Jump to content

Champions League-trekning


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 393
  • Created
  • Last Reply

Den såkalte paringen irriterer meg litt. Vi kunne fått Leverkusen istedet for Dortmund, begge er tyske så Leverkusen burde kunne bli trukket og ikke "plassert".

 

En gruppe som ikke er walk over, og som jeg er overbevist om at vi vil slite i uten forsterkninger. Vi slipper vinterkamper i øst, det er jeg fornøyd med.

Link to comment
Share on other sites

Gruppe A:

Manchester United FC

FC Shakhtar Donetsk

Bayer 04 Leverkusen

Real Sociedad de Fûtbol

 

Gruppe B:

Real Madrid CF

Juventus

Galatasaray A.S

FC København

 

Gruppe C:

SL Benfica

Paris Saint-Germain

Olympiacos FC

RSC Anderlecht

 

Gruppe D:

FC Bayern München

PFC CSKA Moskva

Manchester City FC

FC Viktoria Plzen

 

Gruppe E:

Chelsea F.C.

FC Schalke 04

FC Basel 1893

FC Steaua Bucuresti

 

Gruppe F:

Arsenal F.C.

Olympique de Marseille

Borussia Dortmund

SSC Napoli

 

Gruppe G:

FC Porto

Club Atlético de Madrid

FC Zenit

FK Austria Wien

 

Gruppe H:

Barcelona FC

AC Milan

AFC Ajax

Celtic FC

Link to comment
Share on other sites

Den såkalte paringen irriterer meg litt. Vi kunne fått Leverkusen istedet for Dortmund, begge er tyske så Leverkusen burde kunne bli trukket og ikke "plassert".

 

En gruppe som ikke er walk over, og som jeg er overbevist om at vi vil slite i uten forsterkninger. Vi slipper vinterkamper i øst, det er jeg fornøyd med.

 

 

"paringen"? Hva er det? Er det et svar på hvorfor Leverkusen ble med MU?

Link to comment
Share on other sites

Ingen god trekning. Jeg er veldig spent på å høre hva dette med Leverkusen var for noe.

Det er en liten "feil" som kommer p.g.a. paringen. På grunn av TV-kampene så blir lagene fordelt på blå og rød pulje. Tyskland har 3 lag med derfor kommer 2 i samme pulje. Slik jeg forstår det så var det avgjort at Bayern og Dortmund ikke skal spille kamp samme dag og derfor måtte Leverkusen legges til puljen der Bayern er (d.v.s. gruppe a, b, c, d).

 

Edit glemte at Tyskland også har Schalke med, les posten til NIMA lenger nede.

 

 

EDIT!! Den samme paring gjør at det kun er to engelske lag i hver pulje, og jeg tror (er ikke sikker) på at United og Chelsea ikke kunne havne i samme pulje med TV-sendt kamp samme dag.

Link to comment
Share on other sites

Det er en liten "feil" som kommer p.g.a. paringen. På grunn av TV-kampene så blir lagene fordelt på blå og rød pulje. Tyskland har 3 lag med derfor kommer 2 i samme pulje. Slik jeg forstår det så var det avgjort at Bayern og Dortmund ikke skal spille kamp samme dag og derfor måtte Leverkusen legges til puljen der Bayern er (d.v.s. gruppe a, b, c, d).

 

EDIT!! Den samme paring gjør at det kun er to engelske lag i hver pulje, og jeg tror (er ikke sikker) på at United og Chelsea ikke kunne havne i samme pulje med TV-sendt kamp samme dag.

 

Stemmer. Det er var jo uansett tilfeldig hvordan dette slo ut, men det var ekstra irriterende med tanke på hvordan trekningen forløp seg.

Link to comment
Share on other sites

En tøff gruppe for the gunners, men ikke umulig.

Med Flamini, og kanskje kommer både Pires og Romfords Pele tilbake, så ser dette alldeles ikke håpløst ut.

I tillegg så får vi kanskje se Ljungberg med en ny frisyre også.

Link to comment
Share on other sites

En forferdelig trekning! Napoli var det vanskeligste laget på nivå 4. Dortmund i særklasse det vanskeligste på nivå 3. Marseille fra nivå 2 var hyggelig. Men i denne potten var forskjellen på lagene langt mindre enn på nivå 3 og 4.

 

Her er nok ingenting avgjort før alle 6 matchene er spilt!

Link to comment
Share on other sites

Klarer vi ikke gruppespillet har vi ingenting å gjøre i ett sluttspill heller :)

Tøff gruppe, men CL er en tøff turnering...

 

 

Den syns jeg blir for tynn. I play-off kampen er det lov å bruke en slik argumentasjon, men i gruppespillet i CL syns jeg det blir for enkelt. Se bare på Man City i fjor. Real Madrid og Dortmund gikk videre fra den gruppen. Med en slik logikk sier du altså at vi hadde mer i ett sluttspill å gjøre en Man City, som var ett bedre lag enn oss igjennom hele sesongen. Trekningen har alt å si.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...