

Liker ikke at Napoli er etter Gustavo. De viser handlekraft i overgangsmarkedet, men de må vel nå ha brukt opp pengene fra salget av Cavani snart. Det ryktes også at Chelsea lukter på Gustavo. Det at andre klubber er interessert taler sterkt mot at vi vinner denne kampen, da det er ut som vi automatisk trekker oss ut når flere lag er innvolvert. Kan nesten ikke huske sist vi hentet en spiller som også var sterkt ønsket/linket til andre klubber. Ramsey og Manu var vel unntaket i så måte.

Link to comment
Share on other sites

Nokon som har sett ein del av denne Gustavo? Kor god er han? Samanlikne han gjerne med Scum sitt brasilianske kjøp til nokre mill meir enn prisen som det er spekulert om...

Kjenner sjølv at eg ikkje likar at det er kamp om han, vi har ein tendes til å trekke oss. Når det er sagt må vel også Wenger og co byrje å kjenne litt desperasjon for å styrke stallen?!?

 

Link to comment
Share on other sites

Ikke sett mye, men imponerte meg i Confederations Cup.

 

En hardworker med meget god kapasitet. Trøkker til i dueller til tross for at han ikke er den største.

 

Litt annen spillertype enn Ramsey og Wilshere, det trenger vi.

 

Arteta/Gustavo er fin dekning på DM

Link to comment
Share on other sites

Ikke sett mye, men imponerte meg i Confederations Cup.

 

En hardworker med meget god kapasitet. Trøkker til i dueller til tross for at han ikke er den største.

 

Litt annen spillertype enn Ramsey og Wilshere, det trenger vi.

 

Arteta/Gustavo er fin dekning på DM

 

Vel han er 1,87-88 høy. :P

Link to comment
Share on other sites

Gustavo er klasse. Får vi han og Suarez/Rooney + ny midtstopper er vi plutselig en tittelkandidat igjen.

HVIS vi får inn Gustavo så kan vi ganske sikkert glemme en ny midtstopper. Wenger vil da være fornøyd med å ha både Gustavo og Sagna som backup i det sentrale forsvaret hvis nødvendig.

 

HVIS vi får inn "kvalitetsspillere" som DM og i angrep så tror jeg at vi skal være forsiktige optimister foran kommende sesong. Stallen vil fremdeles være for tynn, og vi får kanskje også inn en "reservebenk"-spiller eller to, men at vi skal få inn "store" kjøp i alle de tre "sentrale" posisjonene har jeg ingen tro på. Ny målvakt kan vi også glemme, Wenger er fornøyd med våre polakker og kommer ikke til å flytte en av de ned som 3. målvakt.

Link to comment
Share on other sites

Gustavo som da kan bekle flere possisjoner er greit. Men mener fremdeles vi trenger spiss og en flanke.

Suarez kommer neppe, har jeg aldri hatt troen på.

Rooney? Næh, tror neppe han heller.

Aner ikke hvem man skal trylle opp av hatten da, men håper jeg blir positivt overrasket om det i det hele kommer noen.

 

Gustavo er attraktiv blandt flere andre også, noe som tilsier at jeg absolutt ikke er sikker på at han ender opp hos oss han heller.

Link to comment
Share on other sites

Latterlig overgangs vindu så langt!

 

Denne sesongen blir nok en sesong hvor vi håper at neste sesong skal bli den sesongen hvor vi endelig er "tilbake" da vi ikke kommer til å være gode nok. Det er nærmest umulig å hente inn spillere nå som vil være skikkelige bidragsytere fra dag 1 og som jeg har påpekt tidligere så vil laget bruke et par-tre måneder på å bli samspilte hvis (og det er pdd. et meget stort hvis) vi henter inn noen kvalitetsspillere.

 

Ambisjonene Wenger har vist så langt er mildt sagt latterlige.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...