Jump to content

Champions League-trekning


Mr Chapman

Recommended Posts

Disse lagene kan vi møte:

 

1. FC Twente (HOL) 41.025

2. Rubin Kazan (RUS) 31.941

3. Udinese (ITA) 27.110

4. FC Zurich (SWI) 18.980

5. OB Odense (DEN) 18.630

 

De fleste håper vel vi trekker Odense eller Zurich, regner jeg med. En bortekamp i Italia eller Russland kunne blitt svært vanskelig uten Nasri, van Persie og Wenger.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 393
  • Created
  • Last Reply

Man skal ikke ta noe for gitt med det forsvaret vi kan mønstre.

 

Det er vel heller slik at hvis vi møter det beste av de lagene vi kan trekke, så kanskje spillerne klarer å motivere seg akkurat nok til å prestere midt på treet, og ramle videre på bortemål eller straffekonk.

Link to comment
Share on other sites

Herregud for ein negativitet, Arsenal slår samtlege av desse, sjølv på ein dårleg dag..!

 

Jeg synes ikke Bolton, Aston Villa eller Stoke er noe bedre enn de lagene vi kan møte. Vel.. DEt er de lagene vi tapte mot fra den 24 april til den 15. mai. Tar i med 2-2 mot Fulham den 22. mai så er vi i mål.

 

Så så negative er man kanskje ikke? kanskje bare realistiske?

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes ikke Bolton, Aston Villa eller Stoke er noe bedre enn de lagene vi kan møte. Vel.. DEt er de lagene vi tapte mot fra den 24 april til den 15. mai. Tar i med 2-2 mot Fulham den 22. mai så er vi i mål.

 

Så så negative er man kanskje ikke? kanskje bare realistiske?

jo, ekstremt negativ er du!! :lol: Vi slaår alle de lagene det er jeg 99% sikker på..

Link to comment
Share on other sites

I Arsenal anno 2011 så er ikke 99% tilstrekkelig til at jeg føler meg trygg

 

Nei da er vi 2. Og problemet er vel at Arsenal anno 2011 ikke er kapable til å nå 100%...

 

Det er som det har blitt sagt mange ganger: Hvis det finnes en måte å gjøre ting vanskelig på, så klarer Arsenal å finne den måten.

Link to comment
Share on other sites

Nei da er vi 2. Og problemet er vel at Arsenal anno 2011 ikke er kapable til å nå 100%...

 

Det er som det har blitt sagt mange ganger: Hvis det finnes en måte å gjøre ting vanskelig på, så klarer Arsenal å finne den måten.

Foreløpig veit vi jo veldig lite kva angår Arsenal anno 2011/2012, og eg vel å vere positivt innstilt.. :)

Link to comment
Share on other sites

Back in black!

 

Jeg er faktisk litt smånervøs foran denne trekningen. Etter hva jeg har sett i pre-season samt karantene vi har blir dette så absolutt ikke noen "Walk in the park". Håper selvfølgelig på Odense, men egentlig skal jo alle disse lagene knuses over to kamper. Håper bare gutta forstår alvoret og begynner å vise det spillet jeg elsker så høyt.

 

... Men seriøst, gief Odense. :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke sett ETT eneste tegn som tyder på at det har blitt noen forbedringer fra i fjor så jeg er nok en beskjeden pessimist.

En flott innstilling. Vi slipper å bli skuffet. Faktisk så kan vi i ettertid hovere litt og si "hva var det vi sa" hvis alt går til helvete :)

Link to comment
Share on other sites

Tøff motstand dette og var vel av de bedre lagene av de fem.

Har hatt en uhyggelig følelse lenge nå at vi blir å spille Europa League kommende sesong.

Bør slå dem over to kamper, men er sannelig ikke sikker. Spesielt hvis vi ikke har fått nye spillere på plass innen den tid.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...