Jump to content

Tanker rundt overgangsvinduet sommeren 2013


Stefanb

  

63 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Hvis Gustavo går dit så er det forde Wenger og Arsenal ikke klarte og overtale og gi Gustavo den sikkerhet at han er ment som førstevalg. Mtp VM i Brasil så tar desverre(for oss) Gustavo et valg som gir han garantert spilletid. Trist da han var et perfekt kjøp for oss!

 

 

Og dette vet du? Hva hvis en annen sier at vi ikke ville betale de siste pundene som skulle til? Bare en tanke, tror han hadde fått mer enn nok spilletid hos oss med den troppen vi har nå. Skader og suspensjoner kommer og han kunne sikkert utfordret plassen til en av de vi har.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Vet ikke, kan bare spekulere så langt utifra den info jeg har fått med meg. Helt enig at han vil få nok av spilletid hos oss, men vet/tror han det?..

 

Ps: Nå skrives det at han ikke er klar for tyskerne. Skal vel gi en uttalelse i morgen, så får vi se hva som skjer videre. Virker for meg som at det hele ligger i hendene til Gustavo selv.

Link to comment
Share on other sites

Og der var Capoue bekreftet fir spurvene. En veldig anvendelig spiller som jeg desverre tror de får mye glede av. Forholdsvis billig var han vel også med £9M.

 

Ja, det er jo flott (!?) at vi fortsatt sitter på gjerdet og dingler med beina og ser alle lagene rundt oss på tabellen forsterke lagene sine mens vi svekker vår egen stall... Men nå ryktes det jo at vi skal prøve oss med 49 millioner pund på Suarez, på en spiller som da er utestengt i mange kamper og hvor det er stor fare for flere utestengelser gitt hans normale oppførsel.. Spill for galleriet (les fansen) mener jeg; de får aldri Suarez fra Liverpool uansett.

Link to comment
Share on other sites

helt latterlig å si at det er et rolig marked, hvis Wenger hadde hatt lyst på en spiller kunne han satt igang den prosessen sjøl uten at andre lag må nødvendigvis kjøpe/selge for at handelen skal gå i orden. Han er en gnier som ikke vil bruke sparepengene sine. Jeg begynner å bli kraftig frustrert over manglende handlingsevne!

Link to comment
Share on other sites

Suarez er ikke til salgs til en rival. Dette er sagt hele veien og liverpool står for det. På tide å bevege seg videre og ikke bruke det som argument for aktivitet. Vi kunne sikkert bydd 60mill pund for messi også men vi vet han aldri kommer. Tottene har styrket seg yttligere og beholdes Bale nå er de oss overlegene kontra ifjor. Heldigvis er de verdensmestere i å drite seg ut når top4 skal sikres.

Link to comment
Share on other sites

 

Da er det greit at de får han hvis han går etter pengene. £115K i uka er for mye for en Bayerne reject og det å tilby Gustavo tilsvarende ville gjort han vår best betalte. Det tror jeg vi skal reservere til andre.

 

Det er vel cirka den holdningen Wenger har.. "Betale markedspris? Nei, ikke vi! Da får du heller signere for noen andre!". Og det gjør de jo, en etter en..

Link to comment
Share on other sites

Hei Mr. Wenger!

 

Kan du vær så snill å signere Julio Cesar, Adam Ljajic, Luis Gustavo, Suarez/Rooney? Ingenting i mot Georginio Wijnaldum heller :) Om du gjør det, skal jeg kjøpe en drakt med ditt navn og #1 på.

Vi er glade i deg, men du begynner å strekke det vell langt nå.

 

Mvh TAH

Link to comment
Share on other sites

Hei Mr. Wenger!

 

Kan du vær så snill å signere Julio Cesar, Adam Ljajic, Luis Gustavo, Suarez/Rooney? Ingenting i mot Georginio Wijnaldum heller :) Om du gjør det, skal jeg kjøpe en drakt med ditt navn og #1 på.

Vi er glade i deg, men du begynner å strekke det vell langt nå.

 

Mvh TAH

 

 

TAH? Tom Arild? Kjent fra Åpen Post?

Link to comment
Share on other sites

Jeg er faktisk 100% usikker på hva klubbens strategi for forsterkninger i sommer har vært: Har vi vært ute etter storfiskene eller har vi ikke?

 

1. Vi har gjort gode forsøk på å hente inn store spillere men uflaks og diverse omstendigheter har hindret oss.

2. Vi har forsøkt oss på å hente inn store spillere, men vi er amatører knyttet til overgangen og feiler gang på gang.

3. Vi har forsøkt oss på å hente inn store spillere men er ikke villige til å betale markedspris, derfor går de til klubber som kan og vil dette.

4. Vi har IKKE forsøkt oss på å hente inn store spillere. Det er vel kun for Suarez det er offisielt at vi har lagt inn bud, og da kun fordi vi trodde vi kunne få han under markedspris. Resten av ryktene er kun oppspinn i media.

 

Klubbens offisielle forklaring blir nok (1) men jeg tipper på (3) og til dels (2). jeg tror viljen faktisk har vært tilstede men evnen desverre ikke har vært der.

Link to comment
Share on other sites

Hvis vi ikke henter inn et relativt stort navn (noe som ser ut til at vi ikke gjør), skjønner jeg virkelig ikke hva vi driver med. Én "marquee"-signering ville gitt oss fans et stort håp og styret/Wenger ville kunnet hvile litt. Hvor vanskelig er det egentlig å signere en spiller som forsterker oss? Vi trenger ikke noen Messi, men en Gustavo, eller rett og slett en spiller som ikke nødvendigvis er kjent som en superspiller. En spiller som har spilt for et relativt bra lag og som er en relativt stabil spiller hadde vært bra. Laget vårt trenger forsterkninger, det er det visst bare Wenger og styret som ikke ser...

Link to comment
Share on other sites

Som sagt det er ikke evnen det står på, det er viljen. Hva Wenger tenker er det absolutt ingen som forstår seg på.

Hadde han hentet noen skikkelige forsterkninger iår hadde vi virkelig kunne tatt tittelen, akuratt nå ser det ut som vi er i større fare for å ramle ut av top4 enn noen gang tidligere.

 

Edit: Zlatan kommer ikke, styret betaler ikke så mye penger i overgang for så å lønne han 2.5x så mye som vår nestemann på lønnsstigen.

Link to comment
Share on other sites

Snart er det eneste som kan redde ansikt for Wenger, et bilde der han stolt står og presenterer Zlatan i Arsenaldrakt. Det skjer neppe :-)

 

BE

. Det hadde vært tidenes altså! Hadde digga det skikkelig, men er vel høyst usannsynlig? Kan jo hende at han vil vinne ligaen i enda et land, da står England og Tyskland igjen av de store, han må gjerne komme til oss å bidra litt.
Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...