Jump to content

Champions League-trekning


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 393
  • Created
  • Last Reply

Ikke mange her som tror vi kommer til å slå Bayern...

 

http://www.dailymail...sh-wipeout.html

Nei, og denne manglende troen på Arsenal fra media, undertegnede, og andre supportere kan faktisk være bli Arsenals største fordel. Med bortimot null "press" for å gå videre så kan det like godt gå i Arsenals favør til slutt.

Link to comment
Share on other sites

Bookmakerne tilbyr 1,33 på at Bayern går videre. Oddsen på Arsenal er 3,25.

 

Tja, jeg synes egentlig vi er ganske gode og synes 3,25 er fristende. Men Bayern er helt klart favoritt, også i mine øyne.

 

En Walcott på topp og helhjertede kontringer kan være forskjellen. Samt forhåpentligvis en spiller eller tre i januar også. Tror vi kan ta Bayern, men da skal det være 100% fokus fra laget og forhåpentligvis flesteparten av våre nøkkelspillere tilgjengelige..

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

På fredag er det trekning til Play-off for CL-gruppespill. Vi kan da trekkes mot disse.

 

Kan bli mer enn spennende dette. Tror det er Fernebache jeg helst vil unngå. De kan jo bli kastet ut, men blir da erstattet av et annen tyrkisk lag. Real Sociedad og PSV er heller ikke på ønskelisten. De andre bør være grei skuring.

Link to comment
Share on other sites

Er vel best å fortsette trekningsdiskusjonen her;

 

Dette er dei kampane eg har vore mest nervøs for dei siste sesongane, og i år er ikkje noko unntak.

Fenerbahce blir knalltøft, eit ufyseleg lag med endå meir ufyselege spelarar.

Trur vi taper 2-1 på bortebane og vinn 1-0 heime og dermed går vidare på knappast mogleg margin.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Håper på tøffest mulig motstand. Atletico/PSG,Dortmund og Napoli hadde ikke vært meg i mot. Slår vi ut to av de er veien videre enklere samt att Wenger kansje begynne å skjønne att vi må åpne lommeboken å handle! Husker hvordan vi rotet det til borte mot Olympiakos i fjor,hadde vi gjort jobben hadde vi vunnet gruppa og kommet oss enklere videre..

Link to comment
Share on other sites

De vi kan møte. Rangert efter hvem jeg håper vi trekker. Det er noen lag jeg virkelig håper vi unngår!

 

Pot 2:

Marseille

Schalke

Shakhtar

CSKA Moskva

Atletico Madrid

Milan

PSG

Juventus

 

Pot 3:

Basel

Ajax

Olympiakos

Galatasaray

Zenit

Leverkusen

Dortmund

 

Pot 4:

Austria Wien

FC København

Anderlecht

Viktoria Pilsen

Steaua Bucuresti

Celtic

Real Sociedad

Napoli

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...